Важливо

Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15202 відповідей

Ми надаємо абонентам можливість спілкуватися із рідними та друзями навіть без поповнення рахунку й оплати тарифу.

Як і раніше, у всіх абонентів передплати дзвінки всередині мережі працюють навіть із нульовим рахунком. У контрактних абонентів та бізнес-клієнтів діють підвищені кредитні ліміти. Вони можуть і надалі користуватися більшістю послуг, а сплатити їх пізніше.

“Домашній Інтернет” та “Київстар ТБ” також працюють без поповнення балансу, щоб кожен мав доступ до важливої інформації онлайн та до новин.

Водночас абонентам можуть надходити SMS про необхідність поповнити рахунок, коли починається новий розрахунковий період у тарифах. Наразі ми не можемо відключити ці автоматичні сповіщення, але основні послуги будуть працювати у всіх попри стан рахунку. Тому не турбуйтеся про те, що не встигли поповнити його.

Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми! :blue_heart::yellow_heart:


19 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Raptor, номери Київстар зберігаються за абонентами, а також в період відсутності зв'язку за ними не буде стягуватись плата за тариф. Київстар буде посилювати сигнал радіомережі у сусідніх областях, для покращення зв’язку в тимчасово окупованих населених пунктах. Крім того завдяки національному роумінгу абоненти можуть користуватись послугами в мережах інших українських мобільних операторів, якщо вони доступні

За номерами передплати відбуватиметься повернення коштів за зняту оплату (повну та денну), якщо в цей період не буде зафіксоване користування послугами зв'язку. У разі відновлення роботи зв'язку, користуванні послугами, в тому числі при переїзді на територію, де він надається - тарифікація відбуватиметься стандартно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inn32, номери Київстар зберігаються за абонентами, а також в період відсутності зв'язку за ними не буде стягуватись плата за тариф. Київстар буде посилювати сигнал радіомережі у сусідніх областях, для покращення зв’язку в тимчасово окупованих населених пунктах. Крім того завдяки національному роумінгу абоненти можуть користуватись послугами в мережах інших українських мобільних операторів, якщо вони доступні

За номерами передплати відбуватиметься повернення коштів за зняту оплату (повну та денну), якщо в цей період не буде зафіксоване користування послугами зв'язку. У разі відновлення роботи зв'язку, користуванні послугами, в тому числі при переїзді на територію, де він надається - тарифікація відбуватиметься стандартно.

Будь ласка, не сприймайте таку посилену ідентифікацію, як спосіб познущатись над користувачами. Перевірка могла не проходити, так як потрібні номери телефонів на котрі телефонували дуже часто. Якщо таких немає, телефонували переважно на один номер, тому перевірка і не проходила.

Що стосується фінансового питання, на жаль, допомогти не зможу:( у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази. 

P.S.: Херсон тримайтесь! Кожного дня чекаємо на звільнення нашого міста-героя.  

Предоплата. Пытался вчера через помощника порешать - не получилось. У нас инет через лаптестан идёт и всё постоянно виснет и блокируется.

дякую, саме так, я хочу, щоб при повній обізнаності оператора, що послуги на окупованій території не надаються, не знімати гроші з рахунків.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Оккупированная территория - связи от оператора нет вообще никакой, переключение на других операторов невозможно по причине блокирования оккупантами вышек сотовой связи. Есть ли возможность как-то временно заблокировать снятие средств?

Контракт чи передоплата?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Шановні мешканці окупованих територій! 30 травня у м.Херсон пропав весь мобільний зв'язок та інтернет. Будьте готові побачити після повернення зв'язку  мінуса на Ваших рахунках передоплатного зв'язку, якщо Ви там мали будь-які кошти. 

Мінусу на передоплаті бути не може, якщо на рахунку немає коштів - нічого не знімається.

Якщо під виразом “мінуса” ви маєте на увазі, що буде знята абонплата при наявності коштів - то так, абонплата знімається незалежно від того чи ви користуєтесь чи не користуєтесь. Це принцип самого значення абонплати.

