Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15141 відповідь

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Також Київстар скасовує будь-які комісії в рамках послуги “Екстра гроші”, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.

Щоб отримати додаткові 175 гривень треба лише ввести код *117# та виклик. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X# та виклик, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним Інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу.

Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування:

Оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не була підключена послуга кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування.

Для користувачів фіксованих послуг (Інтернет, телефонія та передавання даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.

Для клієнтів “Домашнього Інтернету”:

Київстар безкоштовно надаватиме послугу “Домашнього Інтернету” всім клієнтам, у кого вона не була оплачена та не працювала до цього.

Звертаємо увагу, що мережа Київстар працює стабільно, забезпечуючи як мобільний зв’язок, так і фіксований Інтернет. Однак у частині населених пунктів, де проводиться операція Об’єднаних Сил, можуть спостерігатися складнощі через знеструмлення. Також ми рекомендуємо здійснювати дзвінки лише в разі потреби, щоб зменшити навантаження на мережу.

Для абонентів працюють всі інформаційні канали оператора: додаток для самообслуговування “Мій Київстар”, дзвінковий центр підтримки абонентів за номером 466 та консультанти в офіційних спільнотах Київстар у соціальних мережах Facebook та Instagram.

Про завершення терміну дії оновлених умов оператор обов'язково повідомить окремо.

Екстра гроші без комісії доступні для вказаних сум, 225 та 300 гривень можна підключити з комісією.


36 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey76, так, є сенс. Інформація буде оновлена. 

 

P.S.: також через оператора ви зможете залишити скаргу на неточну інформацію на офіційному сайті / в додатку. 

Є сенс…?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey76, на жаль, на сьогодні актуальною є інформація: 
“Ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів”.

Так, я дійсно не знаю / не уявляю, в якій ви опинились ситуації, але впевнена, все можна вирішити. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання. 

P.S.: також через оператора ви зможете залишити скаргу на неточну інформацію на офіційному сайті / в додатку. 

Я вказую на помилки, які треба виправити на сайті, та у мобільному додатку, а ви мені пропонуєте якісь послуги… 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не дай вам Бог опинитися у моій ситуаціі

Повторюсь, з безкоштовною послугою “Щасливий день” ви 2 дні в тиждень можете безкоштовно і безлімітно телефонувати і користуватись інтернетом.

А з безкоштовною послугою “Ми разом” можете телефонувати на один номер завжди безкоштовно.

Для базових потреб в зв’язку цього предостатньо. А якщо у вас телефон на 2SIM - то ці всі можливості помножуються на 2.

Не дай вам Бог опинитися у моій ситуаціі

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Халява скінчилась, хочете зв’язок - платіть гроші. 

Супер відповідь. Дуже інтлегентно послали. Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Халява скінчилась, хочете зв’язок - платіть гроші. 

На крайній випадок є послуги “Щасливий день”, і “Ми разом”. Цього предостатньо щоб не залишитись без зв’язку в скрутний час.

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Ось.

Там ше пише, що це було 3 місяці тому.
Більш свіжіша інформація є нижче:

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Ознайомтесь.

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Ось так відповідають на питання. Всім байдуже і модераторам, і керівнитству. Головне оплата. Раджу всім змінити оператора. Я не впевнен, що інщі оператори зв’язку дбають про абонента, але київстар зовсім сором втратив.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Ось.

Там ше пише, що це було 3 місяці тому.
Більш свіжіша інформація є нижче:

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Ознайомтесь. 

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Ось.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якє посилання? 

Посилання на те, що ви сказали “уберіть з сайту”.

“Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.”

Данна послуга не працюе. Уберіть з сайту, не вводіть людей в оману. 

Посилання можна?

Якє посилання? Мене відключили повністю.  Оператор сказав що я не знаходжусь у зоні бойовіх дій, тому послуга не працює. Що таке “зона бойових дій” він відповісти не зміг. Сказав, що це сістема автомотично визначає.

Рівень користувача 8
Позначка +1

“Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.”

Данна послуга не працюе. Уберіть з сайту, не вводіть людей в оману. 

Посилання можна?

“Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.”

Данна послуга не працюе. Уберіть з сайту, не вводіть людей в оману. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna Leontieva, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для нарахування додаткового пакету хвилин. 

Доброго дня! Мій батько знаходиться на передовій, а наш любий Київстар вимкнув можливість вихідних дзвінків бо із-за неуплати по тарифу виникла заборгованість. Допоможіть нам щоб батько залишався на зв‘язку! 

На початку війни казали що всі оператори продовжать роботу пакетів без поповнення

Рівень користувача 8
Позначка +5

@viktor.syomin, приносимо вибачення за неточності на сайті. Я передала інформацію колегам. Інформація на сторінці буде оновлена. 

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

Скажіть будь ласка, шо це тоді таке? Написано що дзвінки в мережі безкоштовні для усіх.
На сайті київстар - 
Не переймайтеся, ви зможете користуватися зв'язком.

Передплата: зараз можна телефонувати на номери Київстар, не поповнюючи рахунок. 
https://kyivstar.ua/no-war#faq

ще не звільнили безвідповідального адміна сайту?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ferid, я вірно розумію, що мова йде про ваш номер? Можете мені його написати в особисті повідомлення? Перевірю доступність по локації. 

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

Услуга работает в Херсонской обл. Каланчак?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

При спробі подзвонити система пропонує натиснути “1” і подзвонити за рахунок іншого абонента, потім інформує, що подзвонити неможливо через нестачу коштів у іншого абонента.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sekunda, погоджуюсь з відповіддю від @KurwaMatj 🖋

Відповісти