Вирішено

Графік роботи магазинів Київстар/ Скарги на магазини Київстар


Працює або ні відділення на проспекті Героїв 1? 

icon

Найкраща відповідь від Anita 29 May 2018, 14:24

Переглянути оригінал

60 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana2022, це дуже неповажне ставлення до клієнтів. Тим паче, якщо мова йде про допомогу літнім людям. Приміть мої вибачення за поведінку колег. 

Зі свого боку передам скаргу в сервісний відділ. 

Також у мене буде до вас прохання. Додатково звернутись до оператора і зареєструвати скаргу на співробітників магазину. Ця скарга буде передана безпосередньо директору магазина. 

Сьогодні звернулись в магазин Київстар в місті Шумськ Тернопільської області з питанням переходу на інший тариф для пенсіонера - тариф батькам по ціні 75 грн. Прийшли з пенсіонеркою. Працівники магазини хамили, без масок, не вітаються, без бейджиків з прізвищами, на зауваження чому без маски відповідали, що це їхня справа і вони тут роблять, що хочуть. Не подобається - їдьте у Кременець. Тариф не змінили, працівник Найдьон зробив двічі помилку в системі і змінити тариф не зміг, бо система заблокувала на добу доступ , як він пояснив. Веде себе зверхньо, «умнічає», а по факту інформації не надав, на питання відповідав, що він не буде надати інформацію по тарифу. Прошу прийняти міри до працівників, які були на зміні 02.01.2022- Найдьон та жінка, яка не представилась. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Teeeeam, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Уточніть, будь ласка, консультант пояснив свою відмову?

Хочу пожалітися на вашого працівника, який відмовив мені в обслуговуванні

 

Київ, вул. Петра Сагайдачного 29А. Приблизно о 15-30 працівниця центру відмовила мені в випуску сім картки для планшету.

 

Дарма витрачені 30 хв на дорогу туди-сюди та 70 грн на самокат. Вкрай не задоволений таким обслуговуванням

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena83, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким відношенням :pensive:

Зі своєї сторони передам інформацію колегам. Також додатково в мене до вас прохання: звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і додатково скласти сервісну скаргу. Запит буде розглянуто в індивідуальному порядку. 

Магазин Київстар Черкаси Сумгаїтська/Алеї Путейка

Хочу поскаржитися на жахливий сервіс а даному магазині.

Конкретно щодо мене: 

Я купила дитині смартфон. Через деякий час він перестав працювати. Чотири рази мені довелося відвідати магазин, що віддати телефон по гарантії. На четвертий раз, нарешті, в мене його прийняли. До сьогодні чекаю повернення, вже 39 днів. Заходила, питала де мій телефон - відповідь: чекайте, вам зателефонують. 

Чи має право і надалі такий магазин існувати? 

Чи були ще в когось схожі проблеми в даному магазині? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Marialumm, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким відношенням :pensive:

Зі своєї сторони передам інформацію колегам. Також додатково в мене до вас прохання: звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і додатково скласти сервісну скаргу. 

Чому ваше керівництво не перевіряє роботу регіональних по точках?

Таке відношення керіника до підлеглих не можливо терпіти, а тимпаче з цим працювати! А найболючіше в цьому що ти не знаєш кому що говорити, до кого в такій ситцації звертатись!

Не так давно я звільнилася з Київстару. І що ви думаєте, ні відпрацьованих грошей ні відповіді зі сторони регіонального керівника з приводу зп я не отримала!

І це ж в першу чергу репутація вашої компанії!!!

Причиною звільнення став тиск зі сторони регіональго керівника. Відношення як не до людини. Навіть почало здаватись що йому потрібно пройти огляд у психолога. Він довів до стресу керуючу точкою. Зараз вона також планує звільнятись. І так підуть усі одна за одною. Просто жах. Будь ласка, прийміть міри, шкода ж дівчат які йдуть на роботу зі стресом. Щодо планів, усе завжди виконувалось. Тому дуже прошу, прийміть до уваги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ValkirDnepro, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Зі своєї сторони передам ваші зауваження та пропозиції в сервісний відділ.

Первый раз пытался пополнить счет через магазин киевстар (01 августа, 2021 г., вул. Велика Діївська, 36, Дніро). При первом обращении единственный сотрудник ответил, что только наличные, карт не принимает. Пришлось выстоять очередь в банкомат, снять наличные. Еще 10 утра возвращаешься, а магазин уже закрыт - продавец вышел пописать. Через десять минут снова в магазин с наличными за пополнение, а тот же сотрудник отвечает, что “временно не пополняем, ждет из банка денег”. Вот и вопрос: почему киевстар не оборудует магазины pos-терминалами и сортирами или вообще не закроет эти свои торговые точки из пережитка 90-х?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, повірте, я розумію, наскільки це незручно, і розумію, як важливо, щоби офіційний магазин Київстар був “під рукою”, для вирішення тих чи інших питань. 
Але, на жаль, від модераторів Спільноти практично нічого не залежить :shrug_tone2:
Зі своєї сторони ми передали побажання, щодо відкриття магазину в вашому населеному пункті. Це все, що ми можемо зробити. 

