Дорогу Смарт-Грошам

Дорогу Смарт-Грошам
Рівень користувача 8
Позначка +3
Ми запустили власну платформу мобільних платежів і грошових переказів Смарт-Гроші🤑

Що таке Смарт-Гроші?

Це повноцінний мобільний гаманець, який дозволяє «тут» і «зараз» здійснювати платежі і грошові перекази. З його допомогою гроші з мобільного рахунку можна використовувати не тільки для оплати телеком-послуг – тепер абоненти передплаченого зв'язку Київстар також можуть на особистому досвіді переконатися у перевазі роботи з різними видами фінансових продуктів з мінімальною комісією або без неї. Послуга Смарт-Гроші надається на базі електронних грошей Національної платіжної системи «ПРОСТІР».

Навіщо Смарт-Гроші?

За допомогою послуги можна:
  • оплачувати понад 3000 сервісів онлайн: комунальні послуги, рахунки за квитки на різні види транспорту, покупки в інтернеті, страхові платежі, інтернет/телебачення і багато іншого;
  • переводити гроші з мобільного рахунку всередині мережі Київстар без додаткових оплат за транзакцію.
Одна з основних переваг послуги є те, що для грошових переказів не потрібно надавати номер платіжної картки. Це значно підвищує безпеку фінансових операцій. Номер телефону абонента стає його мобільним гаманцем, куди оперативно можуть бути як прийняті, так і відправлені з нього кошти. Достатньо один раз авторизувати номер телефону в додатку Смарт-Гроші, і використовувати його як ключ для здійснення подальших фінансових операцій, без необхідності вводити його при кожній транзакції.

Як скористатися

Скористатися послугою можна в однойменному додатку, доступному для завантаження в Play Market і App Store, на сайті www.money.kyivstar.ua, а також за допомогою USSD-кодів, SMS і чат-бот в месенджері Telegram.

Встановлюйте додаток та спробуйте на собі всі переваги та зручність даної послуги. А ще, зараз діє класна акція, деталі за посиланням

Приємних вам подорожей та смачної🌽

18 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
@Alena.Sliusar А чем вам не понравился этот бот от Приватбанка? Отличный бот деньги передает — правда в последнее время комиссию стал клянчить, но для клиентов установил функцию за счёт другого клиента ☺ хотя наверное тоже глупо.

Но всяком случае проверено временем — работает.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Не нашел, к сожаление, может быть кто-то другой расскажет или покажет рациональное зерно использования не нужного приложение: Поповнюйте рахунок без комісії за допомогою «СМАРТ-ГРОШІ»
Объясняется это простым мнением, например, каждое первого числа я оплачиваю услуги:
  1. домашний интернет по договору «Всё вместе. Смарт 2017»
  2. ежемесячно пополняю телефонные номера своих родителей., для удобства ввел их номера в персональный кабинет.
Отсюда следует: При каждом пополнении ввожу номер своей карты, пара минут - успешно пополнил. Но, появилась не понятная хрень — который выедала мне мозг. Пару раз делал регистрацию кошелька, зачем - не пойму нужно гривну верифицировать, которую обещали вернуть, но украли вежливо с кредитки. Один раз даже забанили мой номер,

Самый аккуратный и проверенный способ, это вводи номер своей платежной карты +CVV2 +подтверждающий код
Alena.Sliusar написав:


Навіщо Смарт-Гроші?
За допомогою послуги можна:

  • оплачувати понад 3000 сервісів онлайн: комунальні послуги, рахунки за квитки на різні види транспорту, покупки в інтернеті, страхові платежі, інтернет/телебачення і багато іншого;
  • переводити гроші з мобільного рахунку всередині мережі Київстар без додаткових оплат за транзакцію.



Ответ проще не куда, бесполезное приложение чтобы им пользоваться


Alena.Sliusar написав:

Як скористатисяСкористатися послугою можна в однойменному додатку, доступному для завантаження в Play Market і App Store, на сайті www.money.kyivstar.ua, а також за допомогою USSD-кодів, SMS і чат-бот в месенджері Telegram.

Рівень користувача 4
Позначка +1
Aleksei.Sivokhin написав:

@Alena.Sliusar А чем вам не понравился этот бот от Приватбанка? Отличный бот деньги передает — правда в последнее время комиссию стал клянчить, но для клиентов установил функцию за счёт другого клиента ☺ хотя наверное тоже глупо.

Но всяком случае проверено временем — работает.



