Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати


Рівень користувача 5
Позначка +1
  • Стажер
  • 145 відповідей
Велике прохання до Київстара - не треба присилати SMS з інформацією, яка не екстрена, в період з 00:00 до 08:00. Це однаково, коли мені хтось дзвонить в домофон вночі.

Aksolotl' 3 років тому

@KYIANYN, @Buro, в нічний час система смс не відправляє. Скоріш за все це одноразовий збій, бо система відправку робить за графіком в період з 9:00 до 22:00.
Переглянути оригінал

234 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

@skull96ua "ну вы, блин, даёте"©. Цитирую условия тарифа: Плата за пакет послуг 350 грн знімається 1-го числа кожного місяця.
Перші 3 місяці надається знижка 50 грн (місяць підключення +2).

Надеюсь теперь понятно. На будущее, какой бы услугой в жизни вы не пользовались, обязательно читаем полностью все условия, а не только шапку.

Рівень користувача 1
А когда перестанете спамить своих клиентов дебильными смс - "Выбирайте свой новогодний бонус..."?
Рівень користувача 8
Позначка +1

Нет

Рівень користувача 8
Позначка +4


По поводу того должно ли приходить сообщение о снятии абонплаты ночью или нет не могу ничего сказать - не знаю, но как по мне, почему бы и нет. Если сообщение приходит по факту события, а не через пол дня это хорошо.

Если я не ошибаюсь, у Киевстара также есть услуга информирования вида день\ночь, которая запрещает приход сообщений от системы в ночное время. Но не знаю влияет ли она на сообщения об абоплате/недостатке средств и им подобным, иначально предназначена для фильтрации "Вам звонили..."


Не должно смс приходить ночью, отправка идет с 9 до 22.
дневной/ночной режим есть только у услуге "Уведомить меня" 🙂
Рівень користувача 1

Всім дякую.

Рівень користувача 2

поперше хто дозволив переносити мою тему ? що заникати подалі щоб компанію неспозорити? то ви вже мою темою її рейтинг неопустите так як його вже немає взагалі ...

і поважний модераторе невказуйте що мені робити приходила СМСка мене цілком влаштовувало, а що до запоминання то ще можливо сокирою зарубки ставити а потім порахувати коли поповнення … моя тема буде опублікована в соц мережах … приємної роботи!!!

Рівень користувача 1

@Vitulia, дякую!

Рівень користувача 3

Полностью согласен. Верните смс-ки про снятие завтра! Если бы снятие было раз в месяц какого-то числа, проблем бы не было. А когда у вас хитрожопый тариф на 28 дней, т.е 13 месяцев в году, то мало кому настолько нехер делать, чтобы считать дату снятия каждый месяц.

Лучше отключите бесполезный спам про специальный тариф для тебя и т.п.

Рівень користувача 7
Позначка +1

😐

Рівень користувача 2

Народе накінець це сталося ...і не сильно великий проміжок часу пройшов ...з 23.05 по 09.06 усього навсього 17 днів НО!!  ні натє вам вибачте ні натє вам більше небуду, не кажучи за якесь заохочення … зробили відали і будьте нам здорові!!! (цукерку купувати незахотіли напевно вже є))) )

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обычно в СМС не учитываются скидки за “Шаг вперед”

Или же у Вас закончился срок действия акции, в зависимости когда Вы подключили тариф

 

Рівень користувача 1

Є два номери. На один щомісяця приходить нагадування про зняття абонплати та  необхідність поповнення рахунку , на інший - не приходить. Чи можна зробити, щоб приходило?

Рівень користувача 1
Позначка

Доброго часу доби! Абсолютно незадоволений тим, як система інформує про зняття коштів.

Ситуація начтупна:

Вночі не знялися кошти по тарифу через їх недостатню кількість. 

Було поповнено рахунок на необхідну суму, + 20грн, з розрахунком на те, що буде знято 10 грн за день користування інтернетом.

В результаті було знято 50 грн (10 мобільний, 30 gprs internet, 10 щоденна оплата безлім вілео) без жодних нотифікацій. Відповідно плату за тариф знову було не знято, про що я також не отримав нотифікацію. Що знову призвело до повторення ситуації, оскільки очікувалося, що кошти будуть списані.

