Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати



Показати перший допис

207 Відповідей

Позначка

Кожні 3-5 хвилин приходить, спам від Київстар 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@12vova23, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Я зареєструвала звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.
Дякую вам за терпіння. 

Що стосується відправленого повідомлення за кордон, на жаль, перевірку можна зробити лише через оператора. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeriya222, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Buriy_lm, приношу вибачення, що так довго не відповідала.
На жаль, на поточний момент є технічні складності з формуванням та відправкою інформаційних повідомлень.
Інженери працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності 🙏🏼

Информационные смс приходят по 50 штук с одинаковым текстом. Неужели не достаточно одного?

В последнее время приходит куча сообщений от Киевстар. Цитирую " Уважаемый абонент, с возвращением в домашний регион! У вас снова действуют домашние тарифы. Приятного общения." 

С оператором связаться невозможно . Что это ?? Я стационарный комп не вывожу никуда явно , да и сама не то чтобы пределы города, я пределы района в городе не покидаю. 

Надійшло 48 СМС про повернення до домашнього регіону. Коли це скінчиться? Я нікуди не виїжджала. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Uragan, уточніть, будь ласка, інформаційні повідомлення з яким текстом отримуєте?

Надходять СМС "...з поверненням до домашнього регіону..." після кожного дзвінка третій тиждень поспіль. Це вже завдає моральних збитків. 

По поводу ограничения скорости моб.интернета до конца суток.

Уже больше недели не могу дозвониться оператору. Такое чувство что нужно отказаться от услуг киевстара за такую работу

Мне приходят каждый день смс 

Уважаемый абонент, с возвращением в домашний регион! Вы можете повторно ознакомиться с условиями тарифа на сайте kv.st/dfu или прослушать их на 466*66

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SVSV, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Uragan, на жаль, на поточний момент є технічні складності з формуванням та відправкою інформаційних повідомлень стосовно обмеження по “Політиці”. Повідомлення дублюються.
Інженери працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності 🙏🏼 

Ви можете написати мені ваш номер телефону в особисті повідомлення. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anikavira, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inna Peredripcho, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sergskryl, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

@Inna Peredripcho, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую перевірити інформацію. 

Инфо актуальна, смс выход из домашнего региона приходит каждый день , правда я не знаю как вам написать в личку, подскажите 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inna Peredripcho, натискаєте на мій nick name, далі на праву кнопку “Надіслати повідомлення”.

Рівень користувача 2

Добрый день! Уже вторую неделю , проблема с "регионом" . У меня региональный тариф. Приложение сообщает, что я вне региона!С начала месяца приходили СМС о возвращении в свой регион. Сейчас их нет.  Все время в Николаеве! Сообщил в службу поддержки. На момент планового снятия денег 19.04.21 у меня было 153.80 грн. Все деньги на сегодня сняты. Пополнять нет смысла при зверском тарифе 100грн./ 1 ГБ. Тариф не начислен. Я вторую неделю без интернета и исходящих звонков! Прошу немедленно восстановить мой тариф. Переписка на Фейсбуке ничего не дает. Рекомендуют перезагружать телефон или говорят, что я подключился к базе в другом регионе ( из центра Николаева-то!). Базу, на которой зарегистрирован  вижу из окна! 
Ответы от оператора:
-20.04.21 Плануємо ці складнощі усунути сьогодні до 18:00. Перепрошую за те, що доводиться чекати 🙁

-Орієнтовний термін: 26/04/2021 18:00.

-Дякую. Дійсно ще питання вирішується. На даний момент орієнтовний термін усунення складнощів: 28.04.2021 до 18:00. Вибачте за незручності.

-На жаль, терміни вирішення не визначено. оскільки, поки що не вдається вирішити цю проблему, яка виникла при оновленні IT систем компанії. Сподіваємось, що у травні це питання вирішиться і послуги будуть перетарифіковані у найближчий час. Приносимо вибачення за незручності

Пока решается проблема, могли бы начислять какие- то бонусные минуты  и мегабайты пострадавшим от обновления вашего ПО!

Да здравствует второй месяц решения проблемы?!

Рівень користувача 1

Аналогичная проблема по Краматорску.

Рівень користувача 1

Службові регулярні СМС із квтіня надходять у нічний час (наприклад, у 00 год 08 хв, 00 год 26 хв, 00 год 06 хв. та ін.)
Зранку бачишь на телефоні і не знаєшь, плакати чи сміятися.
У кого ще так?

Получил смс следующего содержания: 'Бесплатно замените старую SIM-карту на новую 4G. Приходите в магазин... и получите подарок!' СМС такого содержания пришло сегодня, 08-05-21 в 11:21. У меня уже давно была сделана замена сим-карты на формат 4G. Прошу объяснить, что это за предложение???

Рівень користувача 8
Позначка +1

Получил смс следующего содержания: 'Бесплатно замените старую SIM-карту на новую 4G. Приходите в магазин... и получите подарок!' СМС такого содержания пришло сегодня, 08-05-21 в 11:21. У меня уже давно была сделана замена сим-карты на формат 4G. Прошу объяснить, что это за предложение???

Просто скучились за вами)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ycsus, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GennadyKu, на жаль, поки що немає гарних новин, складності і досі є. Інженери все ще працюють над усуненням неполадок. 

Відповісти