Алексей, если приложение не подходит вам - это не означает, что оно "бесполезное". Пополнять счёт можно кучей способов и каждый выбирает тот, что удобнее. Да, многие люди до сих пор скретч-карты покупают или платят бешеные комиссии в айбоксах!
И это же не просто приложение для пополнения счёта. Приватбанк умеет обналичивать деньги, которые лежат у вас на мобильном номере? Или с этого мобильного номера (а не с карточки) оплачивать за коммунальные услуги?
Поэтому на каждый товар есть свой покупатель, как это ни банально звучит.
Мне пока приложение нравится, и суть, и задумка, и возможности.
Хотя работает пока не идеально, но это временно.
Рівень користувача 1
Позначка
Ідея не погана, але реалізована - препаскудно,принаймні поки що. Обгрунтовую, Почалось з того, що у вересні не вдалось перекинути гроші на карту банку аваль(потім були спроби на інші карти- нульовий результат), хоча, абонплату за серпень(в двадцятих числах серпня) - зняло і вона явно більша 40 грн, тобто по ідеї все мало б працювати+ залишок на рахунку дозволяв трансакцію. Зайшов в меню "мій київстар" - пише - послуга підключена, чудово, заходжу в додаток смарт гроші - послуга не активна.... Мої намагання через форуми вияснити причину пакості київстару(до вересня ж все чудово працювало) - зазнали поразки, при спробах дотелефонуватися через 466 - взагалі була відсутня можливість зв'язку з оператором - це з 16 до 17 ї години...Тобто причин не працювати в послуги немає, але вона не працює...., точніше не активна, маю надію, що після чергового зняття абонплати - запрацює. + цікавить, чому "високо-кваліфіковані" "фахівці" - київстару - не прояснюють даної ситуації....
Рівень користувача 1
Позначка
Абонплату зняло ще 2 дні тому, послуга далі не активна(витрати на телекомунікаційні послуги за вересень вже біля 80 грн.)...це все що можу сказати про "високу якість" київстару
Рівень користувача 8
Позначка +1
Andres151 написав:

Абонплату зняло ще 2 дні тому, послуга далі не активна(витрати на телекомунікаційні послуги за вересень вже біля 80 грн.)...це все що можу сказати про "високу якість" київстару, єдине що стримує від відмови від того трешового оператора, це номер телефону, який зі мною більше 10 років.
P.S. цікаво, а з фахівці київстару, які відповідають за ту "високу якість" читають форум? і навіщо запускати рекламу неробочого продукту+чомусь зник "зв'язок з оператором" у меню "466".+відсутня функція ручної активації послуги у додатку "мій київстар", чи додатку "смарт гроші"(в якому хоча б мало зазначатись чи послуга активна, або пояснення чому не активна)



🙄 @Andres151 интересно 80 грн, это тариф с какой интернет-планеты? У меня лично улетает ежемесячно


- и не ною теперь на качество услуг.
Потраченное время на поиск / решение проблемы дороже. Выгоднее найти “жирного клиента„ из 10 минут до €2 с легкостью за работаю, и на следующий месяц пополню интернет.
Рівень користувача 1
Позначка
Aleksei.Sivokhin написав:




нема резону підключати тариф на 125+, за Тернополем не всюди тягне 3джі від київстар, і так 3 гіга трафіку 3джі не використовується(через відсутність покриття).

на рахунок політики, то не привід робити неякісні послуги.І я не нию, просто констатую факт, що київстар рекламує неробочі продукти, так само як українські дороги - на навігаторі є, а по факту основна маса - то не дороги, а напрямки
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Andres151 Это основная проблема украинцев. Изначально предоставить услуги, а затем искать баги / дыры и ямы асфальтировать на дорогах. Потому что в бюджет можно залазить, ТОПы ручки свои погреют, малость украдут. А негодование будут за них студенты снимать.

У меня у самого 3G., а домашний интернет как для Львова - пока терпим, у Киевлян еще дороже,

потом шо 100лица 😋 🤣

Рівень користувача 1
Позначка
Але найбільш дратує, що представники київстару ніби страуси -голову в пісок. Досі нема чіткого роз'яснення ситуації, хоча той треш вже майже місяць, відколи браво крутиться реклама на ТВ.
Рівень користувача 7
Позначка +2
@Andres151, 🤔а яку відповідь ви хочете отримати тут, на просторі Спільноти, де відповіді надають такі ж абоненти-користувачі, як і ви?
Щоби знайти "страуса" достатньо зателефонувати за номером 466 або 0800300466. Також можна знайти цих птахів в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support (самий швидший спосіб).
Якщо є така проблема, чому би про неї не повідомити і не вирішити протягом 5 робочих днів, може трохи більше (іноді дата вирішення проблеми може переноситись, в залежності від складності), а не чекати місяць, поки щось зміниться?
Рівень користувача 1
Позначка
Xomyak написав:

@Andres151, 🤔а яку відповідь ви хочете отримати тут, на просторі Спільноти, де відповіді надають такі ж абоненти-користувачі, як і ви?
Щоби знайти "страуса" достатньо зателефонувати за номером 466 або 0800300466. Також можна знайти цих птахів в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support (самий швидший спосіб).
Якщо є така проблема, чому би про неї не повідомити і не вирішити протягом 5 робочих днів, може трохи більше (іноді дата вирішення проблеми може переноситись, в залежності від складності), а не чекати місяць, поки щось зміниться?



