Ми надаємо абонентам можливість спілкуватися із рідними та друзями навіть без поповнення рахунку й оплати тарифу.
Як і раніше, у всіх абонентів передплати дзвінки всередині мережі працюють навіть із нульовим рахунком. У контрактних абонентів та бізнес-клієнтів діють підвищені кредитні ліміти. Вони можуть і надалі користуватися більшістю послуг, а сплатити їх пізніше.
“Домашній Інтернет” та “Київстар ТБ” також працюють без поповнення балансу, щоб кожен мав доступ до важливої інформації онлайн та до новин.
Водночас абонентам можуть надходити SMS про необхідність поповнити рахунок, коли починається новий розрахунковий період у тарифах. Наразі ми не можемо відключити ці автоматичні сповіщення, але основні послуги будуть працювати у всіх попри стан рахунку. Тому не турбуйтеся про те, що не встигли поповнити його.
Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми!