Інформаційні SMS від Київстар / SMS про зняття абонентської плати
Доброго дня. Я користуюся домашнім інтернетом від Київстар і працюю з дому. Тому мені важливо, щоб інтернет був завжди доступним в робочі години. Але я розумію, що виникають проблеми і їх приходиться виправляти локально в будинку, де я живу.
Я б хотів отримувати сповіщення від Київстар про те, що по адресі, яка є в контракті, будуть вестися роботи і час їхпочатку. Це допоможе мені спланувати робочий графік.
До кого можна звернутися, щоб таку функцію ввели? Який тікет в сапорт написати, щоб це оформили в бізнес вимогу?
Є мобільний номер, є додаток, є інформація про адресу, є інформація про виклики майстрів, є орієнтовний час їх прибуття. Я не говорю про тривалість роботи - лише про час відключення. В Київстару є всі технічні можливості це робити хоч якимось способом. Ця функція потрібна, інакше ви втрачатимете клієнтів.
Доброго дня.
Отримав СМСку такого змісту:
“Шановний клієнте, ваше звернення розглянуто, зателефонуйте на 477*10 або переходьте за посиланням https://kv.st/srr та обирайте компенсацію. Термін дії пропозиції до 11/10/2021. Дякуємо за розуміння!”
Нікуди не звертався. Про що мова не розумію.
Може хтось підкаже куди звернутися.
Дякую
Та ж хочеться компенсацію отримати на шару 🙂
в повідомлені написано, як отримати компенсацію (номер, за котрим потрібно зателефонувати / посилання).
Такі повідомлення надходять тим абонентам, котрі звертались до оператора і реєстрували технічні скарги.
Якщо ви не звертались, не виключено, що ви отримали помилкове SMS.
Дякую за відповідь.
Добрий день. Плата за тариф 75 грн. Приходить смс що з 02.12.2021 змінюється оплата за тариф на 125 грн. Нагадую сьогодні 23 листопаду, зранку приходить смс, що завтра буде знято ВЖЕ 125 грн, хотя змінюються тарифи з 02.12. Як це розуміти??

“Інформаційні SMS. Деяким абонентам надходить некоректне SMS про зняття оплати з репрайсу 02.12.2021 р. (PrePaid)
Деяким абонентам, за якими буде репрайс 02.12.2021 р., надходять помилкові SMS повідомлення з нагадуванням про оплату тарифу за новими умовами.
Сума оплати по тарифу не мінялась.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 1972752”
Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Нашим інженерам відомо про таку проблему з розсилкою СМС, питанням займаються
Чому не прийшла смс- попередження про списання коштів за пакет послуг, яке приходить за кілька днів до списання?


постійно приходять повідомлення такого змісту хоча у мене в тарифі всього вистачає і залишок хвилин на інші мережі становить 178 хв. Дуже відволікають такі повідомлення, адже потрібно витрачати час, щоб зрозуміти їх реальність. Можливо якось цьому посприяти? Щоб мені приходили правильні повідомлення, які відповідають реальності. Так само постійно приходять повідомлення щодо оплати тарифу, але сума в них абсолютно не така, яку мені насправді потрібно сплатити. В додатку також була вказана не вірна сума оплати.
хочу отримувати тільки потрібну інформацію, яка стосується мене, а не всяку фігню, що не відповідає дійсності
“Інформаційні SMS. Отримання помилкових інформаційних SMS із некоректною сумою до поповнення (GSM/PrePaid)
Деяким абонентам передоплати після репрайсу можуть надходити інформаційні SMS-повідомлення з некоректно зазначеною сумою до поповнення.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.
ID: 2133618”,
та
“Інформаційні SMS. Отримання помилкових інформаційних SMS про закінчення хвилин на інші мобільні мережі (GSM / PrePaid)
Деяким абонентам передплати, некоректно надходить SMS про закінчення хвилин на інші мобільні мережі та за кордон. При цьому абоненти мають на рахунку достатню кількість хвилин.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 2133182”.
Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічних звернень. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Доброго дня.
Сьогодні отримав повідомлення про те, що “гарантійний термін вашої сім-картки закінчився”.
Як дізнатись, якої саме карти?
У мене 4 сімки дві з них активні, а дві інші у модемі.
Було б добре, якщо був вказаний серийний номер карти або ще краще, номер телефону сім-карти, у якої закінчився гарантований термін. Або це послуга передбачає обов”язкове прив”язування заміни сімки з прив”язкою до паспорта.
Прочитав інформацію на сторінці https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/simcard_restoration , але так і не зрозумів, до чого тут моя сім-карта.
За посиланням, що вказано в смс, взагалі відкривається сторінка зі списком міст та магазинів і не зрозуміло, для чого їх обирати?


Доброго дня.
Сьогодні отримав повідомлення про те, що “гарантійний термін вашої сім-картки закінчився”.
Як дізнатись, якої саме карти?
Не звертайте уваги взагалі на цю смс.
Гарантійний термін для SIM-карти, який у Київстарі становить 2 роки — це період, протягом якого більшість SIM-карток працюють стабільно. Після закінчення гарантійного терміну SIM-картка може почати працювати з деякими перебоями або повністю вийти з експлуатації. Тому вам було запропоновано зробити заміну. Але це не означає, що ви повинні її обов’язково зробити.
Гарантійний термін для SIM-карти, який у Київстарі становить 2 роки — це період, протягом якого більшість SIM-карток працюють стабільно. Після закінчення гарантійного терміну SIM-картка може почати працювати з деякими перебоями або повністю вийти з експлуатації. Тому вам було запропоновано зробити заміну. Але це не означає, що ви повинні її обов’язково зробити.
А як дызнатись, яку саме сім-карту потрібно замінити?:) У мене їх 4 штуки наразі і треба всі 4 нести у сервісний центр Київстар і вони самі розберуться?
потрібно замінити ту SIM-карту, на номер якої ви отримали це повідомлення.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.