Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати


Рівень користувача 5
Позначка +1
  • Стажер
  • 145 відповідей
Велике прохання до Київстара - не треба присилати SMS з інформацією, яка не екстрена, в період з 00:00 до 08:00. Це однаково, коли мені хтось дзвонить в домофон вночі.

Aksolotl' 3 років тому

@KYIANYN, @Buro, в нічний час система смс не відправляє. Скоріш за все це одноразовий збій, бо система відправку робить за графіком в період з 9:00 до 22:00.
Переглянути оригінал

219 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergiy Kotov:hushed:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Вітаю! З якого дива мені приходять SMS  повідомлення від київстар московською мовою. В налаштуваннях виставлено “мова спілкування - Українська. Навіщо мені мова окупанта.

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Евгений Смирнофф, на даний час  відкрита  “аварія”:

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням попереджувальних SMS за тарифним планом. (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам можуть не надходити застережливі інформаційні SMS-повідомлення за тарифним планом.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 410634

 

Перевірити, до яякої дати діє пакет послуг за тарифним планом можна за допомогою комбінації *112# виклик.  Також можна звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не знаю свій на сьогодні за місяць. 

 

Доброго дня. Мені не приходять повідомлення від оператора з тих пір, коли у вас місяць тому була профілактика. Я не знаю свій на сьогодні за місяць. Я не знаю з якого по яке число місяця він нараховується, коли платити, щоб підключитися та яку комбінацію набирати при наборі номеру.

Рівень користувача 6
Позначка

@mpg, на даний час  відкрита  “аварія”:

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням попереджувальних SMS за тарифним планом. (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам можуть не надходити застережливі інформаційні SMS-повідомлення за тарифним планом.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 410634

Рівень користувача 1

Є два номери. На один щомісяця приходить нагадування про зняття абонплати та  необхідність поповнення рахунку , на інший - не приходить. Чи можна зробити, щоб приходило?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dany, вам дійсно надійшло помилкове SMS з некоректною сумою. Про ситуацію відомо. Інженери вже займаються усуненням неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, і як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сегодня пришло обычное сообщение про снятия денег за мой тариф, который стоит 150 грн. Только на этот раз написали сумму в 300 грн. Я может чего то не понимаю, или киевстар опять хочет меня кинуть на деньги как не раз бывало. И дальше пишут угрозу , что если денег будет недостаточно то они снимут 10 грн. за день. Это что за отношение? Дозвониться операторам естественно не могу. Опять воевать с компанией которая своих клиентов ни во что не ставит. Опять беседывать с колцентрами операторы которых вешают трубки. Так надоело. Раздуплитесь пожалуйста. Дайте спокойно жить и пользоваться своими тарифами. 

Це помилкова смс, не звертайте уваги.

Сегодня пришло обычное сообщение про снятия денег за мой тариф, который стоит 150 грн. Только на этот раз написали сумму в 300 грн. Я может чего то не понимаю, или киевстар опять хочет меня кинуть на деньги как не раз бывало. И дальше пишут угрозу , что если денег будет недостаточно то они снимут 10 грн. за день. Это что за отношение? Дозвониться операторам естественно не могу. Опять воевать с компанией которая своих клиентов ни во что не ставит. Опять беседывать с колцентрами операторы которых вешают трубки. Так надоело. Дайте спокойно жить и пользоваться своими тарифами. 

Рівень користувача 6
Позначка

@tolia16:thinking: ви вже звертались до оператора з цією інформацією?

Рівень користувача 2
Позначка

не приходить смс-повідомлення про поповнення тарифного плану

Рівень користувача 1

@Vitulia, дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aleksey2021ua, для того, щоби відповісти на ваше питання, потрібно перевірити дані індивідуально за номером телефону і, при необхідності, зареєструвати технічне звернення. 

Модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення інформації.

@aleksey2021ua:thinking: ви вже звертались до оператора з цією інформацією?

Ні, не звертався. Я звернувся тут до вас, а ви замість відповіді почали відповідати питанням на питання. По суті заданого мною питання є конкретна відповідь??!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aleksey2021ua:thinking: ви вже звертались до оператора з цією інформацією?

Рівень користувача 6
Позначка

@rozochkaбудь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Рівень користувача 1

@rozochka, ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення?


З цього я почала и неодноразово телефонувала. Але, на жаль, вільні оператори так і не з'явилися)), тому й звернулася до Спільноти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rozochka, ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GennadyKu, на жаль, поки що немає гарних новин, складності і досі є. Інженери все ще працюють над усуненням неполадок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ycsus, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Получил смс следующего содержания: 'Бесплатно замените старую SIM-карту на новую 4G. Приходите в магазин... и получите подарок!' СМС такого содержания пришло сегодня, 08-05-21 в 11:21. У меня уже давно была сделана замена сим-карты на формат 4G. Прошу объяснить, что это за предложение???

Просто скучились за вами)

Получил смс следующего содержания: 'Бесплатно замените старую SIM-карту на новую 4G. Приходите в магазин... и получите подарок!' СМС такого содержания пришло сегодня, 08-05-21 в 11:21. У меня уже давно была сделана замена сим-карты на формат 4G. Прошу объяснить, что это за предложение???

Рівень користувача 1

Службові регулярні СМС із квтіня надходять у нічний час (наприклад, у 00 год 08 хв, 00 год 26 хв, 00 год 06 хв. та ін.)
Зранку бачишь на телефоні і не знаєшь, плакати чи сміятися.
У кого ще так?

Рівень користувача 1

Аналогичная проблема по Краматорску.

Відповісти