Вирішено

Анулювання контрактного номеру / корпоративного номеру / номеру передплаченої форми обслуговування


Рівень користувача 1

На мені зареєстрований контрактний номер. Я хочу повністю відмовитися від цього номера, купити новий номер передплаченого підключення. Що потрібно, щоб відмовитися від контрактного номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 30 May 2018, 20:26

Переглянути оригінал

84 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergii Karakai, так як у вас контрактне підключення, якщо ви не користувались номером протягом 2-х місяців, автоматично цей номер потрапляє до списку “мовчазних” абонентів для подальшого анулювання.

За місяць до анулювання на номер надходить SMS з попередженням: “Необхідно відновити обслуговування номера до ххх.хх.2021 (включно), інакше номер буде анульовано.”

Якщо ніяких дій за цей період система не бачить, номер анулюється :shrug_tone2:

А ось, що стосується ситуації зі співробітником офіційного магазину - це просто жах! Мені соромно за колегу. Невже так важно було попередити, що всі гроші залишаться на тому рахунку, на який були переведені? Я би вам порадила звернутись до оператора, наприклад, Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і залишити сервісну скаргу. 

P.S.: мені дуже шкода, що ви потрапили в таку неприємну ситуацію і постраждали фінансово. 

Я не имею возможности быть в магазине Киевстар, я переехала в другую страну. Возможно закрыть контакт онлайн?

Я хочу сохранить номер, мне важно. Но мне будет удобно оплачивать его наперёд, самостоятельно, а не срисовать со счета

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OlenaAndriec:thinking: я вірно розумію, що ви хочете перевести номер з контракту на передплату?

Проконсультируйте, пожалуйста.

 

Приобретена сим карта, контракт.

Если я захочу насовсем отключить её, и не платить по тарифу, я могу воспользоваться услугой временного отключения за 10грн/месяц, и у меня есть 3(или 6? сколько?) месяца, чтоб передумать и снова начать пользоваться картой, иначе её (договор, контракт) аннулируют, и после этого момента денежных снятий  никаких нет? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sasha_kroll, так, ви можете скористуватись послугою “Тимчасового відключення номеру”. Ви можете припинити обслуговування вашого номера на строк до шести місяців, а потім відновити його. При цьому ваш абонентський номер гарантовано зберігається.

Доброго дня.

 

Багато про КС та відношення до клієнта писати не буду

 

Допоможіть порадою у вирішені проблеми

 

Втрачено контракт та картку при переїзді , коли реєстрував не пам'ятаю

номер телефона по контракту не памятаю і не користувався.

Нещодавно отримав листа що по моєму особовому рахунку  оператор вимушений  припинити надання телекомунікаційних послуг

внаслідок заборгованості за отримані послуги(хоча я не користувався ніякими  послугами).

Звернувася в оф. магазин КС м. Хмельницкий по вул . Героїв Майдану

Там, за що заборгованість, відповіді по   номеру особового рахунку надати не можуть( не має доступу) і ніяких

дій без вказання моб.номеру робити не будуть.

По зверненю на гарячу лінію оператор спокійно продиктував  суму заборгованості по особовому рахунку на момент дзвінка але номера тел. надати мені він  не може, запропонував заплатити суму заборгованості і послуги ( на хвилиночку, якими я не користуюсь/ або можливо користується хтось інший ) будуть відновлені (тобто  я десь через рік часу прийду знову поповню борг і послуги знову відновляться і так живи собі працюй на Київстар) інший альтернативний варіант що запропонували заплатити 210 замість 218 грн а на 8 грн нехай знову росте пеня колись знову погасите…

Запитав яка процедура закриття контракту /номера враховуючи те що в мене є лише номер особового рахунку та сума боргу - відповідь мене вбила - без  вказання номера така процедура розірвання договору не можлива. Виходить якщо у клієнта наприклад при пожежі втратились документи він вічно буде платити КС.

Вів переписку в чаті  онлайн  розписав усе як було,  надали інформацію що при наявності паспорта, ІПН та номера особового рахунку

представник магазину КС зобов'язаний надати інформацію щодо боргу, зробив фото переписки приходжу в оф магазин, 

а мені - та вам нехай що хоч пишуть ті оператори ми не можемо, ми не маємо доступу, я не знаю як розірвати контракт, не знаю хто знає, не знаю куди вам звернутись

ЛЮДИ ДОПОМОЖІТЬ !!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vadum, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер особового рахунку та ПІБ власника номеру. Спробую допомогти. 

