Вирішено

Графік роботи магазинів Київстар/ Скарги на магазини Київстар



Показати перший допис

60 Відповідей

Первый раз пытался пополнить счет через магазин киевстар (01 августа, 2021 г., вул. Велика Діївська, 36, Дніро). При первом обращении единственный сотрудник ответил, что только наличные, карт не принимает. Пришлось выстоять очередь в банкомат, снять наличные. Еще 10 утра возвращаешься, а магазин уже закрыт - продавец вышел пописать. Через десять минут снова в магазин с наличными за пополнение, а тот же сотрудник отвечает, что “временно не пополняем, ждет из банка денег”. Вот и вопрос: почему киевстар не оборудует магазины pos-терминалами и сортирами или вообще не закроет эти свои торговые точки из пережитка 90-х?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ValkirDnepro, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Зі своєї сторони передам ваші зауваження та пропозиції в сервісний відділ.

Чому ваше керівництво не перевіряє роботу регіональних по точках?

Таке відношення керіника до підлеглих не можливо терпіти, а тимпаче з цим працювати! А найболючіше в цьому що ти не знаєш кому що говорити, до кого в такій ситцації звертатись!

Не так давно я звільнилася з Київстару. І що ви думаєте, ні відпрацьованих грошей ні відповіді зі сторони регіонального керівника з приводу зп я не отримала!

І це ж в першу чергу репутація вашої компанії!!!

Причиною звільнення став тиск зі сторони регіональго керівника. Відношення як не до людини. Навіть почало здаватись що йому потрібно пройти огляд у психолога. Він довів до стресу керуючу точкою. Зараз вона також планує звільнятись. І так підуть усі одна за одною. Просто жах. Будь ласка, прийміть міри, шкода ж дівчат які йдуть на роботу зі стресом. Щодо планів, усе завжди виконувалось. Тому дуже прошу, прийміть до уваги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Marialumm, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким відношенням :pensive:

Зі своєї сторони передам інформацію колегам. Також додатково в мене до вас прохання: звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і додатково скласти сервісну скаргу. 

Магазин Київстар Черкаси Сумгаїтська/Алеї Путейка

Хочу поскаржитися на жахливий сервіс а даному магазині.

Конкретно щодо мене: 

Я купила дитині смартфон. Через деякий час він перестав працювати. Чотири рази мені довелося відвідати магазин, що віддати телефон по гарантії. На четвертий раз, нарешті, в мене його прийняли. До сьогодні чекаю повернення, вже 39 днів. Заходила, питала де мій телефон - відповідь: чекайте, вам зателефонують. 

Чи має право і надалі такий магазин існувати? 

Чи були ще в когось схожі проблеми в даному магазині? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena83, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким відношенням :pensive:

Зі своєї сторони передам інформацію колегам. Також додатково в мене до вас прохання: звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і додатково скласти сервісну скаргу. Запит буде розглянуто в індивідуальному порядку. 

Хочу пожалітися на вашого працівника, який відмовив мені в обслуговуванні

 

Київ, вул. Петра Сагайдачного 29А. Приблизно о 15-30 працівниця центру відмовила мені в випуску сім картки для планшету.

 

Дарма витрачені 30 хв на дорогу туди-сюди та 70 грн на самокат. Вкрай не задоволений таким обслуговуванням

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Teeeeam, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Уточніть, будь ласка, консультант пояснив свою відмову?

Сьогодні звернулись в магазин Київстар в місті Шумськ Тернопільської області з питанням переходу на інший тариф для пенсіонера - тариф батькам по ціні 75 грн. Прийшли з пенсіонеркою. Працівники магазини хамили, без масок, не вітаються, без бейджиків з прізвищами, на зауваження чому без маски відповідали, що це їхня справа і вони тут роблять, що хочуть. Не подобається - їдьте у Кременець. Тариф не змінили, працівник Найдьон зробив двічі помилку в системі і змінити тариф не зміг, бо система заблокувала на добу доступ , як він пояснив. Веде себе зверхньо, «умнічає», а по факту інформації не надав, на питання відповідав, що він не буде надати інформацію по тарифу. Прошу прийняти міри до працівників, які були на зміні 02.01.2022- Найдьон та жінка, яка не представилась. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana2022, це дуже неповажне ставлення до клієнтів. Тим паче, якщо мова йде про допомогу літнім людям. Приміть мої вибачення за поведінку колег. 

Зі свого боку передам скаргу в сервісний відділ. 

Також у мене буде до вас прохання. Додатково звернутись до оператора і зареєструвати скаргу на співробітників магазину. Ця скарга буде передана безпосередньо директору магазина. 

Відповісти