Питання

Додаток "ФітСтар"


Вітаю, шановна спільнота. Таке питання, може хто стикався. 

Оплатив користування додатком Fitstar, плату за користування було знято, але коли я відкриваю сам додаток бачу, що в профілі відмітка “преміум підписка неактивна”. Може хто знає що воно таке і що з тим можно поробити. Дякую за увагу


3 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pantango, зрозуміла. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Так, це теж пробував

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pantango:thinking: пробували оновити додаток до останньої версії і повторно зайти в особистий кабінет?

Відповісти