 Послуга «Доставка SIM-карти" ПОШТОЮ - було б як вихід з даного положення - коли відвідати ваш магазин немає можливості ... Я б подав заявку онлайн на перенесення номера - а Київстар надіслав би мені сім карту, - може можна так зробити?

На жаль, така послуга не реалізована :sweat:

 Послуга «Доставка SIM-карти" ПОШТОЮ - було б як вихід з даного положення - коли відвідати ваш магазин немає можливості - через його відсутність в нашому місті.  Я б подав заявку онлайн на перенесення номера - а Київстар надіслав би мені сім карту, - може можна так зробити??? 

Київстар - перша мережа, плюс цифрові технологие ?! Я веду до того що незрозуміло чому в місті Славута, з населенням більше 40 тис. До сихпор немає вашого магазину? Такі тарифи від Київстар як "Дзвінки для батьків" і не тільки ..., можна підключити тільки посетів один з фірмових магазинів від Київстар (!) ЧОМУ ?, а якщо магазина в місті немає! - така людина зможе\захоче їхати в інший незнайомий населений пункт і шукати ваш магазин, тільки для того щоб підключити тариф ?!

Чому в наш час, з прдвінутимі технологіями неможна зробити щоб такі питання як: заміна оператора (повторно, є сім карта-потрібно тільки активувати), або перехід на інший тариф в даному випадку це - "Дзвінки для батьків" можна було вирішити за допомогою інтернету - Онлайн, заповнити потрібний бланк, відіслати файлами всі необхідні документи для підключення даного тарифу.

Як вирішити питання людям - по каторих треба відвідати ваш фірмовий магазин, а магазину в місті немає !?  І с допомогою інтернету чомусь теж неможливо це зробити, хоча маючи ЕЦП  (електроний цифровий підпис) - зараз можна вирішувати куди важливіше питання …

Послуга «Доставка SIM-карти" при зміні оператора - Поштою ,будь-яким перевізником, оплата замовником - можлива?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, на жаль, щодо термінів розглядання запиту зорієнтувати не зможемо :worried:

Найближчим часом ? Хотілося б знати на що розраховувати за часом.

Рівень користувача 6
Позначка

@Tom55, ваше побажання вже було передано у відділ планування. Як тільки буде відкрито магазин у вашому місті, на сайті в розділі новин буде інформація.

Славута Хмельницької обл. чекає “точку” від Київстар...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, обов’язково додатково проінформуємо. 

Перепрошую, як відкриється точка від Київстар в Славуті - Хмельницької обл., будь ласка дайте знати.Чекаємо...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, додатково в заявці інформацію вказала :pencil2:

Дякую! Якщо немає можливості 5 днів в тиждень то хоча б раз на тиждень, щоб можна було вирішити питання   в нашому місті , а не їхати в інший населений пункт.

Рівень користувача 6
Позначка

@Tom55, я передала іформацію у відділ планування, щоб розглянули можливість відкриття магазину Київстар у вашому місті.

Добрий день, є питання: - Чому в досить великому місті як Славута ( проживає майже 36000 людей) немає магазину від Київстар? Обміняти сім карту або перейти в Київстар не змінюючи номера, або ще яке питання - неможливо не відвідавши ваш магазин, а їхати в найближче місто для цього не виходить... “Подав онлайн заявку на перехід до вас (мережа Київстар) маючи всі документи так як є зареєстрований абонент, також маючи сім карту попереднього номера так і не зміг отримати - так як не можу в даний момент поїхати в сусіднє місто.- втрачаєте абонентів…

Рівень користувача 6
Позначка

@Ekash, шкода, що вашій знайомій довелось зіткнутись з такою ситуацією. 

Запевняю вас, що компанія “Київстар” націлена на виключно якісне обслуговування своїх абонентів.

Для того, щоб ваш відгук про некоректне обслуговування з боку співробітників Магазину “Київстар” негайно був переданий керівнику співробітників для перевірки та вжиття заходів, зверніться до оператора Online-чату (натисніть кнопку “Online-чат” в WEB-версії системи “Мій Київстар”) для фіксації відповідної скарги. 

Недавно, одна моя знайома, пенсійного віку відвідала сервісний центр Київстар в Закарпатській області, м. Іршава, вул. Гагаріна, 17.
В мене просто немає слів, щоб описати цей сервіс.
По-перше: привітність персоналу бажає кращого… 
По-друге: мене просто вразив рівень відношення до клієнтів та брехні, яким володіють працівники цього центру.
Прийшла людина для того, щоб оформити собі самий звичайний тариф від Київстар для дзвінків.  Працівники ж, побачили що людина не зовсім обізнана в даній сфері, відразу запевнили, що вона не зможе купити стартовий пакет без паспорта та ідентифікаційного коду. 
“Стартових пакетів без договора більше немає” - сказали працівники. 
В результаті, через пів години дискусій, працівники центру, оформили “договір” без паспортних даних користувача, взяли 260 грн, не видали жодного чеку. Тепер надзвонюють і вимагають, щоб знайома прийшла до них з паспортом і кодом, або заблокують до кінця місяця номер. 

Я просто вражений…. 
Хочеться сісти на машину, проїїхати 200 км і влаштувати там розгін по повній програмі. 

Київстар, Іршава - категорично не рекомендую
 

Відповісти