Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку



Показати перший допис

36 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Ось.

Там ше пише, що це було 3 місяці тому.
Більш свіжіша інформація є нижче:

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Ознайомтесь. 

Ось так відповідають на питання. Всім байдуже і модераторам, і керівнитству. Головне оплата. Раджу всім змінити оператора. Я не впевнен, що інщі оператори зв’язку дбають про абонента, але київстар зовсім сором втратив.

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.

Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Ось.

Там ше пише, що це було 3 місяці тому.
Більш свіжіша інформація є нижче:

@rentgen, ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. 
Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів.

Ознайомтесь.

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Халява скінчилась, хочете зв’язок - платіть гроші. 

На крайній випадок є послуги “Щасливий день”, і “Ми разом”. Цього предостатньо щоб не залишитись без зв’язку в скрутний час.

Заїдіть у мобільний додаток та подивіться, яка там інформація. А ні слова про лінії зіткнення  та таке інше.

Халява скінчилась, хочете зв’язок - платіть гроші. 

Супер відповідь. Дуже інтлегентно послали. Дякую.

Не дай вам Бог опинитися у моій ситуаціі

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не дай вам Бог опинитися у моій ситуаціі

Повторюсь, з безкоштовною послугою “Щасливий день” ви 2 дні в тиждень можете безкоштовно і безлімітно телефонувати і користуватись інтернетом.

А з безкоштовною послугою “Ми разом” можете телефонувати на один номер завжди безкоштовно.

Для базових потреб в зв’язку цього предостатньо. А якщо у вас телефон на 2SIM - то ці всі можливості помножуються на 2.

Я вказую на помилки, які треба виправити на сайті, та у мобільному додатку, а ви мені пропонуєте якісь послуги… 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey76, на жаль, на сьогодні актуальною є інформація: 
“Ми підтримуємо безоплатними послугами клієнтів, в тих містах і селах, де ведуться активні бойові дії на лінії зіткнення з окупаційними військами, інфраструктура яких значним чином постраждали через окупацію, або все ще знаходяться в окупації. Якщо наші клієнти в цих населених пунктах не мають достатньо коштів на рахунку, то ми нараховуємо їм пакет для безлімітних дзвінків всередині мережі на 7 днів”.

Так, я дійсно не знаю / не уявляю, в якій ви опинились ситуації, але впевнена, все можна вирішити. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання. 

P.S.: також через оператора ви зможете залишити скаргу на неточну інформацію на офіційному сайті / в додатку. 

 

P.S.: також через оператора ви зможете залишити скаргу на неточну інформацію на офіційному сайті / в додатку. 

Є сенс…?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey76, так, є сенс. Інформація буде оновлена. 

Відповісти