Важливо

Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 14937 відповідей

Ми надаємо абонентам можливість спілкуватися із рідними та друзями навіть без поповнення рахунку й оплати тарифу.

Як і раніше, у всіх абонентів передплати дзвінки всередині мережі працюють навіть із нульовим рахунком. У контрактних абонентів та бізнес-клієнтів діють підвищені кредитні ліміти. Вони можуть і надалі користуватися більшістю послуг, а сплатити їх пізніше.

“Домашній Інтернет” та “Київстар ТБ” також працюють без поповнення балансу, щоб кожен мав доступ до важливої інформації онлайн та до новин.

Водночас абонентам можуть надходити SMS про необхідність поповнити рахунок, коли починається новий розрахунковий період у тарифах. Наразі ми не можемо відключити ці автоматичні сповіщення, але основні послуги будуть працювати у всіх попри стан рахунку. Тому не турбуйтеся про те, що не встигли поповнити його.

Бережіть себе, а про зв'язок подбаємо ми! :blue_heart::yellow_heart:


11 Відповідей

Всем привет ! Предлагаю попиарить компанию Киевстар.негативный пиар.

Объясняю причину.

У меня пакет домашний интернет и мобильная связь.200 гривен в месяц.безлим по сети мобильной и мобильный интернет тоже безлим.

Плюс 300 минут в месяц на звонки другим операторам.

В данный момент мне необходимо было пополнить счёт с 1-го числа абонплату .сами понимаете,что сделать это практически не представляется возможным.оператор мне сообщил,что жалобы можно оставлять только на электронной почте,связь будет ограничена в скорости мобильного интернета и по выделение даже если я оплачу пакет.а 300 минут в случае неоплаты начислены не будут.

В свою очередь прямой конкурент водофон при полной неоплаты пакета в течение длительного промежутка времени предоставил абсолютно бесплатно 1000 минут на всех операторов и 10 Гб интернета на месяц.

Я предлагаю немного зачморить такого оператора.

Жду ваших комментариев.спасибо.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Всем привет ! Предлагаю попиарить компанию Киевстар.негативный пиар.

Объясняю причину.

У меня пакет домашний интернет и мобильная связь.200 гривен в месяц.безлим по сети мобильной и мобильный интернет тоже безлим.

Плюс 300 минут в месяц на звонки другим операторам.

В данный момент мне необходимо было пополнить счёт с 1-го числа абонплату .сами понимаете,что сделать это практически не представляется возможным.оператор мне сообщил,что жалобы можно оставлять только на электронной почте,связь будет ограничена в скорости мобильного интернета и по выделение даже если я оплачу пакет.а 300 минут в случае неоплаты начислены не будут.

В свою очередь прямой конкурент водофон при полной неоплаты пакета в течение длительного промежутка времени предоставил абсолютно бесплатно 1000 минут на всех операторов и 10 Гб интернета на месяц.

Я предлагаю немного зачморить такого оператора.

Жду ваших комментариев.спасибо.

Київстар також надає у разі несплати безліміт в мережі + домашній інтернет також працюватиме.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SNAKEFISH, будь ласка, ознайомтесь з інформацією в цій темі :pencil2:

Якщо ситуація зі зв’язком і досі актуальна, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Патріотизму в компанії яка належить російському олігарху  Михайлу Фрідману вистачило лише на місяць. В той час як в нашій країні скрутне становище і спостерігаються затримки з виплатою заробітної плати, а де кому і зовсім не платять, Київстар відключає інтернет за не виплату абонентської плати. Дякую Київстару за одну спокійну ніч в квітні, завдяки тому що був вимкнутий інтернет і всі домашні гаджети сиділи на домашньому wifi, ні одна повітряна тривога не потурбувала наш сон. Дякую Богу, що ми проснулись в ранці. А Київстару я хочу сказати, що ми нічого не забудемо.

PS За березень місяць абонплату заплатив як отримав гроші, за квітень прийшлось терміново шукати і просити друзів щоб дали в борг, бо дитина на дистанційному навчанні, а так би йшли б ви в слід руському кораблю

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Grim Grimalkin , не ображаємось на Ваші слова, але Київстар – українська компанія, й в умовах війни з російським агресором ми активно допомагаємо громадянам та збройним силам. 
Ми виділили 10 млн гривень БФ «Повернись живим» для гуманітарної допомоги українській армії. Також ми запустили короткий 88009 для підтримки військовослужбовців. Кожен абонент передплаченого зв'язку Київстар може надіслати за цим номером СМС-повідомлення з будь-яким текстом і 10 гривень буде відправлено також в БФ «Повернись живим».
Кожного дня ми працюємо для забезпечення стабільної роботи мережі та надаємо абонентам безкоштовні послуги, щоб вони були на зв’язку з рідними. 