Добрый день! Подскажите? как я могу аннулировать контрактный тариф, находясь в другой стране?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexanderKam, в першу чергу, приношу вибачення, що тривалий час не надавалась відповідь.

Так як у вас контрактне підключення, якщо ви не користувались номером протягом 2-х місяців, автоматично цей номер потрапляє до списку “мовчазних” абонентів для подальшого анулювання.

За місяць до анулювання на номер надходить SMS з попередженням: “Необхідно відновити обслуговування номера до ххх.хх.2021 (включно), інакше номер буде анульовано.”

Якщо ніяких дій за цей період система не бачить, номер анулюється.

Такий спосіб анулювання буде актуальним в вашій ситуації. 

Чи може регіональний менеджер вимагати оплату заборгованості інших абонентів корпорації при подачі заяви на вихід абонента з корпорації .

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivan82, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

При виході будь-якого номера з корпорації потрібно погасити заборгованість, особливо, якщо є дебіторська заборгованість по ОКПО.

P.S.: так як це корпоративний номер, він скоріш за все не один на особовому рахунку. Тобто один особовий рахунок на декілька номерів. І заборгованість всіх номерів є заборгованістю особового рахунку. 

Договір був укладений із моїм батьком. Нещодавно він помер. Хочу анулювати його номер, так як баланс іде в мінус. Але зараз внаслідок воєнних дій дуже складно дістатися до магазину Київстар.
Скажіть, чи допоможе навмисне блокування сім-картки (внаслідок неправильного введення PIN-коду, а потім і неправильне введення PUK-коду). Чи перестане таким чином списуватися оплата за тарифом, а сама картка анулюється?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mstyslav Stepovyi, я би порадила зараз нічого не робити. З 1 травня, якщо ви не будете поповнювати рахунок / буде мінус на рахунку, оплата за умовами тарифного плану перестане зніматись. 
Приблизно через 2 місяці номер перейде в статус “мовчазний абонент” і трохи згодом буде анульований. Після анулювання за номером особового рахунку потрібно буде погасити заборгованість.

Це варіант без звернення в магазин Київстар.

Якщо б не воєнні дії, то краще за все було би звернутись до магазину Київстар зі свідотством про смерть, і анулювати номер. 

P.S.: прийміть мої співчуття….

Рівень користувача 8
Позначка +1

Після анулювання за номером особового рахунку потрібно буде погасити заборгованість.

Цей пункт потрібно виділити жирними буквами, оскільки Київстар вам борг не пробачить, будуть дзвонити, задовбувати, можуть навіть до суду подати (або принаймні лякати судом) за нещасних 50грн, тому заборгованість потрібно погасити обов’язково.

Подскажите пожалуйста, как расторгнуть контракт, если у меня в городе неработает ниодин салон киевстар? Выехать в Украину нет возможности.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bekinder87, змін в процедурі не було, на жаль 😔 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації нестандартного питання. Можливо колеги запропонують альтернативний спосіб розторгнення договору. 

Знаходжусь зараз за кордоном. На моєму рахунку -360гр. І заблокована можливість дзвонити та приймати дзвінкі. Хотів закрити заборгованість але не можу бо вона винекне знову.відмовитись від контракту не можу бо для того щоб це зробити потрібно бути в Україні.

І як бути у такому випадку?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dima Vlasyuk, ви можете погасити заборгованість і з 01.06. підключити послугу “Тимчасового відключення номеру”. Тобто, ви можете припинити обслуговування вашого номера на строк до шести місяців. Оплата буде зніматись лише за послугу. 

Далі потрібно буде номер відкрити і повторно закрити. 

Поки що можу запропонувати лише такий варіант. 

Мій номер з'єднаний до паспорту.Кожного дня з'їдає гроші навіть якщо у мене на рахунку "0".Допоможіть будь ласка як відключити контракт.Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Runa, уточніть, будь ласка, ви хочете анулювати номер, або перевести номер на передплачену форму обслуговування?

Я хочу перевестись з контракту на стандартну форму обслуговування

У мене скадений договір. Я хочу його припинити або розірвати. Що для цього потрібно зробити? Я знаходжусь закордоном а сім карта непрацює.

Не користуюсь номером, поїхала з України на час війни. Як анулювати контракт (не користуюсь ном. 067 ххх 09 11) ?

кожен місяць в мене знімаються кошти з рахунку. Вже йду в мінус. Сімкартою не користуюся так як у зв'язку з ВіЙНОЮ виїхала

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dima Vlasyuk, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для реєстрації звернення. Вам перетелефонує консультант і розповість про всі нюанси процедури.

Відповісти