Шановні мешканці окупованих територій! 30 травня у м.Херсон пропав весь мобільний зв'язок та інтернет. Будьте готові побачити після повернення зв'язку  мінуса на Ваших рахунках передоплатного зв'язку, якщо Ви там мали будь-які кошти. За умовами компанії вони знімають по 10 грн в день і їм байдуже надають вони Вам послугу чи ні.  Заява, що ми маємо право після підключення повернути кошти - навіть не намагайтесь,  рекомендую, якщо маєте доступ до інтернету, перекинути зайві кошти на свою картку.  Чому вони не повернуть, бо це не реально з нашого власного досвіду.  рівно рік назад мій чоловік ВЧАСНО поповнив рахунок перед зняттям пакету. З якогось переляку, вони знімали по 10 грн в день, поки через тиждень він не почув від оператора, що не може здійснити дзвінок. Почали розбиратися, вони визнали, що це їх помилка, ми оплату вчасно зробили, але на сьогоднішній день 75 грн так і не повернули. Для спілкування ми вимушені були оплатити новий пакет. Просто вкрали 75 грн.  Тепер про сучасні знущання від національного оператора. Вчора випадково в мобільному додатку чоловік помітив -20 грн витрат на рахунку. Залишок був 10 грн перед зняттям пакету 3-4 червня. Зв'язок відключений з  30 травня. На моєму рахунку (точно не пам'ятаю) 30-40 грн, зняття 2 червня. Я та інший член сім'ї, які не мають можливості перевірити у додатку, припустили, що ми вже втратили свої залишки коштів або у мінусах. зв'язалися з оператором для запобігання списання коштів. Тут почалося саме цікаве. Потрібно підтвердити вихідні дзвінки. Номер мого чоловіка використовується тільки для спілкування зі мною. І крім дзвінків на мій номер за всі роки, може 2-3 номера колись використовувалися. Перевірку не пройшли. Хоча з 7 по 9 березня зафіксовано 2 вихідні на інші номери. Вони їх не бачать навмисно.  Номер, який постійно дзвонить тільки 1-му абоненту багато років не доказ! На мій номер за різні дати я давала 3-5 вихідних, без пояснення причин, надані мною номери не проходили перевірку. Уявіть, я виписую з телефону зафіксовані вихідні дзвінки, а вони не проходять перевірку. Знущалися довго, так само номери виписані з телефону моєї мами не пройшли перевірку. Хропак є, але ви його не бачите, в моєму телефоні є такі дзвінки, а у них не пройшли перевірку. Тобто завдання оператора зробити з тебе ідіота і не повернути тобі кошти. Шахраї національного левела! Вам минулорічні наші 75 грн багато користі принесли? Херсонці, та інші мешканці окупованих територій, по-перше, тримайтеся, ми все витримаємо, по-друге у кого багато коштів на рахунку переведіть на картку, ці хапуги Вам нічого не повернуть!

Оккупированная территория - связи от оператора нет вообще никакой, переключение на других операторов невозможно по причине блокирования оккупантами вышек сотовой связи. Есть ли возможность как-то временно заблокировать снятие средств?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pavel_Levko, уточніть, будь ласка, ви звертались до оператора? Передавали інформацію?

Рівень користувача 1

в Місті Прилуки Чернігівської області дуже падає швидкість.  зазвичай це ввечері.  хоча і вдень швидкість не максимальна. це почалося жесь тиждень тому. може більше.  може якісь обмеження ? чи щось трапилось ? 

Якщо лише ввечері - то це звичайне традиційне вечірнє збільшення споживання трафіку користувачами.

