Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати



Показати перший допис

217 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rozochka, ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення?

Рівень користувача 1

@rozochka, ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення?


З цього я почала и неодноразово телефонувала. Але, на жаль, вільні оператори так і не з'явилися)), тому й звернулася до Спільноти.

Рівень користувача 6
Позначка

@rozochkaбудь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aleksey2021ua:thinking: ви вже звертались до оператора з цією інформацією?

@aleksey2021ua:thinking: ви вже звертались до оператора з цією інформацією?

Ні, не звертався. Я звернувся тут до вас, а ви замість відповіді почали відповідати питанням на питання. По суті заданого мною питання є конкретна відповідь??!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aleksey2021ua, для того, щоби відповісти на ваше питання, потрібно перевірити дані індивідуально за номером телефону і, при необхідності, зареєструвати технічне звернення. 

Модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення інформації.

Рівень користувача 1

@Vitulia, дякую!

Рівень користувача 2
Позначка

не приходить смс-повідомлення про поповнення тарифного плану

Рівень користувача 6
Позначка

@tolia16:thinking: ви вже звертались до оператора з цією інформацією?

Сегодня пришло обычное сообщение про снятия денег за мой тариф, который стоит 150 грн. Только на этот раз написали сумму в 300 грн. Я может чего то не понимаю, или киевстар опять хочет меня кинуть на деньги как не раз бывало. И дальше пишут угрозу , что если денег будет недостаточно то они снимут 10 грн. за день. Это что за отношение? Дозвониться операторам естественно не могу. Опять воевать с компанией которая своих клиентов ни во что не ставит. Опять беседывать с колцентрами операторы которых вешают трубки. Так надоело. Дайте спокойно жить и пользоваться своими тарифами. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сегодня пришло обычное сообщение про снятия денег за мой тариф, который стоит 150 грн. Только на этот раз написали сумму в 300 грн. Я может чего то не понимаю, или киевстар опять хочет меня кинуть на деньги как не раз бывало. И дальше пишут угрозу , что если денег будет недостаточно то они снимут 10 грн. за день. Это что за отношение? Дозвониться операторам естественно не могу. Опять воевать с компанией которая своих клиентов ни во что не ставит. Опять беседывать с колцентрами операторы которых вешают трубки. Так надоело. Раздуплитесь пожалуйста. Дайте спокойно жить и пользоваться своими тарифами. 

Це помилкова смс, не звертайте уваги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dany, вам дійсно надійшло помилкове SMS з некоректною сумою. Про ситуацію відомо. Інженери вже займаються усуненням неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, і як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

Є два номери. На один щомісяця приходить нагадування про зняття абонплати та  необхідність поповнення рахунку , на інший - не приходить. Чи можна зробити, щоб приходило?

Рівень користувача 6
Позначка

@mpg, на даний час  відкрита  “аварія”:

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням попереджувальних SMS за тарифним планом. (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам можуть не надходити застережливі інформаційні SMS-повідомлення за тарифним планом.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 410634

Доброго дня. Мені не приходять повідомлення від оператора з тих пір, коли у вас місяць тому була профілактика. Я не знаю свій на сьогодні за місяць. Я не знаю з якого по яке число місяця він нараховується, коли платити, щоб підключитися та яку комбінацію набирати при наборі номеру.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не знаю свій на сьогодні за місяць. 

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Евгений Смирнофф, на даний час  відкрита  “аварія”:

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням попереджувальних SMS за тарифним планом. (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам можуть не надходити застережливі інформаційні SMS-повідомлення за тарифним планом.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 410634

 

Перевірити, до яякої дати діє пакет послуг за тарифним планом можна за допомогою комбінації *112# виклик.  Також можна звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Відповісти