Київстар входить до міжнародної телеком-групи VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Тому акції групи розподілені між громадянами різних держав світу.

01.04.2022  послугу Домашнього Інтернету  відключено частині абонентів , яким протягом березня надавався інтернет на зниженій швидкості без оплати. Іншим абонентам, що знаходяться на окупованих територіях та тих, де відбуваються бойові дії, інтернет і далі  надається без оплати за тариф на зниженій швидкості.

Рівень користувача 2

@Grim Grimalkin , не ображаємось на Ваші слова, але Київстар – українська компанія, й в умовах війни з російським агресором ми активно допомагаємо громадянам та збройним силам. 
Ми виділили 10 млн гривень БФ «Повернись живим» для гуманітарної допомоги українській армії. Також ми запустили короткий 88009 для підтримки військовослужбовців. Кожен абонент передплаченого зв'язку Київстар може надіслати за цим номером СМС-повідомлення з будь-яким текстом і 10 гривень буде відправлено також в БФ «Повернись живим».
Кожного дня ми працюємо для забезпечення стабільної роботи мережі та надаємо абонентам безкоштовні послуги, щоб вони були на зв’язку з рідними. 

Київстар входить до міжнародної телеком-групи VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Тому акції групи розподілені між громадянами різних держав світу.

01.04.2022  послугу Домашнього Інтернету  відключено частині абонентів , яким протягом березня надавався інтернет на зниженій швидкості без оплати. Іншим абонентам, що знаходяться на окупованих територіях та тих, де відбуваються бойові дії, інтернет і далі  надається без оплати за тариф на зниженій швидкості

Вітаю, хотіб запитати, користуюсь тарифом Домашній 4g,хочу оплатити, щоб була нормальна швидкість, питання ось таке: якщо я оплачу зараз, до якого числа буде рахуватися оплата? До війни було с першого до першого числа 

Рівень користувача 1

@Grim Grimalkin , не ображаємось на Ваші слова, але Київстар – українська компанія, й в умовах війни з російським агресором ми активно допомагаємо громадянам та збройним силам. 
Ми виділили 10 млн гривень БФ «Повернись живим» для гуманітарної допомоги українській армії. Також ми запустили короткий 88009 для підтримки військовослужбовців. Кожен абонент передплаченого зв'язку Київстар може надіслати за цим номером СМС-повідомлення з будь-яким текстом і 10 гривень буде відправлено також в БФ «Повернись живим».
Кожного дня ми працюємо для забезпечення стабільної роботи мережі та надаємо абонентам безкоштовні послуги, щоб вони були на зв’язку з рідними. 

Київстар входить до міжнародної телеком-групи VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Тому акції групи розподілені між громадянами різних держав світу.

01.04.2022  послугу Домашнього Інтернету  відключено частині абонентів , яким протягом березня надавався інтернет на зниженій швидкості без оплати. Іншим абонентам, що знаходяться на окупованих територіях та тих, де відбуваються бойові дії, інтернет і далі  надається без оплати за тариф на зниженій швидкості

Вітаю, хотіб запитати, користуюсь тарифом Домашній 4g,хочу оплатити, щоб була нормальна швидкість, питання ось таке: якщо я оплачу зараз, до якого числа буде рахуватися оплата? До війни було с першого до першого числа 

доброго дня. оплата буде до кiнця мiсяця. 

Рівень користувача 1

в Місті Прилуки Чернігівської області дуже падає швидкість.  зазвичай це ввечері.  хоча і вдень швидкість не максимальна. це почалося жесь тиждень тому. може більше.  може якісь обмеження ? чи щось трапилось ? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

в Місті Прилуки Чернігівської області дуже падає швидкість.  зазвичай це ввечері.  хоча і вдень швидкість не максимальна. це почалося жесь тиждень тому. може більше.  може якісь обмеження ? чи щось трапилось ? 

Якщо лише ввечері - то це звичайне традиційне вечірнє збільшення споживання трафіку користувачами.

Рівень користувача 1

в Місті Прилуки Чернігівської області дуже падає швидкість.  зазвичай це ввечері.  хоча і вдень швидкість не максимальна. це почалося жесь тиждень тому. може більше.  може якісь обмеження ? чи щось трапилось ? 

Якщо лише ввечері - то це звичайне традиційне вечірнє збільшення споживання трафіку користувачами.

Я це розумію, але ні не лише ввечері.  вдень швидкість теж стала менша.  на багато менше ніж була.  у нас навіть ввечері швидкість була до 30 мбіт. зараз чуть більше 2.  це трапилося недавно.  десь більше тижня тому.  до кінця березня все працювало ідеально.  і це не лише в мене 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pavel_Levko, уточніть, будь ласка, ви звертались до оператора? Передавали інформацію?

Відповісти