Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати



Показати перший допис

217 Відповідей

Рівень користувача 1

@Sergei_, в ночное время система не отправляет SMS. Могу предположить, что это одноразовый сбой, потому что система делает отправку по графику в период с 09:00 до 22:00. 

вы тему прочтите,одноразовые уже с начала форума длятся

Рівень користувача 1

А почему вы, такой умник, не додумались включить на телефоне ночной режим, чтобы он не издавал звуков когда вы спите?

Сообщение должно приходить по факту события - всё правильно.

вы говорите от имени киевстара?надеюсь что уже уволены

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergei_:thinking: у многих пользователей действительно была такая ситуация (разовый сбой системы). Те же абоненты, у которых проблема заключалась не в этом, обращались к оператору для индивидуальной проверки. 

Если на ваш номер и дальше приходят сообщения в ночное время, пожалуйста, обратитесь к консультанту Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support 

@kikiwora не является сотрудником Компании. Это рядовой пользователь :nerd:  

Раніше в мене був тариф за 65грн, недавно перейшла на інший за 75грн. Потім мені прийшло повідомлення, що з мене знімуть абонплату за попередній тариф, хоча у мене зараз інший тариф. Що робити? Чи це просто помилково надіслано?

Позначка +1

@CopyOfNoName, це просто помилково надіслано :slight_smile:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@CopyOfNoName, SMS було сформовано раніше, аніж ви перейшли на новий тарифний план. Тому ви можете не звертати на нього увагу :wink:

Рівень користувача 1
Позначка

Доброго часу доби! Абсолютно незадоволений тим, як система інформує про зняття коштів.

Ситуація начтупна:

Вночі не знялися кошти по тарифу через їх недостатню кількість. 

Було поповнено рахунок на необхідну суму, + 20грн, з розрахунком на те, що буде знято 10 грн за день користування інтернетом.

В результаті було знято 50 грн (10 мобільний, 30 gprs internet, 10 щоденна оплата безлім вілео) без жодних нотифікацій. Відповідно плату за тариф знову було не знято, про що я також не отримав нотифікацію. Що знову призвело до повторення ситуації, оскільки очікувалося, що кошти будуть списані.

За 3 дні рахунок поповнено на 280 грн.

Отже, я знову маю на рахунку необхідну суму на підключення тарифу +10грн. При цьому я знову не впевнений у тому, скільки з мене буде списано коштів, якщо я користуватимуся інтернетом протяшом наступного дня.

Отже, проблема 1: чому я не бачу в мобільному додатку скільки коштів буде списано вночі і за які послуги? Або хоча б попередження, про їх зняття.

2: якщо автоматизація надання певних послуг мене не влаштовує чому я не можу визначити чи хочу я автоматичне підключення послуги.

Дана ситуація призводить до того, що я маю тримати на рахунку сумму або рівну 0, або сумму х2 від мінімальної суми необхідної для підключення тарифу. В іншому випадку кошти будуть тихо списані без жодних повідомлень.

Вважаю дану ситуацію певним "трюком" по додатковому списанню коштів з користувача. Тому хотілось би почути відповіді на поставлені питання і можливо отримати посилання де можна було б подати відповідні заявки на додання відповідного функціоналу в додаток Київстар.

 

Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andreq:thinking: тобто ви не отримали жодного інформаційного повідомлення? Вірно я вас зрозуміла?

1: чому я не бачу в мобільному додатку скільки коштів буде списано вночі і за які послуги? Або хоча б попередження, про їх зняття.

Дуже дивно, адже в системі самообслуговування фіксуються всі операції з рахунком. А де ви дивитесь інформацію? В якому розділі? Можете для прикладу додати скріншот? 

2: якщо автоматизація надання певних послуг мене не влаштовує чому я не можу визначити чи хочу я автоматичне підключення послуги.

На жаль, автоматичне зняття коштів не є умовою, котру абонент може контролювати (підключати, або відключати) :sweat:

...і можливо отримати посилання де можна було б подати відповідні заявки на додання відповідного функціоналу в додаток Київстар.

Ви можете написати в самому магазині, з котрого завантажували додаток (Play Market, App Store), відгук, де зазначити, який саме функціонал вам хотілось би додати. Відгук буде передано розробникам. 

