Вирішено

Графік роботи магазинів Київстар/ Скарги на магазини Київстар



Показати перший допис

60 Відповідей

В місті Красилові
Магазинів багато. Котрий саме?
В місті Красилові , Хмельницька область
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Password, магазин буде працювати в штатному режимі 🤓
Позначка

сервіс від Київстар. Коли не прийдеш не застанеш

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Serhii21, а коли приходили? Яке це місто та адреса Магазину? 

Рівень користувача 1

25.04.2020 у магазині Київстар м.Київ вул.Правди, 58 о 18.40 віддав телефон Iphone 11 для заміни захисного скла. Старе скло було знято при мені, телефон був оглянутий мною і продавцем. Ніяких пошкоджень він не мав. Через 20 хвилин я зайшов забрати телефон, продавець мені віддав телефон, а на ньому із трох кутів вм”ятини і на кнопці блокування телефону глибока вм”ятина. Продавець заперечує що це його провина і каже що так і було. Навіть якщо подивитись на старе захисне скло, то видно що пошкодження на ньому з протилежної сторони і якби вм”ятини були із моєї вини, то вони б були на тій стороні де пошкоджене скло (фото додаю).  Як вирішити цю ситуацію? В магазині написали заяву про надання відео з камер спостереження. Але чи дійде ця заява до юридичного відділу - не відомо.

На фото червоними стрілками відмічені пошкодження захисного скла. Зеленими - місця пошкоджень після заміни скла в магазині

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@akimgir, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію 😥
Будь ласка, додатково, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант залишить скаргу на консультанта з котрим спілкувались, і котрий робив заміну скла, і передасть її в відділ якості обслуговування клієнтів.

На всякий випадок.

У місті Херсон у центральне відділення магазину Київстар звернулась літня жінка, щоб придбати телефон,  вона хотіла самсунг, але консультант Магазину київстар відмовила її від цієї марки та запропонували орро. Пенсіонерка попросили налаштувати телефон /смарафон . Але як повернулась додому не змогла користуватись ним, він не був налаштований,  тільки позвонила своїй дочці,  за допомогою. Потім , через пів години, пенсіонерка вирішила повернути телефон, до магазину, але почула відмову, Через годину вмовлянь, адміністратор запропонував написати заяву про повернення коштів, яка буде розглядатися юристами. ПИТАННЯ !!!чому пенсіонерка не може повернути телефон при наявності чеку ? Чому такий поганий сервіс, адміністратор не компетентна вирішувати питання, та корректно спілкуватися з покупцем? Чому продавець не налаштував телефон та не показав як ним користуватись, хоча покупець звертався с таким проханнями,  чому продавець відмовив від покупки знайомої марки телефона, та не навчив користуватися запропонованою орро? До кого можна звернутися, щоб вирішити питання по поверненню грошей? 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Треба було поліцію викликати.
Це порушеня прав покупця

Рівень користувача 6
Позначка

@Zft123890, “Київстар” на процедурному рівні не регулює процес гарантійного обслуговування чи повернення мобільних апаратів придбаних в дилерських торгових точках. Питання щодо взаємодії між абонентом як споживачем, котрий придбав товар в цій ТТ і магазином - продавцем, стосовно всіх можливих спорів, щодо не вдоволення виставлених притензій, повині вирішуватись безпосередньо з представниками даної торгової точки. Розглянути питання компенсації коштів, котрі не були тарифіковані з абонентського номеру - не виявляється можливим з нашої сторони.

Недавно, одна моя знайома, пенсійного віку відвідала сервісний центр Київстар в Закарпатській області, м. Іршава, вул. Гагаріна, 17.
В мене просто немає слів, щоб описати цей сервіс.
По-перше: привітність персоналу бажає кращого… 
По-друге: мене просто вразив рівень відношення до клієнтів та брехні, яким володіють працівники цього центру.
Прийшла людина для того, щоб оформити собі самий звичайний тариф від Київстар для дзвінків.  Працівники ж, побачили що людина не зовсім обізнана в даній сфері, відразу запевнили, що вона не зможе купити стартовий пакет без паспорта та ідентифікаційного коду. 
“Стартових пакетів без договора більше немає” - сказали працівники. 
В результаті, через пів години дискусій, працівники центру, оформили “договір” без паспортних даних користувача, взяли 260 грн, не видали жодного чеку. Тепер надзвонюють і вимагають, щоб знайома прийшла до них з паспортом і кодом, або заблокують до кінця місяця номер. 

Я просто вражений…. 
Хочеться сісти на машину, проїїхати 200 км і влаштувати там розгін по повній програмі. 

