Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати



Показати перший допис

234 Відповідей

Доброго дня. Я користуюся домашнім інтернетом від Київстар і працюю з дому. Тому мені важливо, щоб інтернет був завжди доступним в робочі години. Але я розумію, що виникають проблеми і їх приходиться виправляти локально в будинку, де я живу. 

Я б хотів отримувати сповіщення від Київстар про те, що по адресі, яка є в контракті, будуть вестися роботи і час їхпочатку. Це допоможе мені спланувати робочий графік.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuriyYu, мені дуже шкода, але таке інформування не передбачене :confused:

До кого можна звернутися, щоб таку функцію ввели? Який тікет в сапорт написати, щоб це оформили в бізнес вимогу?

Є мобільний номер, є додаток, є інформація про адресу, є інформація про виклики майстрів, є орієнтовний час їх прибуття. Я не говорю про тривалість роботи - лише про час відключення. В Київстару є всі технічні можливості це робити хоч якимось способом. Ця функція потрібна, інакше ви втрачатимете клієнтів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuriyYu, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для реєстрації звернення і передачі на розглядання у відповідний відділ.

Рівень користувача 1

Доброго дня.

Отримав СМСку такого змісту:

“Шановний клієнте, ваше звернення розглянуто, зателефонуйте на 477*10 або переходьте за посиланням https://kv.st/srr та обирайте компенсацію. Термін дії пропозиції до 11/10/2021. Дякуємо за розуміння!”

 

Нікуди не звертався. Про що мова не розумію.

Може хтось підкаже куди звернутися.

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +1

То якщо не зверталися не зважайте на ту смс 

Рівень користувача 1

Та ж хочеться компенсацію отримати на шару 🙂

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ol0304:thinking: в повідомлені написано, як отримати компенсацію (номер, за котрим потрібно зателефонувати / посилання). 

Такі повідомлення надходять тим абонентам, котрі звертались до оператора і реєстрували технічні скарги. 
Якщо ви не звертались, не виключено, що ви отримали помилкове SMS. 

Рівень користувача 1

Дякую за відповідь. 

Відповісти