Вирішено

Графік роботи магазинів Київстар/ Скарги на магазини Київстар


Працює або ні відділення на проспекті Героїв 1? 

icon

Найкраща відповідь від Anita 29 May 2018, 14:24

Переглянути оригінал

60 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка
@LanameGrow, вітаю! Так, за адресою пл. Вокзальна, 1 є наш Магазин. Орієнтир: Центральний ЖД вокзал. 😉
Спасибі велике за допомогу!
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Olena24 SIM карту поменяют во всех сертифицированных точках продаж от компании ПрАТ «Київстар».
Рівень користувача 8
Позначка +2
@LanameGrow, вітаю! Так, за адресою пл. Вокзальна, 1 є наш Магазин. Орієнтир: Центральний ЖД вокзал. 😉
Рівень користувача 1

25.04.2020 у магазині Київстар м.Київ вул.Правди, 58 о 18.40 віддав телефон Iphone 11 для заміни захисного скла. Старе скло було знято при мені, телефон був оглянутий мною і продавцем. Ніяких пошкоджень він не мав. Через 20 хвилин я зайшов забрати телефон, продавець мені віддав телефон, а на ньому із трох кутів вм”ятини і на кнопці блокування телефону глибока вм”ятина. Продавець заперечує що це його провина і каже що так і було. Навіть якщо подивитись на старе захисне скло, то видно що пошкодження на ньому з протилежної сторони і якби вм”ятини були із моєї вини, то вони б були на тій стороні де пошкоджене скло (фото додаю).  Як вирішити цю ситуацію? В магазині написали заяву про надання відео з камер спостереження. Але чи дійде ця заява до юридичного відділу - не відомо.

На фото червоними стрілками відмічені пошкодження захисного скла. Зеленими - місця пошкоджень після заміни скла в магазині

 

Рівень користувача 8
Позначка +3
Магазинів багато. Котрий саме?
Рівень користувача 8
Позначка +1
@OlyaPetriv, работают с 9:00 до 19:00 в будние и сб, без перерывов. И в вс с 10:00 до 16:00
Рівень користувача 3
Позначка +1
Доброго дня, @Olena B

Відгук можна залишити отут https://kyivstar.ua/uk/support/feedback, описавши подробиці вашого візиту до сервісного центру та обравши відповідну тему.
Рівень користувача 1
Скажите магазины от Киев стар имеют ли обед?или техническую перерву на целый час.Сегодня был случай на дверях от руки наклейка "тех перерыв с 12.35- 13.35дождались пока откроют магазин .Терминал на пополнения находится внутри.Открыли а терминал не работает.Обратились к работнику почему нет обявления что терминал не работает .Он сказал что на нем написано вся инф. А ТО ЧТО ДОСТУПА К ТКРМИНАЛУ НЕТ ИЗ ЗА ТОГО ЧТО ОН САМ СЕБЕ СДЕЛАЛ ОБЕД.он обяснил" И что теперь?"Вот вопрос у меня Кс нужен ли мне теперь?

Недавно, одна моя знайома, пенсійного віку відвідала сервісний центр Київстар в Закарпатській області, м. Іршава, вул. Гагаріна, 17.
В мене просто немає слів, щоб описати цей сервіс.
По-перше: привітність персоналу бажає кращого… 
По-друге: мене просто вразив рівень відношення до клієнтів та брехні, яким володіють працівники цього центру.
Прийшла людина для того, щоб оформити собі самий звичайний тариф від Київстар для дзвінків.  Працівники ж, побачили що людина не зовсім обізнана в даній сфері, відразу запевнили, що вона не зможе купити стартовий пакет без паспорта та ідентифікаційного коду. 
“Стартових пакетів без договора більше немає” - сказали працівники. 
В результаті, через пів години дискусій, працівники центру, оформили “договір” без паспортних даних користувача, взяли 260 грн, не видали жодного чеку. Тепер надзвонюють і вимагають, щоб знайома прийшла до них з паспортом і кодом, або заблокують до кінця місяця номер. 

Я просто вражений…. 
Хочеться сісти на машину, проїїхати 200 км і влаштувати там розгін по повній програмі. 

Київстар, Іршава - категорично не рекомендую
 

Рівень користувача 6
Позначка

@Ekash, шкода, що вашій знайомій довелось зіткнутись з такою ситуацією. 

Запевняю вас, що компанія “Київстар” націлена на виключно якісне обслуговування своїх абонентів.

