Київстар збільшує розмір страхових виплат більш ніж у два рази в рамках послуги «Мобільна безпека»


Рівень користувача 8
Позначка +3

«Мобільна безпека» — це сервіс, що дозволяє підвищити вірогідність повернення мобільного девайса (телефона/смартфона/планшета) у випадку втрати, а також дає можливість керувати мобільним пристроєм віддалено та надійно захищати особисту інформацію.

Нагадаємо, що послуга дозволяє отримати компенсацію або використати компенсацію в якості нагороди за повернення девайса.

Послуга пропонує два пакети «Захист» та «Захист +». З 10 вересня розмір компенсацій зросте таким чином:

«Захист»

  • для телефонів без ОС або без встановленого додатка — замість 600 грн виплата становитиме 1500 грн.
  • для телефонів з ОС (Android/WindowsPhone/iOS) з наліпкою з ID абонента за послугою «Мобільна Безпека» або встановленим додатком — замість 1200 грн буде 3500 грн.

«Захист+»

  • для телефонів без ОС або без встановленого додатка — замість 1000 грн виплата становитиме 1500 грн.
  • для телефонів з ОС (Android/WindowsPhone/iOS) з наліпкою з ID абонента за послугою «Мобільна Безпека» або з встановленим додатком — замість 2500 грн буде 7000 грн.

Розмір страхових виплат для користувачів пакетів

«Захист+»

  • для телефонів без ОС або без встановленого додатка — замість 1000 грн виплата становитиме 1500 грн.
  • для телефонів з ОС (Android/WindowsPhone/iOS) з наліпкою з ID абонента за послугою «Мобільна Безпека» або з встановленим додатком — замість 2500 грн буде 7000 грн.

Мобільна безпека «Базова»

  • для телефонів без ОС або без встановленого додатка — замість 600 грн буде 1200 грн.
  • для телефонів з ОС (Android/WindowsPhone/iOS) з наліпкою з ID абонента за послугою «Мобільна Безпека» або з встановленим додатком — замість 1200 грн буде 2500 грн.

Вартість цих послуг для нових абонентів буде такою:

«Захист» — 1,5 грн/день або 10,5 грн/тиждень

«Захист+» — 2 грн/день або 14 грн/тиждень

Вартість цих послуг для тих, хто вже користується пакетами:

«Базова» — 1 грн/день або 7 грн/тиждень.

«Захист+» — 2 грн/день або 14 грн/тиждень.

Дізнатися більше про переваги послуги та підключити її можна за посиланням.

Відмовитися від послуги можна відправивши безкоштовне SMS-повідомлення зі словом СТОП на короткий номер 6911 або зателефонувавши за номером 6911 (дзвінки для абонентів Київстар безкоштовні).


7 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2

Це вже краще.
Хтось в компанії нарешті зрозумів що 2500₴ в Захист+ це повне дно.
7К вже ближче до реалій.

Рівень користувача 8
Позначка +2

На iOS 14 додаток не працює.
Встановити шпалеру неможливо.
Звук не відтворює.
Віджет також не оновлений, хоча він працює.

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, стосовно роботи додатку “Мобільна безпека”, будь ласка, зверніться в довідкову службу компанії партнера:
• 6911 або 0 800 306 911 (цілодобово) - з мобільного номера мережі Київстар - безкоштовно,
• 044 499 6 911 (цілодобово) - за тарифом вашого тарифного плану;

або зв'яжіться з розробником через App Store.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також проблема - не зрозуміло як оплатити послугу на рік.
В інформації жодної комбінації немає для цього, в особовому кабінеті також.

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, підключення пакетів на рік здійснюється за допомогою надсилання безкоштовного SMS на номер 6911:

“Захист Річний”  в тексті потрібно вказати “4”,

а Захист + Річний” в тексті потрібно вказати “8”.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, підключення пакетів на рік здійснюється за допомогою надсилання безкоштовного SMS на номер 6911:

“Захист Річний”  в тексті потрібно вказати “4”,

а “Захист + Річний” в тексті потрібно вказати “8”.

Дуже добре, дякую.
Але ця інформація повинна бути вказана ще десь :)

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, згідна з вами і вже передала заявку в техвідділ для того, щоб додали інформацію на сайт в опис послуги: https://www.mb.kyivstar.ua/index-ru.php . Як тільки буде результат по заявці, відпишусь і у даній темі. :pencil:

Відповісти