Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати



Показати перший допис

236 Відповідей

Рівень користувача 1

@Sokrat, інформаційні SMS відправляються з 9:00 до 21:00.  Тож, якщо ви отримали в інший час -це дійсно некоректно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн чату ( за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) або на сторінці “Огляд” системи “Мій Київстар”) для перевірки ситуації. 

А що після цього зміниться? Київстар мені надасть компенсацію? Чи ще раз почую пусті слова про “технічний збій” і “такого більше не станеться”.

Рівень користувача 7
Позначка +1

@Sokrat, інформаційні SMS відправляються з 9:00 до 21:00.  Тож, якщо ви отримали в інший час -це дійсно некоректно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн чату ( за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) або на сторінці “Огляд” системи “Мій Київстар”) для перевірки ситуації. 

А що після цього зміниться? Київстар мені надасть компенсацію? Чи ще раз почую пусті слова про “технічний збій” і “такого більше не станеться”.

😐радий чути правильні запитання. 😐

Просьба к админам - отключите спам смс эти все персональные пропозыции надоедают, заранее спасибо !! +380970154787

Як позбутися спам реклами від київстар

Рівень користувача 7
Позначка +1

😐

Рівень користувача 6
Позначка

@Bom bom, раді вітати вас у нашій Спільноті!
Подати заявку на блокування інформаційних SMS від Київстар може оператор. 

Як зв'язатись з оператором? - знайдете у відповідній темі за посиланням:  https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/yak-zv-yazatis-z-operatorom-56

Рівень користувача 6
Позначка

@Talisman Volodymyr, приветствую вас в нашем Сообществе! 

Для оформления заявки на блокировку SMS  от Киевстар, пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн чата по ссылке https://kyivstar.ua/uk/support (сервис внизу страницы) или на странице "Обзор" системы "Мой Киевстар ".

Ночі недоброї, Київстаре!!!
Мене замучили СМС-повідомлення, які надходять від вас вночі. 
Навіщо слати свої рекламні повідомлення о 00.48???
Ви знущаєтеся??? Саме у цей час я потребую персональної пропозиції від вашого сервісу?

У цей час я потребую кріпкого здорового сну!!!!!

ВИМАГАЮ припинити нічний терор абонентів.
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обратитесь к оператору по 466

Рівень користувача 8
Позначка +3

Увімкніть режим тихого часу на ніч.
Він стушуватиме усі виклики та повідомлення, дуже корисно.

Рівень користувача 6
Позначка

@Olgach, на даний момент дійсно можуть приходити некоректні SMS в нічний час.:slight_frown: Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приношу вибачення за тимчасові незручності.

Розсилка смс о треті ночі. Яка *** це придумала?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ви що, відноситесь до тої категорії людей, котрі досі не увімкнули режим тиші на ніч?
Виставте налаштування на період, скажімо, з восьмої вечора до дев`ятої ранку, щоб вам не заважали.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Возможно произошел тех.сбой, зачем сразу людей оскорблять…

Представьте Вас будут так называть….

Как подсказал @kikiwora беззвучный режим наночь ставте.

У меня вообще все время он стоит, и важных СМС и звонков не пропускаю...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olha2021, іноді мені здається, що я даремно витрачаю свій час на оновлення інформації в цій темі. :unamused: 

Вся актуальна інформація стосовно “аварій” зібрана в одному місці. 

Дублюю:
Деяким абонентам передплатиможуть приходити SMS-повідомлення в рамках персональних пропозицій в нічний час.

Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

 

Позначка

І знову обурює ставлення оператора моб. звязку до своїх абонентів.
Чому не прийшло СМС повідомлення про те, що наближається час зняття чергової абон.плати? Ні за добу до цієї події, ні в день, коли це мало статись, Не прийшло також на номер 067XXXXX49, стан рахунку якого мені доводиться контролювати. Не прийшло також повідомлення, що знято добову абонплату 10 грн., через брак коштів. Складається враження, що в шановного оператора скінчились SMS. Натомість прийшла пропозиція, " Залишайтесь на зв'язку навіть коли закінчуються кошти! Замовляйте поповнення бонусного рахунку на 20 (максимальна сума) грн або мінімальну суму безкоштовно! Для замовлення поповнення наберіть *117# (вартість 0 грн), замовлення мінімальної суми *117*20#. Інфо: 477*117".
Якби не воно, я б і не подумав подивитись термін наступного зняття чотирьохтижневої абонплати.
Виявилось, що чотирьохтижнева абонплата  повинна була знятись 10,01,2021, відповідно, через брак кошів, було знято добову абонплату 10 грн. Прошу повернути зняті кошти на рахунки, та не допускати подібних ситуацій в подальшому.
 Чи Шановний "КИЇВСТАР", премію для себе до Новорічних свят таким чином збирає?
Ще дуже цікавить, коли нарешті настане такий час, що в с. Степове (Слобожанської СР) Дніпровського району Дніпропетровської обл. абоненти МО "КИЇВСТАР" зможуть користуватись послугами мобільного зв'язку, не бігаючи по будинку й вулиці в пошуках покриття?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vasilij, ситуація жахлива :sweat:

Інформація про масові складності стосовно неотримання інформаційних повідомлень не надходила. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації і реєстрації фінансової заявки. 

...Ще дуже цікавить, коли нарешті настане такий час, що в с. Степове (Слобожанської СР) Дніпровського району Дніпропетровської обл. абоненти МО "КИЇВСТАР" зможуть користуватись послугами мобільного зв'язку, не бігаючи по будинку й вулиці в пошуках покриття?!

Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення номер телефону, назву вулиці та номер будинку. Я зареєструю заявку для інженерів. 

Коли компанія стане людянішою?

В минулому місяці мені прийшло повідомлення про стан бонусного рахунку в 3.50.ранку. Дуже важлива і край необхідна інформація.  Дозвонившись до оператора, поговорили. Вибачались і оператор і навіть прийшло повідомлення. 

Виправились.

В цьому місяці прийшло повідомлення в 2.40 ранку. Зміни разючі. Ай да молодці! Так тримати!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey67, на даний момент дійсно можуть надходити інформаційні SMS в нічний час. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

І як це обяснити лиш сьогодні купив за межі Чернівецької області не був був в селі Тисовець  і я не надсилав повідомлень за кордон може щось не так зрозумів п.с все ж таки перший раз тут

Рівень користувача 8
Позначка +1

І як це обяснити лиш сьогодні купив за межі Чернівецької області не був був в селі Тисовець  і я не надсилав повідомлень за кордон може щось не так зрозумів п.с все ж таки перший раз тут

Київстар штормить в зв’язку з оновленням системи, не звертайте уваги, це всього лиш глюки.

Сьогодні зранку прийшла смс від Київстар, що через три дні буде знято оплату по тарифу, хоча рахунок було поповнено 30 березня, а надано умови тарифу було 31 березня. 

Якщо набираю *112#, там написано, що оплата зніматиметься 28 квітня, а також коли телефоную на номер 466 надається інформація про те, що оплату буде знято 28 квітня. Підскажіть, будь ласка, чому прийшла ця смс і коли насправді буде знято оплату за тарифом? Дякую. 

 

Знову вночі приходять повідомлення. В 1.41 про персональні пропозиціі. Дуже і дуже важлива інформація.

 ДО ЯКИХ ПІР БУДУТЬ ПРИХОДИТИ ВНОЧІ ПОВІДОМЛЕННЯ?

Коли компанія Кс буде хоть трохи людянішою? Нема ні оператора, ні технічноі якості зв'язку та інтернета. Тільки вимагають гроші. Дуже неприємно , що така компанія стала такою непорядною.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey67, на даний момент дійсно можуть надходити інформаційні SMS в нічний час. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

Позначка

 

Відповісти