Все вище перелічене - зроблено, на 466 - зв'язку з оператором нема, використав онлайн-зв'язок - у підтримці (досі проблема не вирішена, ніхто не зв'язувався після подання заявки, можливо завтра - так як 5й робочий день, з моменту подання).

+ судячи по форумах не в мене одного подібні незручності. Тому мав хибну думку, що якщо та проблема не поодинока, то люди які запускають сервіс з яким проблеми, мали б роз'яснити чому таке буває.
Рівень користувача 7
Позначка +2
@Andres151, можу сказати, що на наш форум, на жаль, працівники провайдеру не заглядають😥
Також читала, що проблема виникає не тільки у вас, а і у інших користувачів послуги "Смарт-гроші". Це дуже добре, що ви передали запит з детальним описом ситуації оператору. Ці дані буде передано безпосередньо провайдеру, будемо разом шукати причину.
Обов'язково дочекайтесь результату і, якщо не складно, поділіться з нами🤗
Рівень користувача 1
Позначка
)) то треш... спершу кінцевий термін розгляду мого звернення перенесли з 01.10.18 на 02.10.18, тепер прийшла смс до 08.10.18....(до недавна, я мав думку, про те що технічка мого інет оператора працює слабувато, але на фоні Київстару - вони реально фахівці, які до тижня вирішують практично будь-які питання)Одним словом, якщо Вам необхідна лажова якість зв'язку і Ви мазохіст - юзайте Київстар, вони забезпечать Вас задоволенням і "якісним" зв'язком. Якби родичі були на чомусь іншому- не задумуючись змінив би оператора....І питання не стільки в грошах, скльки те що існуюча якість, якщо той треш можна назвати якістю, не відповідає вартості навіть мінімального тарифу(за це просто шкода платити гроші)

P.S. Послуга смарт-гроші досі не робоча
Узнал про акцию с пополнением карт до 3000грн. Но с реализацией большие проблемы.

В компании Киевстар вообще знают сколько надо пройти кругов ада, чтобы пополнить счет через "Мій Київстар" на сумму 1500грн?
Я понимаю, с большим трудом но понимаю, почему вначале операцию отклонил банк-эмитент моей карточки. Но почему Ваш партнер - Портмоне тоже адски вставляет палки в колеса?
Какое может быть будущее у проекта "Смарт-Гроші" если такой геморрой с пополнением через самый оффициальный канал?...

Портмоне уже больше 2 часов решает как побороть вот такую ошибку:

Операція не дозволена банком-еквайером (банк, який здійснює операцію). Зверніться в службу підтримки Portmone.com.

Рівень користувача 7
Позначка +2
@Andres151, 🤔відповіді все ще немає?
Рівень користувача 7
Позначка +2
@romanauscas, удалось партнеру Portmone "побороть" ошибку?
И попрошу вас детально описать, шаг за шагом, что делали, и что получили в итоге. Эту информацию передам в технический отдел для тестирования и упрощения схемы пополнения.
Xomyak написав:

@romanauscas, удалось партнеру Portmone "побороть" ошибку?
И попрошу вас детально описать, шаг за шагом, что делали, и что получили в итоге. Эту информацию передам в технический отдел для тестирования и упрощения схемы пополнения.



Я пополнил свой счет через другой сервис с первого раза и без каких либо проблем.
Рискну предположить что мой банк был больше неадекватен, когда 2 раза отклонил пополнение моей картой моего мобильного счета на 1000грн, более того номер является банковским.
А Портмоне после 2 неудачных попыток включил антифрод и полное недоверие ко мне.
Но после этого я 20 раз обращался и в банк и в Портмоне, и там и там говорили что разблокировали, но на деле вышло только через другой сервис.

Было бы неплохо, если Киевстар бы отслеживал просто причины неудачных операций пополнения через свой личный кабинет.
Рівень користувача 7
Позначка +2
@romanauscas, спасибо вам за подробное описание. Информация будет передана в соответствующий отдел.
Надеюсь в будущем будет реализована возможность отслеживать причины неудачных пополнений в личном кабинете.

Відповісти