За 3 дні рахунок поповнено на 280 грн.

Отже, я знову маю на рахунку необхідну суму на підключення тарифу +10грн. При цьому я знову не впевнений у тому, скільки з мене буде списано коштів, якщо я користуватимуся інтернетом протяшом наступного дня.

Отже, проблема 1: чому я не бачу в мобільному додатку скільки коштів буде списано вночі і за які послуги? Або хоча б попередження, про їх зняття.

2: якщо автоматизація надання певних послуг мене не влаштовує чому я не можу визначити чи хочу я автоматичне підключення послуги.

Дана ситуація призводить до того, що я маю тримати на рахунку сумму або рівну 0, або сумму х2 від мінімальної суми необхідної для підключення тарифу. В іншому випадку кошти будуть тихо списані без жодних повідомлень.

Вважаю дану ситуацію певним "трюком" по додатковому списанню коштів з користувача. Тому хотілось би почути відповіді на поставлені питання і можливо отримати посилання де можна було б подати відповідні заявки на додання відповідного функціоналу в додаток Київстар.

 

Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andreq:thinking: тобто ви не отримали жодного інформаційного повідомлення? Вірно я вас зрозуміла?

1: чому я не бачу в мобільному додатку скільки коштів буде списано вночі і за які послуги? Або хоча б попередження, про їх зняття.

Дуже дивно, адже в системі самообслуговування фіксуються всі операції з рахунком. А де ви дивитесь інформацію? В якому розділі? Можете для прикладу додати скріншот? 

2: якщо автоматизація надання певних послуг мене не влаштовує чому я не можу визначити чи хочу я автоматичне підключення послуги.

На жаль, автоматичне зняття коштів не є умовою, котру абонент може контролювати (підключати, або відключати) :sweat:

...і можливо отримати посилання де можна було б подати відповідні заявки на додання відповідного функціоналу в додаток Київстар.

Ви можете написати в самому магазині, з котрого завантажували додаток (Play Market, App Store), відгук, де зазначити, який саме функціонал вам хотілось би додати. Відгук буде передано розробникам. 

Рівень користувача 1
Несколько дней подряд приходят смс в 1 час 28 минут ночи о начислении пакета минут и будят ребенка. Нет слов от негодования. Какой идиот-программист компании додумался поставить программу об уведомлении смс-ками ночью??? Можно, конечно, отключать звук, ставить только на вибрацию, но это не выход. Нарушение закона о тишине с 22-х часов до 08:00 со стороны Киевстара процветает!
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Semmy7, по обновленной информации, сложности с доставкой информационных сообщений были устранены. 
Если вы хотите отключить все сообщения от Компании (кроме SMS о снятии абонентской платы), пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона для регистрации соответствующей заявки. 

Рівень користувача 8
Позначка +1
Ночью смс не отправляются. Возможно единичный сбой
Рівень користувача 8
Позначка +1
С 9 до 21 если буть точнее 😉
Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, ваша пропозиція була передана на розглядання. Сподіваюсь, що вона не залишиться без уваги :innocent:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Oleg111 ви що дійсно вірите в те, що пункт виклику оператора, опинився всередині меню 466 випадково? Вони туди його спеціально засунули, щоб зменшити кількість дзвінків в колцентр. Тому ваші заявки ви не туди адресуєте. Хочете,щоб пункт зв'язку з оператором був в корені меню- переходьте на контракт.

Рівень користувача 1
@Deeman, раді вітати вас в нашій спільноті!
Напишіть, будь ласка, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки, чи є якісь обмеження за номером.

Оператор відповів що це мабуть збій в київстарі.
2 місяці триває збій?
Рівень користувача 8
Позначка +5

@12vova23, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Я зареєструвала звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.
Дякую вам за терпіння. 

Що стосується відправленого повідомлення за кордон, на жаль, перевірку можна зробити лише через оператора. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, це про :arrow_down:

… і взагалі ви своїх кукушок трошки тренуйте тому що бувають дуже дивні відповіді ...

:open_mouth:

Позначка +1

@CopyOfNoName, це просто помилково надіслано :slight_smile:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@CopyOfNoName, SMS було сформовано раніше, аніж ви перейшли на новий тарифний план. Тому ви можете не звертати на нього увагу :wink:

Відповісти