Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15141 відповідь

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Також Київстар скасовує будь-які комісії в рамках послуги “Екстра гроші”, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.

Щоб отримати додаткові 175 гривень треба лише ввести код *117# та виклик. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X# та виклик, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним Інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу.

Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування:

Оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не була підключена послуга кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування.

Для користувачів фіксованих послуг (Інтернет, телефонія та передавання даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.

Для клієнтів “Домашнього Інтернету”:

Київстар безкоштовно надаватиме послугу “Домашнього Інтернету” всім клієнтам, у кого вона не була оплачена та не працювала до цього.

Звертаємо увагу, що мережа Київстар працює стабільно, забезпечуючи як мобільний зв’язок, так і фіксований Інтернет. Однак у частині населених пунктів, де проводиться операція Об’єднаних Сил, можуть спостерігатися складнощі через знеструмлення. Також ми рекомендуємо здійснювати дзвінки лише в разі потреби, щоб зменшити навантаження на мережу.

Для абонентів працюють всі інформаційні канали оператора: додаток для самообслуговування “Мій Київстар”, дзвінковий центр підтримки абонентів за номером 466 та консультанти в офіційних спільнотах Київстар у соціальних мережах Facebook та Instagram.

Про завершення терміну дії оновлених умов оператор обов'язково повідомить окремо.

Екстра гроші без комісії доступні для вказаних сум, 225 та 300 гривень можна підключити з комісією.


36 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Значит ли это, что мобильный интернет будет работать и без оплаты тарифа? 

Це значить, якщо у вас є можливість оплатити абонплату - оплачуйте, підтримуйте бізнес в Україні, економіка повинна працювати.

Якщо у вас реально складна ситуація і немає можливості оплатити послуги - зв’язок в середині мережі Київстар а також “Домашній інтернет” (з обмеженням швидкості) працюватиме навіть без поповнення (мобільний інтернет - ні).

Рівень користувача 1

Ви з глузду з'їхали ?  В державі військовий стан, а вам аби гроші. Так тоді робіть зв'язок відмінний по всій Україні.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergyk, ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 1

@Sergyk, ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ :pencil2:

Дякую, нехай врахують майбутні втрати, бо це не лише моя думка, а у всіх знайомих, що на київстар…. Витратите значно більше в майбутній перспективі

Ось так відповідають на питання. Всім байдуже і модераторам, і керівнитству. Головне оплата. Раджу всім змінити оператора. Я не впевнен, що інщі оператори зв’язку дбають про абонента, але київстар зовсім сором втратив.

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Ось.

Там ше пише, що це було 3 місяці тому.
Більш свіжіша інформація є нижче:

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Ознайомтесь.

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Халява скінчилась, хочете зв’язок - платіть гроші. 

На крайній випадок є послуги “Щасливий день”, і “Ми разом”. Цього предостатньо щоб не залишитись без зв’язку в скрутний час.

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Халява скінчилась, хочете зв’язок - платіть гроші. 

Супер відповідь. Дуже інтлегентно послали. Дякую.

Не дай вам Бог опинитися у моій ситуаціі

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не дай вам Бог опинитися у моій ситуаціі

Повторюсь, з безкоштовною послугою “Щасливий день” ви 2 дні в тиждень можете безкоштовно і безлімітно телефонувати і користуватись інтернетом.

А з безкоштовною послугою “Ми разом” можете телефонувати на один номер завжди безкоштовно.

Для базових потреб в зв’язку цього предостатньо. А якщо у вас телефон на 2SIM - то ці всі можливості помножуються на 2.

Я вказую на помилки, які треба виправити на сайті, та у мобільному додатку, а ви мені пропонуєте якісь послуги… 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey76, на жаль, на сьогодні актуальною є інформація: 
“Ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів”.

Так, я дійсно не знаю / не уявляю, в якій ви опинились ситуації, але впевнена, все можна вирішити. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання. 

P.S.: також через оператора ви зможете залишити скаргу на неточну інформацію на офіційному сайті / в додатку. 

 

P.S.: також через оператора ви зможете залишити скаргу на неточну інформацію на офіційному сайті / в додатку. 

Є сенс…?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey76, так, є сенс. Інформація буде оновлена. 

Здрастуйте, хочу уточнить, что конкретно означает этот пункт? 

 

Значит ли это, что мобильный интернет будет работать и без оплаты тарифа? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sekunda, погоджуюсь з відповіддю від @KurwaMatj 🖋

При спробі подзвонити система пропонує натиснути “1” і подзвонити за рахунок іншого абонента, потім інформує, що подзвонити неможливо через нестачу коштів у іншого абонента.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

Услуга работает в Херсонской обл. Каланчак?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ferid, я вірно розумію, що мова йде про ваш номер? Можете мені його написати в особисті повідомлення? Перевірю доступність по локації. 

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

Скажіть будь ласка, шо це тоді таке? Написано що дзвінки в мережі безкоштовні для усіх.
На сайті київстар - 
Не переймайтеся, ви зможете користуватися зв'язком.

Передплата: зараз можна телефонувати на номери Київстар, не поповнюючи рахунок. 
https://kyivstar.ua/no-war#faq

ще не звільнили безвідповідального адміна сайту?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@viktor.syomin, приносимо вибачення за неточності на сайті. Я передала інформацію колегам. Інформація на сторінці буде оновлена. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви з глузду з'їхали ?  

Тож в новинах сказали що буде робити без поповнення.
https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/domashniy-internet-pracyuvatyme-bez-popovnennya-rahunku
 

Доброго ранку. Чи списуются кошти за зв’язок під час воєнного стану? Бо приходять СМС з нагадуванням поповнити рахунок.

Відповісти