Я це розумію, але ні не лише ввечері.  вдень швидкість теж стала менша.  на багато менше ніж була.  у нас навіть ввечері швидкість була до 30 мбіт. зараз чуть більше 2.  це трапилося недавно.  десь більше тижня тому.  до кінця березня все працювало ідеально.  і це не лише в мене 

Рівень користувача 8
Позначка +1

в Місті Прилуки Чернігівської області дуже падає швидкість.  зазвичай це ввечері.  хоча і вдень швидкість не максимальна. це почалося жесь тиждень тому. може більше.  може якісь обмеження ? чи щось трапилось ? 

Якщо лише ввечері - то це звичайне традиційне вечірнє збільшення споживання трафіку користувачами.

Рівень користувача 1

в Місті Прилуки Чернігівської області дуже падає швидкість.  зазвичай це ввечері.  хоча і вдень швидкість не максимальна. це почалося жесь тиждень тому. може більше.  може якісь обмеження ? чи щось трапилось ? 

Рівень користувача 1

@Grim Grimalkin , не ображаємось на Ваші слова, але Київстар – українська компанія, й в умовах війни з російським агресором ми активно допомагаємо громадянам та збройним силам. 
Ми виділили 10 млн гривень БФ «Повернись живим» для гуманітарної допомоги українській армії. Також ми запустили короткий 88009 для підтримки військовослужбовців. Кожен абонент передплаченого зв'язку Київстар може надіслати за цим номером СМС-повідомлення з будь-яким текстом і 10 гривень буде відправлено також в БФ «Повернись живим».
Кожного дня ми працюємо для забезпечення стабільної роботи мережі та надаємо абонентам безкоштовні послуги, щоб вони були на зв’язку з рідними. 

Київстар входить до міжнародної телеком-групи VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Тому акції групи розподілені між громадянами різних держав світу.

01.04.2022  послугу Домашнього Інтернету  відключено частині абонентів , яким протягом березня надавався інтернет на зниженій швидкості без оплати. Іншим абонентам, що знаходяться на окупованих територіях та тих, де відбуваються бойові дії, інтернет і далі  надається без оплати за тариф на зниженій швидкості

Вітаю, хотіб запитати, користуюсь тарифом Домашній 4g,хочу оплатити, щоб була нормальна швидкість, питання ось таке: якщо я оплачу зараз, до якого числа буде рахуватися оплата? До війни було с першого до першого числа 

доброго дня. оплата буде до кiнця мiсяця. 

Рівень користувача 2

@Grim Grimalkin , не ображаємось на Ваші слова, але Київстар – українська компанія, й в умовах війни з російським агресором ми активно допомагаємо громадянам та збройним силам. 
Ми виділили 10 млн гривень БФ «Повернись живим» для гуманітарної допомоги українській армії. Також ми запустили короткий 88009 для підтримки військовослужбовців. Кожен абонент передплаченого зв'язку Київстар може надіслати за цим номером СМС-повідомлення з будь-яким текстом і 10 гривень буде відправлено також в БФ «Повернись живим».
Кожного дня ми працюємо для забезпечення стабільної роботи мережі та надаємо абонентам безкоштовні послуги, щоб вони були на зв’язку з рідними. 

Київстар входить до міжнародної телеком-групи VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Тому акції групи розподілені між громадянами різних держав світу.

01.04.2022  послугу Домашнього Інтернету  відключено частині абонентів , яким протягом березня надавався інтернет на зниженій швидкості без оплати. Іншим абонентам, що знаходяться на окупованих територіях та тих, де відбуваються бойові дії, інтернет і далі  надається без оплати за тариф на зниженій швидкості

Вітаю, хотіб запитати, користуюсь тарифом Домашній 4g,хочу оплатити, щоб була нормальна швидкість, питання ось таке: якщо я оплачу зараз, до якого числа буде рахуватися оплата? До війни було с першого до першого числа 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Grim Grimalkin , не ображаємось на Ваші слова, але Київстар – українська компанія, й в умовах війни з російським агресором ми активно допомагаємо громадянам та збройним силам. 
Ми виділили 10 млн гривень БФ «Повернись живим» для гуманітарної допомоги українській армії. Також ми запустили короткий 88009 для підтримки військовослужбовців. Кожен абонент передплаченого зв'язку Київстар може надіслати за цим номером СМС-повідомлення з будь-яким текстом і 10 гривень буде відправлено також в БФ «Повернись живим».
Кожного дня ми працюємо для забезпечення стабільної роботи мережі та надаємо абонентам безкоштовні послуги, щоб вони були на зв’язку з рідними. 

