Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати


Рівень користувача 5
Позначка +1
  • Стажер
  • 145 відповідей
Велике прохання до Київстара - не треба присилати SMS з інформацією, яка не екстрена, в період з 00:00 до 08:00. Це однаково, коли мені хтось дзвонить в домофон вночі.

Aksolotl' 4 років тому

@KYIANYN, @Buro, в нічний час система смс не відправляє. Скоріш за все це одноразовий збій, бо система відправку робить за графіком в період з 9:00 до 22:00.
Переглянути оригінал

256 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, 😯 такі собі “приколи та розваги”. 

Краще за все звернутись до оператора і зареєструвати технічну скаргу для перевірки.

Рівень користувача 5
Позначка +1

@toxi скорее всего, для определённого пула номеров накосячили и отправили с такого альфа-имени. У меня всё как и положено, рассылка пришла от имени «SBU».

Рівень користувача 2
Позначка +1

Доброго дня.

Чому Київстар використовує номер "Послуги та Розваги" для повідомлень про військовий стан? :)
Це ж не стосується розділу “Приколи та розваги” ))

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, дякую 🤗

Рівень користувача 2
Позначка +1

на телефон прийшло посилання - kv.st/vse-що це?

«І все буде добре» — благодійний концерт «Океану Ельзи», знятий на станції метро «Золоті ворота».

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Evgeny KOLESNIK, 🤔я вірно розумію, що це посилання ви отримали в інформаційному повідомленні від “Київстар”? В якому контексті?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, гарна ідея 😎 

Рівень користувача 8
Позначка +1

на телефон прийшло посилання - kv.st/vse-що це?

Перейдіть подивіться)

на телефон прийшло посилання - kv.st/vse-що це?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi:thinking: потрібно замінити ту SIM-карту, на номер якої ви отримали це повідомлення.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@toxi, з 05.10.2021 р. для деяких абонентів без USIM (з SIM-картами без підтримки 4G) буде проводитись SMS-інформування з пропозицією замінити SIM-карту.
Гарантійний термін для SIM-карти, який у Київстарі становить 2 роки — це період, протягом якого більшість SIM-карток працюють стабільно. Після закінчення гарантійного терміну SIM-картка може почати працювати з деякими перебоями або повністю вийти з експлуатації. Тому вам було запропоновано зробити заміну. Але це не означає, що ви повинні її обов’язково зробити.

А як дызнатись, яку саме сім-карту потрібно замінити?:) У мене їх 4 штуки наразі і треба всі 4 нести у сервісний центр Київстар і вони самі розберуться?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, з 05.10.2021 р. для деяких абонентів без USIM (з SIM-картами без підтримки 4G) буде проводитись SMS-інформування з пропозицією замінити SIM-карту.
Гарантійний термін для SIM-карти, який у Київстарі становить 2 роки — це період, протягом якого більшість SIM-карток працюють стабільно. Після закінчення гарантійного терміну SIM-картка може почати працювати з деякими перебоями або повністю вийти з експлуатації. Тому вам було запропоновано зробити заміну. Але це не означає, що ви повинні її обов’язково зробити.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня.
Сьогодні отримав повідомлення про те, що “гарантійний термін вашої сім-картки закінчився”.
Як дізнатись, якої саме карти? 

Не звертайте уваги взагалі на цю смс.

Рівень користувача 2
Позначка +1

Доброго дня.
Сьогодні отримав повідомлення про те, що “гарантійний термін вашої сім-картки закінчився”.
Як дізнатись, якої саме карти? 

У мене 4 сімки дві з них активні, а дві інші у модемі. 
Було б добре, якщо був вказаний серийний номер карти або ще краще, номер телефону сім-карти, у якої закінчився гарантований термін. Або це послуга передбачає обов”язкове прив”язування заміни сімки з прив”язкою до паспорта. :thinking:

Прочитав інформацію на сторінці https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/simcard_restoration , але так і не зрозумів, до чого тут моя сім-карта.
За посиланням, що вказано в смс, взагалі відкривається сторінка зі списком міст та магазинів і не зрозуміло, для чого їх обирати?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Veronika Tarasova, на поточний момент відкрито 2 “аварії”: 
Інформаційні SMS. Отримання помилкових інформаційних SMS із некоректною сумою до поповнення (GSM/PrePaid)

Деяким абонентам передоплати після репрайсу можуть надходити інформаційні SMS-повідомлення з некоректно зазначеною сумою до поповнення.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.

ID: 2133618”, 
та
Інформаційні SMS. Отримання помилкових інформаційних SMS про закінчення хвилин на інші мобільні мережі (GSM / PrePaid)

Деяким абонентам передплати, некоректно надходить SMS про закінчення хвилин на інші мобільні мережі та за кордон. При цьому абоненти мають на рахунку достатню кількість хвилин.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2133182”.

Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічних звернень. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 


постійно приходять повідомлення такого змісту хоча у мене в тарифі всього вистачає і залишок хвилин на інші мережі становить 178 хв. Дуже відволікають такі повідомлення, адже потрібно витрачати час, щоб зрозуміти їх реальність. Можливо якось цьому посприяти? Щоб мені приходили правильні повідомлення, які відповідають реальності. Так само постійно приходять повідомлення щодо оплати тарифу, але сума в них  абсолютно не така, яку мені насправді потрібно сплатити. В додатку також була вказана не вірна сума оплати. 
 

хочу отримувати тільки потрібну інформацію, яка стосується мене, а не всяку фігню, що не відповідає дійсності

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nata Lebed, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки статусу інформаційного повідомлення. 

Чому не прийшла смс- попередження про списання коштів за пакет послуг, яке приходить за кілька днів до списання?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Sun3rise, приносимо вибачення за дані незручності

Нашим інженерам відомо про таку проблему з розсилкою СМС, питанням займаються

Дуже приємно отримати рекламу вільного роумінгу від київстар під час пандемії о ДРУГІЙ годині ночі!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vicktory 23, на поточний момент відкрита “аварія”:

Інформаційні SMS. Деяким абонентам надходить некоректне SMS про зняття оплати з репрайсу 02.12.2021 р. (PrePaid)

Деяким абонентам, за якими буде репрайс 02.12.2021 р., надходять помилкові SMS повідомлення з нагадуванням про оплату тарифу за новими умовами.

Сума оплати по тарифу не мінялась. 

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1972752

Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Добрий день. Плата за тариф 75 грн. Приходить смс що з 02.12.2021 змінюється оплата за тариф на 125 грн. Нагадую сьогодні 23 листопаду, зранку приходить смс, що завтра буде знято ВЖЕ 125 грн, хотя змінюються тарифи з 02.12. Як це розуміти??

 

Рівень користувача 1

Дякую за відповідь. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ol0304:thinking: в повідомлені написано, як отримати компенсацію (номер, за котрим потрібно зателефонувати / посилання). 

Такі повідомлення надходять тим абонентам, котрі звертались до оператора і реєстрували технічні скарги. 
Якщо ви не звертались, не виключено, що ви отримали помилкове SMS. 

Рівень користувача 1

Та ж хочеться компенсацію отримати на шару 🙂

Відповісти