Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати


Рівень користувача 5
Позначка +1
  • Стажер
  • 145 відповідей
Велике прохання до Київстара - не треба присилати SMS з інформацією, яка не екстрена, в період з 00:00 до 08:00. Це однаково, коли мені хтось дзвонить в домофон вночі.

Aksolotl' 3 років тому

@KYIANYN, @Buro, в нічний час система смс не відправляє. Скоріш за все це одноразовий збій, бо система відправку робить за графіком в період з 9:00 до 22:00.
Переглянути оригінал

234 Відповідей

Рівень користувача 1

Дякую за відповідь. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ol0304:thinking: в повідомлені написано, як отримати компенсацію (номер, за котрим потрібно зателефонувати / посилання). 

Такі повідомлення надходять тим абонентам, котрі звертались до оператора і реєстрували технічні скарги. 
Якщо ви не звертались, не виключено, що ви отримали помилкове SMS. 

Рівень користувача 1

Та ж хочеться компенсацію отримати на шару 🙂

Рівень користувача 8
Позначка +1

То якщо не зверталися не зважайте на ту смс 

Рівень користувача 1

Доброго дня.

Отримав СМСку такого змісту:

“Шановний клієнте, ваше звернення розглянуто, зателефонуйте на 477*10 або переходьте за посиланням https://kv.st/srr та обирайте компенсацію. Термін дії пропозиції до 11/10/2021. Дякуємо за розуміння!”

 

Нікуди не звертався. Про що мова не розумію.

Може хтось підкаже куди звернутися.

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuriyYu, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для реєстрації звернення і передачі на розглядання у відповідний відділ.

До кого можна звернутися, щоб таку функцію ввели? Який тікет в сапорт написати, щоб це оформили в бізнес вимогу?

Є мобільний номер, є додаток, є інформація про адресу, є інформація про виклики майстрів, є орієнтовний час їх прибуття. Я не говорю про тривалість роботи - лише про час відключення. В Київстару є всі технічні можливості це робити хоч якимось способом. Ця функція потрібна, інакше ви втрачатимете клієнтів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuriyYu, мені дуже шкода, але таке інформування не передбачене :confused:

Доброго дня. Я користуюся домашнім інтернетом від Київстар і працюю з дому. Тому мені важливо, щоб інтернет був завжди доступним в робочі години. Але я розумію, що виникають проблеми і їх приходиться виправляти локально в будинку, де я живу. 

Я б хотів отримувати сповіщення від Київстар про те, що по адресі, яка є в контракті, будуть вестися роботи і час їхпочатку. Це допоможе мені спланувати робочий графік.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Марія Дюжева, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить ситуацію з повідомленнями. При необхідності буде складена технічна заявка.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Елена Литвиненко:thinking: можете написати сам текст повідомлення?

Мені ідуть смс повідомлення з додатку Мій київстар,  з паролями для входу. Хоча я туди не заходжу. Скажіть будь ласка чому вони мені ідуть? По декілька разів під ряд….

Здравствуйте.  Мне приходит смс с каким то кодом. Я его не запрашивала нигде. Могу я узнать что это? Мошенники?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SweetBunny:hushed:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Сообщение о каких-то там бонусах в 2 часа ночи это теперь нормально? Я понимаю, что я пополнила счёт и теперь мне очень нужно (нет) узнать куда бы ещё слить денег, но ладно бы я только что это сделала, нет. Я пополнила его ещё днём. Это типа часов 10 назад было и вот какие-то бонусы посреди ночи, здасте. И подобную ситуацию я наблюдаю уже не в первый раз и с каждым разом эти сообщения приходят всё позже и позже и это просто нереально бесит.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergiy Kotov:hushed:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Вітаю! З якого дива мені приходять SMS  повідомлення від київстар московською мовою. В налаштуваннях виставлено “мова спілкування - Українська. Навіщо мені мова окупанта.

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Евгений Смирнофф, на даний час  відкрита  “аварія”:

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням попереджувальних SMS за тарифним планом. (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам можуть не надходити застережливі інформаційні SMS-повідомлення за тарифним планом.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 410634

 

Перевірити, до яякої дати діє пакет послуг за тарифним планом можна за допомогою комбінації *112# виклик.  Також можна звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не знаю свій на сьогодні за місяць. 

 

Доброго дня. Мені не приходять повідомлення від оператора з тих пір, коли у вас місяць тому була профілактика. Я не знаю свій на сьогодні за місяць. Я не знаю з якого по яке число місяця він нараховується, коли платити, щоб підключитися та яку комбінацію набирати при наборі номеру.

Рівень користувача 6
Позначка

@mpg, на даний час  відкрита  “аварія”:

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням попереджувальних SMS за тарифним планом. (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам можуть не надходити застережливі інформаційні SMS-повідомлення за тарифним планом.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 410634

Рівень користувача 1

Є два номери. На один щомісяця приходить нагадування про зняття абонплати та  необхідність поповнення рахунку , на інший - не приходить. Чи можна зробити, щоб приходило?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dany, вам дійсно надійшло помилкове SMS з некоректною сумою. Про ситуацію відомо. Інженери вже займаються усуненням неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, і як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сегодня пришло обычное сообщение про снятия денег за мой тариф, который стоит 150 грн. Только на этот раз написали сумму в 300 грн. Я может чего то не понимаю, или киевстар опять хочет меня кинуть на деньги как не раз бывало. И дальше пишут угрозу , что если денег будет недостаточно то они снимут 10 грн. за день. Это что за отношение? Дозвониться операторам естественно не могу. Опять воевать с компанией которая своих клиентов ни во что не ставит. Опять беседывать с колцентрами операторы которых вешают трубки. Так надоело. Раздуплитесь пожалуйста. Дайте спокойно жить и пользоваться своими тарифами. 

Це помилкова смс, не звертайте уваги.

Сегодня пришло обычное сообщение про снятия денег за мой тариф, который стоит 150 грн. Только на этот раз написали сумму в 300 грн. Я может чего то не понимаю, или киевстар опять хочет меня кинуть на деньги как не раз бывало. И дальше пишут угрозу , что если денег будет недостаточно то они снимут 10 грн. за день. Это что за отношение? Дозвониться операторам естественно не могу. Опять воевать с компанией которая своих клиентов ни во что не ставит. Опять беседывать с колцентрами операторы которых вешают трубки. Так надоело. Дайте спокойно жить и пользоваться своими тарифами. 

Відповісти