Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 14890 відповідей

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Також Київстар скасовує будь-які комісії в рамках послуги “Екстра гроші”, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.

Щоб отримати додаткові 175 гривень треба лише ввести код *117# та виклик. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X# та виклик, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним Інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу.

Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування:

Оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не була підключена послуга кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування.

Для користувачів фіксованих послуг (Інтернет, телефонія та передавання даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.

Для клієнтів “Домашнього Інтернету”:

Київстар безкоштовно надаватиме послугу “Домашнього Інтернету” всім клієнтам, у кого вона не була оплачена та не працювала до цього.

Звертаємо увагу, що мережа Київстар працює стабільно, забезпечуючи як мобільний зв’язок, так і фіксований Інтернет. Однак у частині населених пунктів, де проводиться операція Об’єднаних Сил, можуть спостерігатися складнощі через знеструмлення. Також ми рекомендуємо здійснювати дзвінки лише в разі потреби, щоб зменшити навантаження на мережу.

Для абонентів працюють всі інформаційні канали оператора: додаток для самообслуговування “Мій Київстар”, дзвінковий центр підтримки абонентів за номером 466 та консультанти в офіційних спільнотах Київстар у соціальних мережах Facebook та Instagram.

Про завершення терміну дії оновлених умов оператор обов'язково повідомить окремо.

Екстра гроші без комісії доступні для вказаних сум, 225 та 300 гривень можна підключити з комісією.


14 Відповідей

Доброго ранку. Чи списуются кошти за зв’язок під час воєнного стану? Бо приходять СМС з нагадуванням поповнити рахунок.

Рівень користувача 8
Позначка +1

.

Рівень користувача 1

Ви з глузду з'їхали ?  В державі військовий стан, а вам аби гроші. Так тоді робіть зв'язок відмінний по всій Україні.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви з глузду з'їхали ?  

Тож в новинах сказали що буде робити без поповнення.
https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/domashniy-internet-pracyuvatyme-bez-popovnennya-rahunku
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bogdan Onyshenko, будь ласка, ознайомтесь з інформацією в цій темі :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Ви з глузду з'їхали ?  В державі військовий стан, а вам аби гроші...

@Maks2247, впевнені? Аби так кидатись словами, потрібно мати аргументи. 

Порада на майбутнє: вчиться користуватись пошуком (і не тільки в Спільноті). 

А зараз, будь ласка, ознайомтесь з інформацією в цій темі. 

Рівень користувача 1

Інші мобільні оператори всі дали безкоштовні хвилини НА ВСІ НОМЕРИ навіть стаціонар, і безкоштовний інтернет, а єдиний український оператор лише в середині мережі?

Це справжнє жлобство я вам скажу, знаєте я лишу номер і зміню оператора після війни, бо я не хочу платити гроші людям, які українці і під час біди і війни в україни не зробили хоча б дзвінки на всі мережі безкоштовні. Водафон навіть у роумінгу зробив.

Ганьба!

Я пропоную всім абонентам просто перейти на інші оператори, а то єдиний укр. оператор не дає нічого  безкоштовно, на відміну від інших, які і інтернет надали, і безкоштовні дзвінки і навіть в роумінгу...просто без слів!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergyk, ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 1

@Sergyk, ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ :pencil2:

Дякую, нехай врахують майбутні втрати, бо це не лише моя думка, а у всіх знайомих, що на київстар…. Витратите значно більше в майбутній перспективі

Здрастуйте, хочу уточнить, что конкретно означает этот пункт? 

 

Значит ли это, что мобильный интернет будет работать и без оплаты тарифа? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Значит ли это, что мобильный интернет будет работать и без оплаты тарифа? 

Це значить, якщо у вас є можливість оплатити абонплату - оплачуйте, підтримуйте бізнес в Україні, економіка повинна працювати.

Якщо у вас реально складна ситуація і немає можливості оплатити послуги - зв’язок в середині мережі Київстар а також “Домашній інтернет” (з обмеженням швидкості) працюватиме навіть без поповнення (мобільний інтернет - ні).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sekunda, погоджуюсь з відповіддю від @KurwaMatj 🖋

При спробі подзвонити система пропонує натиснути “1” і подзвонити за рахунок іншого абонента, потім інформує, що подзвонити неможливо через нестачу коштів у іншого абонента.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь?

Відповісти