Київстар входить до міжнародної телеком-групи VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Тому акції групи розподілені між громадянами різних держав світу.

01.04.2022  послугу Домашнього Інтернету  відключено частині абонентів , яким протягом березня надавався інтернет на зниженій швидкості без оплати. Іншим абонентам, що знаходяться на окупованих територіях та тих, де відбуваються бойові дії, інтернет і далі  надається без оплати за тариф на зниженій швидкості.

Патріотизму в компанії яка належить російському олігарху  Михайлу Фрідману вистачило лише на місяць. В той час як в нашій країні скрутне становище і спостерігаються затримки з виплатою заробітної плати, а де кому і зовсім не платять, Київстар відключає інтернет за не виплату абонентської плати. Дякую Київстару за одну спокійну ніч в квітні, завдяки тому що був вимкнутий інтернет і всі домашні гаджети сиділи на домашньому wifi, ні одна повітряна тривога не потурбувала наш сон. Дякую Богу, що ми проснулись в ранці. А Київстару я хочу сказати, що ми нічого не забудемо.

PS За березень місяць абонплату заплатив як отримав гроші, за квітень прийшлось терміново шукати і просити друзів щоб дали в борг, бо дитина на дистанційному навчанні, а так би йшли б ви в слід руському кораблю

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SNAKEFISH, будь ласка, ознайомтесь з інформацією в цій темі :pencil2:

Якщо ситуація зі зв’язком і досі актуальна, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Всем привет ! Предлагаю попиарить компанию Киевстар.негативный пиар.

Объясняю причину.

У меня пакет домашний интернет и мобильная связь.200 гривен в месяц.безлим по сети мобильной и мобильный интернет тоже безлим.

Плюс 300 минут в месяц на звонки другим операторам.

В данный момент мне необходимо было пополнить счёт с 1-го числа абонплату .сами понимаете,что сделать это практически не представляется возможным.оператор мне сообщил,что жалобы можно оставлять только на электронной почте,связь будет ограничена в скорости мобильного интернета и по выделение даже если я оплачу пакет.а 300 минут в случае неоплаты начислены не будут.

В свою очередь прямой конкурент водофон при полной неоплаты пакета в течение длительного промежутка времени предоставил абсолютно бесплатно 1000 минут на всех операторов и 10 Гб интернета на месяц.

Я предлагаю немного зачморить такого оператора.

Жду ваших комментариев.спасибо.

Київстар також надає у разі несплати безліміт в мережі + домашній інтернет також працюватиме.

Всем привет ! Предлагаю попиарить компанию Киевстар.негативный пиар.

Объясняю причину.

У меня пакет домашний интернет и мобильная связь.200 гривен в месяц.безлим по сети мобильной и мобильный интернет тоже безлим.

Плюс 300 минут в месяц на звонки другим операторам.

В данный момент мне необходимо было пополнить счёт с 1-го числа абонплату .сами понимаете,что сделать это практически не представляется возможным.оператор мне сообщил,что жалобы можно оставлять только на электронной почте,связь будет ограничена в скорости мобильного интернета и по выделение даже если я оплачу пакет.а 300 минут в случае неоплаты начислены не будут.

В свою очередь прямой конкурент водофон при полной неоплаты пакета в течение длительного промежутка времени предоставил абсолютно бесплатно 1000 минут на всех операторов и 10 Гб интернета на месяц.

Я предлагаю немного зачморить такого оператора.

Жду ваших комментариев.спасибо.

Відповісти