Київстар пропонує абонентам оновлений тариф Смачний


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 20 жовтня 2021 року абоненти Київстар у окремих регіонах зможуть підключити оновлений тариф Смачний із вигідними умовами. Лише за 125 грн на 4 тижні абоненти отримають:

  • 20 ГБ мобільного інтернету
  • безлім для дзвінків у мережі Київстар
  • 300 хвилин для дзвінків на інші мобільні мережі в Україні та деякі закордонні напрямки (номери мобільного та фіксованого зв’язку у Польщі, Італії, Німеччині, Чехії, Узбекистані, Ізраїлі, США, Канаді, Індії, Росії)

Окрім цього, в оновленому тарифі абоненти можуть підключати Суперсили – окремі телеком-послуги: додаткові хвилини на інші мережі чи за кордон, гігабайти мобільного інтернету, безлімітний трафік на відео, онлайн-телебачення Київстар ТБ, SIM для планшета чи другого телефона.

У зв’язку зі стартом підключення на новий Смачний, підключення нових абонентів на попередній тариф припиняється з 19 жовтня. Також змінюється назва попередньої версії тарифу — з 20.10.2021 шукайте Смачний 2020.

З умовами дії тарифу в окремих регіонах можна ознайомитися в описі тарифного плану з 20.10.2021.


12 Відповідей

Добрий день. Підключили даний тариф як рекомендований в “мій київстар”, проживаючи в Київській обл. Тепер надходять повідомлення що номер поза домашнім регіоном? як буде відбуватися тарифікація? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день. Підключили даний тариф як рекомендований в “мій київстар”, проживаючи в Київській обл. Тепер надходять повідомлення що номер поза домашнім регіоном? як буде відбуватися тарифікація? 

Як поза регіоном.
Вся інформація є на сторінці тарифу 

Тобто в “мій київстар” Київстар спеціально рекомендує тариф, яким неможливо користуватися в тому регіоні, який є домашнім для номеру?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тобто в “мій київстар” Київстар спеціально рекомендує тариф, яким неможливо користуватися в тому регіоні, який є домашнім для номеру?

Тобто ви підключили тариф, не прочитавши його базові умови.

Саме базові умови я прочитав! А про обмеження дізнався вже по факту з смс. Ось скрін з “мій київстар”, бо саме в ньому я змінював тариф. Там немає про дію тарифу в окремих регіонах. Тож питання залишилось. Чому Київстар рекомендує тариф, яким неможливо користуватись в Київській області?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Чому Київстар рекомендує тариф, яким неможливо користуватись в Київській області?

Те, що в Київстар вам помилково запропонував регіональний тариф - то зрозуміло. А ваша голова де була, коли підключали тариф?

 

Там немає про дію тарифу в окремих регіонах.

Та шо ви кажете)
 

 

Ви наводите скрін з інформацією про тариф на сайті, Я ж наголошую що обрав тариф  безпосередньо в кабінеті “мій київстар”, в розділі “пропозиції”. Де були ваші очі, коли читали моє повідомлення? :-)

В описі тарифу, безпосередньо в “мій київстар” немає інформації про дію в окремих регіонах. Тобто Київстар пропонуючи неробочий тариф ще й намагається приховати важливу інформацію про нього.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви наводите скрін з інформацією про тариф на сайті, Я ж наголошую що обрав тариф  безпосередньо в кабінеті “мій київстар”, в розділі “пропозиції”. Де були ваші очі, коли читали моє повідомлення? :-)

На жаль, мені Київстар не пропонує такий козирний тариф, і я не можу якось підтвердити чи спростувати відсутність цієї інформації конкретно в додатку(

Дякую за підняття теми. Можливо хтось з Київстар відповість. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@y.staschuk:thinking: уточніть, будь ласка, протягом останнього місяця виїжджали за межі Київської області? 

@y.staschuk:thinking: уточніть, будь ласка, протягом останнього місяця виїжджали за межі Київської області? 

Не виїжджали,  тариф підключено 20.11.2021

Рівень користувача 8
Позначка +5

@y.staschuk, досить дивна ситуація. 

Раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги.

Відповісти