Для того, щоб ваш відгук про некоректне обслуговування з боку співробітників Магазину “Київстар” негайно був переданий керівнику співробітників для перевірки та вжиття заходів, зверніться до оператора Online-чату (натисніть кнопку “Online-чат” в WEB-версії системи “Мій Київстар”) для фіксації відповідної скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, на жаль, щодо термінів розглядання запиту зорієнтувати не зможемо :worried:

Добрий день, є питання: - Чому в досить великому місті як Славута ( проживає майже 36000 людей) немає магазину від Київстар? Обміняти сім карту або перейти в Київстар не змінюючи номера, або ще яке питання - неможливо не відвідавши ваш магазин, а їхати в найближче місто для цього не виходить... “Подав онлайн заявку на перехід до вас (мережа Київстар) маючи всі документи так як є зареєстрований абонент, також маючи сім карту попереднього номера так і не зміг отримати - так як не можу в даний момент поїхати в сусіднє місто.- втрачаєте абонентів…

Рівень користувача 6
Позначка

@Tom55, я передала іформацію у відділ планування, щоб розглянули можливість відкриття магазину Київстар у вашому місті.

Чому ваше керівництво не перевіряє роботу регіональних по точках?

Таке відношення керіника до підлеглих не можливо терпіти, а тимпаче з цим працювати! А найболючіше в цьому що ти не знаєш кому що говорити, до кого в такій ситцації звертатись!

Не так давно я звільнилася з Київстару. І що ви думаєте, ні відпрацьованих грошей ні відповіді зі сторони регіонального керівника з приводу зп я не отримала!

І це ж в першу чергу репутація вашої компанії!!!

Причиною звільнення став тиск зі сторони регіональго керівника. Відношення як не до людини. Навіть почало здаватись що йому потрібно пройти огляд у психолога. Він довів до стресу керуючу точкою. Зараз вона також планує звільнятись. І так підуть усі одна за одною. Просто жах. Будь ласка, прийміть міри, шкода ж дівчат які йдуть на роботу зі стресом. Щодо планів, усе завжди виконувалось. Тому дуже прошу, прийміть до уваги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Marialumm, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким відношенням :pensive:

Зі своєї сторони передам інформацію колегам. Також додатково в мене до вас прохання: звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і додатково скласти сервісну скаргу. 

Магазин Київстар Черкаси Сумгаїтська/Алеї Путейка

Хочу поскаржитися на жахливий сервіс а даному магазині.

Конкретно щодо мене: 

Я купила дитині смартфон. Через деякий час він перестав працювати. Чотири рази мені довелося відвідати магазин, що віддати телефон по гарантії. На четвертий раз, нарешті, в мене його прийняли. До сьогодні чекаю повернення, вже 39 днів. Заходила, питала де мій телефон - відповідь: чекайте, вам зателефонують. 

Чи має право і надалі такий магазин існувати? 

Чи були ще в когось схожі проблеми в даному магазині? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena83, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким відношенням :pensive:

Зі своєї сторони передам інформацію колегам. Також додатково в мене до вас прохання: звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і додатково скласти сервісну скаргу. Запит буде розглянуто в індивідуальному порядку. 

Рівень користувача 1
Позначка
Добридень! Планую приїхати до родичів. Цікавить точка продажів Київстар біля вокзалу Київ-пасажирський.
На сайті знайшла інформацію, що є точка продажів за адресою: пл. Вокзальна, 1.
Це і є адреса вокзалу Київ-пасажирський. Але збентежив той факт, що на сайті цю точку продажів показує позначку біля станції Дарниця (хоча адреса там вул. Привокзальна, 1).
Так все таки є точка продажів біля вокзалу Київ-пасажирський? Допоможіть, будь ласка!

Славута Хмельницької обл. чекає “точку” від Київстар...

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Serhii21, а коли приходили? Яке це місто та адреса Магазину? 

Позначка

сервіс від Київстар. Коли не прийдеш не застанеш

Сьогодні звернулись в магазин Київстар в місті Шумськ Тернопільської області з питанням переходу на інший тариф для пенсіонера - тариф батькам по ціні 75 грн. Прийшли з пенсіонеркою. Працівники магазини хамили, без масок, не вітаються, без бейджиків з прізвищами, на зауваження чому без маски відповідали, що це їхня справа і вони тут роблять, що хочуть. Не подобається - їдьте у Кременець. Тариф не змінили, працівник Найдьон зробив двічі помилку в системі і змінити тариф не зміг, бо система заблокувала на добу доступ , як він пояснив. Веде себе зверхньо, «умнічає», а по факту інформації не надав, на питання відповідав, що він не буде надати інформацію по тарифу. Прошу прийняти міри до працівників, які були на зміні 02.01.2022- Найдьон та жінка, яка не представилась. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana2022, це дуже неповажне ставлення до клієнтів. Тим паче, якщо мова йде про допомогу літнім людям. Приміть мої вибачення за поведінку колег. 

Зі свого боку передам скаргу в сервісний відділ. 

Також у мене буде до вас прохання. Додатково звернутись до оператора і зареєструвати скаргу на співробітників магазину. Ця скарга буде передана безпосередньо директору магазина. 

Перепрошую, як відкриється точка від Київстар в Славуті - Хмельницької обл., будь ласка дайте знати.Чекаємо...

Рівень користувача 6
Позначка

@Tom55, ваше побажання вже було передано у відділ планування. Як тільки буде відкрито магазин у вашому місті, на сайті в розділі новин буде інформація.

Відповісти