Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати



Показати перший допис

217 Відповідей

Рівень користувача 2

поперше хто дозволив переносити мою тему ? що заникати подалі щоб компанію неспозорити? то ви вже мою темою її рейтинг неопустите так як його вже немає взагалі ...

і поважний модераторе невказуйте що мені робити приходила СМСка мене цілком влаштовувало, а що до запоминання то ще можливо сокирою зарубки ставити а потім порахувати коли поповнення … моя тема буде опублікована в соц мережах … приємної роботи!!!

Рівень користувача 3

Полностью согласен. Верните смс-ки про снятие завтра! Если бы снятие было раз в месяц какого-то числа, проблем бы не было. А когда у вас хитрожопый тариф на 28 дней, т.е 13 месяцев в году, то мало кому настолько нехер делать, чтобы считать дату снятия каждый месяц.

Лучше отключите бесполезный спам про специальный тариф для тебя и т.п.

Рівень користувача 2

це вони ще прогресівку накручують собі під новий рік !!!

і якщо ви такі вже модні що зробили такі тарифні плани то робіть з тим київстаром щось путьнє … все висить нікуда не дозвонишся інтернет взагалі мови немає … шановні розвивайтесь … ну або закривайтесь ….

 

Позначка +1

@Semmy7, есть еще нехитрые предоплатные тарифы “Звонки для родителей”, “Киевстар Комфорт 2018” (с опцией “-33%”), “Киевстар Комфорт”, “Профессионал”, в них снимается раз в месяц какого-то числа, т.е 12 месяцев в году. При этом SMS о снятии абонентской платы формируются так же, как и на остальных тарифах :wink:

На тарифах “Киевстар. Все вместе” абонентская плата снимается строго 1-го числа.

На остальных тарифах - раз в 28 дней.

Рівень користувача 2

Народе накінець це сталося ...і не сильно великий проміжок часу пройшов ...з 23.05 по 09.06 усього навсього 17 днів НО!!  ні натє вам вибачте ні натє вам більше небуду, не кажучи за якесь заохочення … зробили відали і будьте нам здорові!!! (цукерку купувати незахотіли напевно вже є))) )

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg111, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:
Маю надію, що ситуація більше не повториться. 

І дякую вам за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Semmy7, по обновленной информации, сложности с доставкой информационных сообщений были устранены. 
Если вы хотите отключить все сообщения от Компании (кроме SMS о снятии абонентской платы), пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона для регистрации соответствующей заявки. 

Рівень користувача 2

@Oleg111, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:
Маю надію, що ситуація більше не повториться. 

І дякую вам за зворотний зв’язок. 

а наскільки вам шкода? а вам в новинку що вже постійно такий сервіс? я ще рік назад залишав заявку щоб оператора вийняли з недр меню, щось змінилось? да якщо незнаєш де шукати то біса мамі ти його почуєш… і взагалі ви своїх кукушок трошки тренуйте тому що бувають дуже дивні відповіді ...

а я маю надію що якщо така ситуація ще раз повториться то я подам громадський позов до прокуратури!!

і вам також дуууже дякую!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Oleg111 ви що дійсно вірите в те, що пункт виклику оператора, опинився всередині меню 466 випадково? Вони туди його спеціально засунули, щоб зменшити кількість дзвінків в колцентр. Тому ваші заявки ви не туди адресуєте. Хочете,щоб пункт зв'язку з оператором був в корені меню- переходьте на контракт.

Позначка +1

@Cherevach, якби зв'язок з оператором був в корені меню,  то була б навантаженість ліній.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg111, якби це було в моїй компетенції, я би обов’язково подала заявку на компенсацію, але на жаль... :sweat:
Ваше зауваження стосовно того, що оператора дуже важко знайти в меню буде передано на розглядання. Сподіваюсь, що його не проігнорують :pray_tone2:

Також в сервісний відділ передам негативний відгук стосовно роботи операторів.

Позначка +1

@Xomyak, пункт з’єднання з оператором з’являється лише після вибору одного з пунктів із кореня меню.

А “негативний відгук” - це про зайнятість ліній операторів? :blush:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, це про :arrow_down:

… і взагалі ви своїх кукушок трошки тренуйте тому що бувають дуже дивні відповіді ...

:open_mouth:

Позначка +1

@Xomyak, дійсно, оператори Call Center повинні бути тренованими :slight_smile:

Позначка

Цього разу обурює ставлення оператора моб. звязку до своїх абонентів.
Чому не прийшло СМС повідомлення про те, що наближається час зняття чергової абон.плати? Ні за добу до цієї події, ні в день, коли це мало статись, Не прийшло також на номер 067ХХХХХ49, стан рахунку якого мені доводиться контролювати. Не прийшло також повідомлення, що знято добову абонплату, через брак коштів. Натомість прийшла пропозиція, якщо бракує коштів, поповнити баланс на суму місячної абонплати "всього" за 15 грн.
 Чи Шановний "КИЇВСТАР", премію до свята таким чином збирає?
 Ше дуже цікавить, коли нарешті настане такий час, що в с. Степове (Слобожанської СР) Дніпровського району Дніпропетровської обл. абоненти МО "КИЇВСТАР" зможуть користуватись послугами мобільного зв'язку, не бігаючи по будинку й вулиці в пошуках покриття?!

Рівень користувача 6
Позначка

@Vasilij , раджу звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для перевірки причини, чому не поступило повідомлення щодо зняття плати за тариф.

Рівень користувача 1

В мене тариф "Все разом ігровий"

Місячна плата 300грн но прийшла смс що потрібно заплатити 350грн.

Питання це Ви помилились і якщо ні, чому не попередили?!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обычно в СМС не учитываются скидки за “Шаг вперед”

Или же у Вас закончился срок действия акции, в зависимости когда Вы подключили тариф

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@skull96ua "ну вы, блин, даёте"©. Цитирую условия тарифа: Плата за пакет послуг 350 грн знімається 1-го числа кожного місяця.
Перші 3 місяці надається знижка 50 грн (місяць підключення +2).

Надеюсь теперь понятно. На будущее, какой бы услугой в жизни вы не пользовались, обязательно читаем полностью все условия, а не только шапку.

Рівень користувача 1

Всім дякую.

Позначка +1

@skull96ua, действительно, Скидка 50 грн на Пакет услуг дается только на 3 месяца :wink:

Рівень користувача 1

Новий тренд у мобільному маркетингу:
Пропозиції, від яких неможливо відмовитися, тепер відправляють о п’ятій ранку.
Ага, певне саме а цей час я напевне найбільш вразливий др «чудових акційних пропозицій»...
Київстар, ну ви серйозно??? Я ледь стримався, щоб телефон об стінку не запустити!!!

 

 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Это ужасно 😐

Рівень користувача 8
Позначка +2

Київстар стверджує що не розсилає таких повідомлень до 8ї чи 10ї ранку (вже не пам`ятаю), тому це, відповідно, повинна бути помилка в системі (котрих в Київстар дуже багато, що лише їх прокол).

А від усіх рекламних повідомлень Київстар ви можете легко відмовитись - черезе будь-який ЦОА або дзвінком до оператора. Мені вже давно ничого подібного не надходить, тому це працює

Рівень користувача 6
Позначка

@Sokrat, інформаційні SMS відправляються з 9:00 до 21:00.  Тож, якщо ви отримали в інший час -це дійсно некоректно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн чату ( за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) або на сторінці “Огляд” системи “Мій Київстар”) для перевірки ситуації. 

Відповісти