Важливо

Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15495 відповідей

Ми надаємо абонентам можливість спілкуватися із рідними та друзями навіть без поповнення рахунку й оплати тарифу.

Як і раніше, у всіх абонентів передплати дзвінки всередині мережі працюють навіть із нульовим рахунком. У контрактних абонентів та бізнес-клієнтів діють підвищені кредитні ліміти. Вони можуть і надалі користуватися більшістю послуг, а сплатити їх пізніше.

“Домашній Інтернет” та “Київстар ТБ” також працюють без поповнення балансу, щоб кожен мав доступ до важливої інформації онлайн та до новин.

Водночас абонентам можуть надходити SMS про необхідність поповнити рахунок, коли починається новий розрахунковий період у тарифах. Наразі ми не можемо відключити ці автоматичні сповіщення, але основні послуги будуть працювати у всіх попри стан рахунку. Тому не турбуйтеся про те, що не встигли поповнити його.

Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми! :blue_heart::yellow_heart:


31 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@max_max, це офіційна інформація (в межах Компанії). 
Ви можете звернутись до оператора для перевірки ситуації зі спинанням коштів за номерами, та зареєструвати скаргу в індивідуальному порядку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inn32, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви звертались до оператора і він підтвердив інформацію, що оплату за пакет не буде повернуто? 

@Atv, мені перевірити це не легко, адже я не оператор, і доступу до абонентської бази не маю. Тому спершу надаю стандартну відповідь.
Так як ви написали, що повернення так і не було за вашим номером, в цій ситуації раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для реєстрації нестандартного технічного питання. 

Щодо етичного аспекту, повірте, Компанія робить все можливе для відновлення / збереження зв’язку на тимчасово окупованих територіях, та територіях де ведуться активні бойові дії. 

Підкажіть, а звідки у вас інформація щодо повернення грошей щотижня? Мені таку інформацію оператор не надав. На передплаті гроші зняли, а на контракті усе йде в мінус і вже накопичилося 280 грн боргу. При тому, що домашній інтернет не працює вже більше трьох місяців, а мобільний зв'язок близько двох. Чому не роблять перерахунок за моїм зверненням? Потім мені доведеться доводити, що номером я не користувався, але це і так очевидно, бо окупанти заблокували роботу оператора і він про це чудово знає. 

Ця проблема не тільки у Вас, Київстар постійно бреше, за пакет послуг зняли 100 грн, далі гойдають залишок то знімають по 10 грн, то повертають і знову знімають, нічого вони нам не повернуть, прекрасно знають що з кінця травня нічого не працює. Пакет послуг вони взагалі не розглядають до повернення. тільки по 10 грн гойдають.

Та я розумію)

На повернення грошей з передплати я навіть не розраховую. А от із контрактом дивна штука відбувається. У червні київстар справді перестав знімати гроші на деякий час, а тепер от знову почали, хоча, звичайно, ні про яке повернення зв'язку мови не йшло. Мене обурює той факт, що той борг може збільшуватися до безкінечності, а потім мені ще доведеться доводити, що номером я не користувався. Я просто уявляю той діалог з оператором, коли в мене буде умовна тисяча грн боргу😂

Чи потрібні мені будуть ще й такі проблеми, коли моє місто звільнять, або коли я виїду на неокуповану територію.. 

Рівень користувача 1

@Atv, мені перевірити це не легко, адже я не оператор, і доступу до абонентської бази не маю. Тому спершу надаю стандартну відповідь.
Так як ви написали, що повернення так і не було за вашим номером, в цій ситуації раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для реєстрації нестандартного технічного питання. 

Щодо етичного аспекту, повірте, Компанія робить все можливе для відновлення / збереження зв’язку на тимчасово окупованих територіях, та територіях де ведуться активні бойові дії. 

Підкажіть, а звідки у вас інформація щодо повернення грошей щотижня? Мені таку інформацію оператор не надав. На передплаті гроші зняли, а на контракті усе йде в мінус і вже накопичилося 280 грн боргу. При тому, що домашній інтернет не працює вже більше трьох місяців, а мобільний зв'язок близько двох. Чому не роблять перерахунок за моїм зверненням? Потім мені доведеться доводити, що номером я не користувався, але це і так очевидно, бо окупанти заблокували роботу оператора і він про це чудово знає. 

Ця проблема не тільки у Вас, Київстар постійно бреше, за пакет послуг зняли 100 грн, далі гойдають залишок то знімають по 10 грн, то повертають і знову знімають, нічого вони нам не повернуть, прекрасно знають що з кінця травня нічого не працює. Пакет послуг вони взагалі не розглядають до повернення. тільки по 10 грн гойдають.

Та я розумію)

На повернення грошей з передплати я навіть не розраховую. А от із контрактом дивна штука відбувається. У червні київстар справді перестав знімати гроші на деякий час, а тепер от знову почали, хоча, звичайно, ні про яке повернення зв'язку мови не йшло. Мене обурює той факт, що той борг може збільшуватися до безкінечності, а потім мені ще доведеться доводити, що номером я не користувався. Я просто уявляю той діалог з оператором, коли в мене буде умовна тисяча грн боргу😂

Чи потрібні мені будуть ще й такі проблеми, коли моє місто звільнять, або коли я виїду на неокуповану територію.. 

Розумію Вас, з контрактом у Вас взагалі великий трабл, вони просто … так поводитися з людьми на окупованій території, але й з передплатою не краще у тих хто мав гроші на рахунку, я не претендую на повернення пакету, який був в процесі припинення їх послуг, але з мене вони зняли кошти і на наступний пакет, бо були гроші на рахунку.

Рівень користувача 1

@Inn32, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви звертались до оператора і він підтвердив інформацію, що оплату за пакет не буде повернуто? 

Зверталися, через тиждень і навіть два пакет послуг не повернувся, залишок коштів продовжують знімати по 10 грн (зняли б і новий пакет, але там вже нема 100 грн) тобто по 10 грн знімають, і повертають через де-який час. Чому не зафіксувати на окупованих територіях баланс на 30 травня і не чіпати наших грошей???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inn32, @max_max, можете мені написати свої номери в особисті повідомлення? Спробую щось дізнатись в понеділок по номерам у технічних спеціалістів. Впевнена, що отримаю аргументовані відповіді. 

Одразу напишу вам. 

Відповісти