Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати


Рівень користувача 5
Позначка +1
  • Стажер
  • 145 відповідей
Велике прохання до Київстара - не треба присилати SMS з інформацією, яка не екстрена, в період з 00:00 до 08:00. Це однаково, коли мені хтось дзвонить в домофон вночі.

Aksolotl' 3 років тому

@KYIANYN, @Buro, в нічний час система смс не відправляє. Скоріш за все це одноразовий збій, бо система відправку робить за графіком в період з 9:00 до 22:00.
Переглянути оригінал

193 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inna Peredripcho, натискаєте на мій nick name, далі на праву кнопку “Надіслати повідомлення”.

@Inna Peredripcho, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Инфо актуальна, смс выход из домашнего региона приходит каждый день , правда я не знаю как вам написать в личку, подскажите 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sergskryl, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inna Peredripcho, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anikavira, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Uragan, на жаль, на поточний момент є технічні складності з формуванням та відправкою інформаційних повідомлень стосовно обмеження по “Політиці”. Повідомлення дублюються.
Інженери працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності 🙏🏼 

Ви можете написати мені ваш номер телефону в особисті повідомлення. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SVSV, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Уже больше недели не могу дозвониться оператору. Такое чувство что нужно отказаться от услуг киевстара за такую работу

Мне приходят каждый день смс 

Уважаемый абонент, с возвращением в домашний регион! Вы можете повторно ознакомиться с условиями тарифа на сайте kv.st/dfu или прослушать их на 466*66

По поводу ограничения скорости моб.интернета до конца суток.

Надходять СМС "...з поверненням до домашнього регіону..." після кожного дзвінка третій тиждень поспіль. Це вже завдає моральних збитків. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Uragan, уточніть, будь ласка, інформаційні повідомлення з яким текстом отримуєте?

Надійшло 48 СМС про повернення до домашнього регіону. Коли це скінчиться? Я нікуди не виїжджала. 

В последнее время приходит куча сообщений от Киевстар. Цитирую " Уважаемый абонент, с возвращением в домашний регион! У вас снова действуют домашние тарифы. Приятного общения." 

С оператором связаться невозможно . Что это ?? Я стационарный комп не вывожу никуда явно , да и сама не то чтобы пределы города, я пределы района в городе не покидаю. 

Информационные смс приходят по 50 штук с одинаковым текстом. Неужели не достаточно одного?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Buriy_lm, приношу вибачення, що так довго не відповідала.
На жаль, на поточний момент є технічні складності з формуванням та відправкою інформаційних повідомлень.
Інженери працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності 🙏🏼

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeriya222, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@12vova23, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Я зареєструвала звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.
Дякую вам за терпіння. 

Що стосується відправленого повідомлення за кордон, на жаль, перевірку можна зробити лише через оператора. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Позначка

Кожні 3-5 хвилин приходить, спам від Київстар 

Позначка

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey67, на даний момент дійсно можуть надходити інформаційні SMS в нічний час. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

Знову вночі приходять повідомлення. В 1.41 про персональні пропозиціі. Дуже і дуже важлива інформація.

 ДО ЯКИХ ПІР БУДУТЬ ПРИХОДИТИ ВНОЧІ ПОВІДОМЛЕННЯ?

Коли компанія Кс буде хоть трохи людянішою? Нема ні оператора, ні технічноі якості зв'язку та інтернета. Тільки вимагають гроші. Дуже неприємно , що така компанія стала такою непорядною.

Сьогодні зранку прийшла смс від Київстар, що через три дні буде знято оплату по тарифу, хоча рахунок було поповнено 30 березня, а надано умови тарифу було 31 березня. 

Якщо набираю *112#, там написано, що оплата зніматиметься 28 квітня, а також коли телефоную на номер 466 надається інформація про те, що оплату буде знято 28 квітня. Підскажіть, будь ласка, чому прийшла ця смс і коли насправді буде знято оплату за тарифом? Дякую. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

І як це обяснити лиш сьогодні купив за межі Чернівецької області не був був в селі Тисовець  і я не надсилав повідомлень за кордон може щось не так зрозумів п.с все ж таки перший раз тут

Київстар штормить в зв’язку з оновленням системи, не звертайте уваги, це всього лиш глюки.

І як це обяснити лиш сьогодні купив за межі Чернівецької області не був був в селі Тисовець  і я не надсилав повідомлень за кордон може щось не так зрозумів п.с все ж таки перший раз тут

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey67, на даний момент дійсно можуть надходити інформаційні SMS в нічний час. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

Відповісти