Київстар, Іршава - категорично не рекомендую
 

Рівень користувача 6
Позначка

@Ekash, шкода, що вашій знайомій довелось зіткнутись з такою ситуацією. 

Запевняю вас, що компанія “Київстар” націлена на виключно якісне обслуговування своїх абонентів.

Для того, щоб ваш відгук про некоректне обслуговування з боку співробітників Магазину “Київстар” негайно був переданий керівнику співробітників для перевірки та вжиття заходів, зверніться до оператора Online-чату (натисніть кнопку “Online-чат” в WEB-версії системи “Мій Київстар”) для фіксації відповідної скарги. 

Добрий день, є питання: - Чому в досить великому місті як Славута ( проживає майже 36000 людей) немає магазину від Київстар? Обміняти сім карту або перейти в Київстар не змінюючи номера, або ще яке питання - неможливо не відвідавши ваш магазин, а їхати в найближче місто для цього не виходить... “Подав онлайн заявку на перехід до вас (мережа Київстар) маючи всі документи так як є зареєстрований абонент, також маючи сім карту попереднього номера так і не зміг отримати - так як не можу в даний момент поїхати в сусіднє місто.- втрачаєте абонентів…

Рівень користувача 6
Позначка

@Tom55, я передала іформацію у відділ планування, щоб розглянули можливість відкриття магазину Київстар у вашому місті.

Дякую! Якщо немає можливості 5 днів в тиждень то хоча б раз на тиждень, щоб можна було вирішити питання   в нашому місті , а не їхати в інший населений пункт.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, додатково в заявці інформацію вказала :pencil2:

Перепрошую, як відкриється точка від Київстар в Славуті - Хмельницької обл., будь ласка дайте знати.Чекаємо...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, обов’язково додатково проінформуємо. 

Славута Хмельницької обл. чекає “точку” від Київстар...

Рівень користувача 6
Позначка

@Tom55, ваше побажання вже було передано у відділ планування. Як тільки буде відкрито магазин у вашому місті, на сайті в розділі новин буде інформація.

Найближчим часом ? Хотілося б знати на що розраховувати за часом.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, на жаль, щодо термінів розглядання запиту зорієнтувати не зможемо :worried:

Київстар - перша мережа, плюс цифрові технологие ?! Я веду до того що незрозуміло чому в місті Славута, з населенням більше 40 тис. До сихпор немає вашого магазину? Такі тарифи від Київстар як "Дзвінки для батьків" і не тільки ..., можна підключити тільки посетів один з фірмових магазинів від Київстар (!) ЧОМУ ?, а якщо магазина в місті немає! - така людина зможе\захоче їхати в інший незнайомий населений пункт і шукати ваш магазин, тільки для того щоб підключити тариф ?!

Чому в наш час, з прдвінутимі технологіями неможна зробити щоб такі питання як: заміна оператора (повторно, є сім карта-потрібно тільки активувати), або перехід на інший тариф в даному випадку це - "Дзвінки для батьків" можна було вирішити за допомогою інтернету - Онлайн, заповнити потрібний бланк, відіслати файлами всі необхідні документи для підключення даного тарифу.

Як вирішити питання людям - по каторих треба відвідати ваш фірмовий магазин, а магазину в місті немає !?  І с допомогою інтернету чомусь теж неможливо це зробити, хоча маючи ЕЦП  (електроний цифровий підпис) - зараз можна вирішувати куди важливіше питання …

Послуга «Доставка SIM-карти" при зміні оператора - Поштою ,будь-яким перевізником, оплата замовником - можлива?

 Послуга «Доставка SIM-карти" ПОШТОЮ - було б як вихід з даного положення - коли відвідати ваш магазин немає можливості - через його відсутність в нашому місті.  Я б подав заявку онлайн на перенесення номера - а Київстар надіслав би мені сім карту, - може можна так зробити??? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tom55, повірте, я розумію, наскільки це незручно, і розумію, як важливо, щоби офіційний магазин Київстар був “під рукою”, для вирішення тих чи інших питань. 
Але, на жаль, від модераторів Спільноти практично нічого не залежить :shrug_tone2:
Зі своєї сторони ми передали побажання, щодо відкриття магазину в вашому населеному пункті. Це все, що ми можемо зробити. 

 Послуга «Доставка SIM-карти" ПОШТОЮ - було б як вихід з даного положення - коли відвідати ваш магазин немає можливості ... Я б подав заявку онлайн на перенесення номера - а Київстар надіслав би мені сім карту, - може можна так зробити?

На жаль, така послуга не реалізована :sweat:

Відповісти