Позначка +1

1:Оновлення деталізації може відбуватись із затримкою.

2:Іще пакетне нарахування мегабайт тоже не є умовою, котру абонент може контролювати (підключати, або відключати) :sweat: Пакетна тарифікація та автоматичне заняття коштів – це умови, котрі мені хотілося би контролювати, а Київстар не реалізує цього для всіх абонентів

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, ваша пропозиція була передана на розглядання. Сподіваюсь, що вона не залишиться без уваги :innocent:

Позначка +1

@Xomyak, сподіваюсь, що щей ми отримаєм feedback від тих, кому ви передали мою пропозицію :sunglasses:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, також на це сподіваюсь :nerd:

Як отримаю інформацію, одразу напишу коментар в цій темі. 

Подскажите, почему в мае 2020 года не пришла предупреждающая смс о снятии денег за пакет услуг? Последняя предупреждающая смс пришла 23.04.20. Я всегда пополняю счёт после такого напоминания. 24.05.20 пришла смс о том, что мне предоставлен пакет на день и было списано 10 грн. В этот же день я пополнила номер, но 10 грн так и не вернули.

Рівень користувача 1
Позначка

Время в отчётах о доставке не совпадает с Украиной.

И спасибо Киевстару за то, что до сих пор не монетизировали отчёты о доставке сообщений.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katrin 100, в данном случае нужна индивидуальная проверка. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Сотрудник проверит, почему SMS не было сформировано и доставлено вовремя. 

Рівень користувача 1
Позначка

В связи с чем разрешите поинтересоваться - правительство какой страны слушает, читает и хранит мою переписку?

Рівень користувача 8
Позначка +2

Не совсем понятно о чём вы - скрины прикрепите к посту

Рівень користувача 1
Позначка

Включите отчёты о доставке смс, отправьте смс и посмотрите внимательно отчёт.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Включите отчёты о доставке смс, отправьте смс и посмотрите внимательно отчёт.

На моём устройстве нет такой опции, но я понял о чём вы.

Насколько мне известно, эти сообщения используют Universal Time (UTC0) для передачи времени события, а каждое из устройств уже конвертирует его в Local Time по собственному часовому поясу, чтобы при изменении поясов время оставалось актуальным всегда.
Так что тут ошибки не должно быть, разве что ваше устройство почему-то не производит такой конвертации.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@uppershifter:thinking: вы можете предоставить скриншот, где будет видно, что время в отчете о доставке не совпадает с украинским? 

Рівень користувача 3

Видимо, таки “улучшение” было сделано, так как в этом месяце вообще не пришло стандартное “Ночью будет снята абонплата ...”

Зато разный спам типа “Специальный тариф только для вас” ходит исправно и без задержек.

Рівень користувача 2

22.05 через не поповнення рахунку за тарифним планом 23.05 з мене було знято плату за день використання (хоча смс з інформацією що до поповнення рахунку непоступало) дзвонив на 466 на рахунок повернення коштів: 23.05, оператор сказаав що до 26.05 усе буде вирішено, 26.05 …… буде вирішено 27 …, 29.06 …. зачикайте вам перетелефонують або прийде СМС…. 07.06 (пройшло 15!!!!!!! дні) дзвоню сьогодні а виявляется ще немає вирішеня …. київстар ви нормальні? це таке відношення до клієнтів? за 15 днів оператор мені розповідає казки що ще немає вирішення? і що саме цікаве ні вибаченя ні компенсацій нічого …. фантастична організація!!!!!!!!! на моїх 5 грн які ви зняли купіть собі цукерку і приклейте її до лоба щоб вас було видно здалля

Рівень користувача 8
Позначка +2

Так у вас зняли кошти за умовами тарифу

Рівень користувача 2

я за них дуже радий, але до того зняття приходила смска коли потрібно поповнювати свій рахунок, а її небуло. і оператори мені ще радили що потрібно запоминати дату поповнення … то їм взагалі п'ять!!! за що і отримали скарги!!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Oleg111 смс це не єдиний спосіб перевірки дати зняття плати за пакет послуг.  Ви можете перевіряти цю інформацію в Мій Київстар. 

Відповісти