Вирішено

Анулювання контрактного номеру / корпоративного номеру / номеру передплаченої форми обслуговування


Рівень користувача 1

На мені зареєстрований контрактний номер. Я хочу повністю відмовитися від цього номера, купити новий номер передплаченого підключення. Що потрібно, щоб відмовитися від контрактного номера?

icon

Найкраща відповідь від Stas 30 May 2018, 20:26

Переглянути оригінал

84 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4

@Moshkovskiy, звертайтесь в магазин “Київстар” з паспортом. 

Рівень користувача 1
Спасибо
Рівень користувача 1
Как известно плата по контрактным тарифам взимается каждый месяц с момента заключения договора до момента разрыва контракта, но, если несколько месяцев подряд счёт мобильного пополнен не будет, то как оператор произведёт "снятие" денег, через суд?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Dimon1352474, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔если вы не будет пользоваться номером (пополнение/звонки/MMS/исходящие SMS/Интернет), то номер автоматически попадет в список "молчащих абонентов".
«Молчащим» считается абонент, который не пользуется услугами компании «Киевстар» свыше 60 дней.
Если по номеру к тому же в этот период образуется задолженность, могут быть начислены финансовые санкции. Финансовые санкции начисляются исключительно на сумму долга за услуги связи. Санкции начисляются ежемесячно для клиентов, неоплаченный долг которых существовал в течение двух и более месяцев после образования.

Дальше, просроченная абонентская задолженность передается коллекторам. Коллекторские меры осуществляются в отношении задолженности, по которой срок просрочки погашения превысил три месяца, и в отношении которой не выполнились требования претензии / обращения оператора по ее оплате.
В договоре о предоставлении телекоммуникационных услуг «Киевстар» предусмотрено право оператора передавать третьим лицам соответствующую информацию для обеспечения исполнения денежных обязательств абонентом. «Киевстар» пытается урегулировать вопросы задолженности в досудебном порядке, что позволит абонентам избежать дополнительной финансовой нагрузки, которая неизбежно возникнет в случае взыскания задолженности через суд.

Если клиент откажется сотрудничать с коллекторами, взыскание задолженности будет передано в суд. В таком случае должнику будут дополнительно начислены в качестве дополнительных обязательств оплата судовых издержек, пени, индекса инфляции, 3% годовых от суммы задолженности, исполнительный сбор, что значительно увеличит общую сумму задолженности, направленной на судебное взыскание.
Рівень користувача 1
Скажите, а в тарифах по контракту можно оплачивать ежемесячный пакет не со счёта мобильного, а иным путём?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Dimon1352474, увы, только с мобильного счета😥
Я маю контракт з Київстар і кожен місяць в мене знімаються кошти з рахунку. Вже 3 місяці йду в мінус. Сімкартою не користуюся так як перебуваю за кордоном, як можна анолювати контракт?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Nazar12345, рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей.
Рівень користувача 1

Свого часу заключив контракт, зараз не можу його розірвати через бісовий карантин (салон київстару тупо закритий)

Через фінансові проблеми не зміг поповнити рахунок, в результаті чого був відключений від тарифу. Тобто не міг зробити вихідні дзвінки, не мав змоги використовувати мобільний інтернет. Але помітив, що з рахунку списують гроші (В мінус) Подзвонив до оператора, той сказав, мол стягують плату за тариф (ЗА ТАРИФ, ЯКИМ Я НЕ МОЖУ КОРИСТУВАТИСЬ! Детальну інформацію мені не надали.) Тепер питання, як розірвати цей сра**й контракт без салону київстар? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ніяк не розірвати. Ждіть відкриття ЦОА. Треба було виконувати умови. На то він і контракт. Гроші по абонплаті будуть списуватись до кінця поточного місяця, оскільки, я так розумію, ви вже досягли порогу відключення.

Рівень користувача 1

Ніяк не розірвати. Ждіть відкриття ЦОА. Треба було виконувати умови. На то він і контракт. Гроші по абонплаті будуть списуватись до кінця поточного місяця, оскільки, я так розумію, ви вже досягли порогу відключення.

Поріг відключення це 0. У мене знімали гроші в мінус, не даючи послуги в заміну. У контракті про це не згадується.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ні, ви помиляєтесь. Ці умови прописані в публічному договорі. Те,що ви змінили поріг відключення на нульовий, зовсім не значить, що в мінус ви не зайдете. Щоденну абонплату у вас будуть знімати до кінця місяця, тобто завтра, першого квітня, вже знімать не будуть. Проте, навіть якщо ви  зараз відновите поріг відключення на той, що був за замовчанням, послуги зв'язку не відновляться. Щоб їх відновити, треба поповнити на суму, щоб на рахунку стало більше +10.01 грн. Але я розумію, що у вас зараз нема такої можливості, тому попросіть знайомих зробити це за вас.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Necrofisento:thinking: якщо станом на 1-е березня у вас на рахунку було достатньо коштів для оплати абонентської плати за тарифом, то оплата почне зніматись, і продовжить зніматись до кінця місяця, навіть, якщо у вас на рахунку буде недостатньо коштів. Тобто таким чином ви будете заходити в мінус. 
Так як поріг відключення послуг 0,00 грн., після перетину відмітки в 0, послуги переходять в стан “Очікування оплати”. І, як вірно відмітив @Cherevach, для відновлення послуг зв’язку потрібно вийти в плюс 10 грн. 

Рівень користувача 1

@Necrofisento:thinking: якщо станом на 1-е березня у вас на рахунку було достатньо коштів для оплати абонентської плати за тарифом, то оплата почне зніматись, і продовжить зніматись до кінця місяця, навіть, якщо у вас на рахунку буде недостатньо коштів. Тобто таким чином ви будете заходити в мінус. 
Так як поріг відключення послуг 0,00 грн., після перетину відмітки в 0, послуги переходять в стан “Очікування оплати”. І, як вірно відмітив @Cherevach, для відновлення послуг зв’язку потрібно вийти в плюс 10 грн. 

Тобто я повинин оплатити мінус, за який нічого не отримав, і накинути зверху, що би користуватись номером далі? Нєєє, пішов цей оператор в такому разі. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Necrofisento:shrug_tone2: на жаль, це умови контрактного підключення. 

P.S.: будь ласка, притримуйтесь ділового стилю спілкування. Ваше повідомлення відредагувала на цей раз, але на далі, такі повідомлення буду видаляти. Також змушена буду заблокувати ваш профіль. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Necrofisento вам прийдеться оплатити мінус, оскільки ви порушили умови договору, згідно якого ви дали зобов'язання оплачувати абонплату. Чесно кажучи, якби ви не міняли поріг відключення на нульовий, то могли б ще місяць користатись зв'язком на умовах безвідсоткового кредиту. А так получилась єрунда, адже кредит на контракті- це його основна перевага. По суті ви попали в капкан, який самі собі і влаштували.

Позначка +1

@Necrofisento, якщо не бажаєте оплачувати абонплату, ви можете скористуватись послугою Тимчасове відключення/повторне включення номера

Нахожусь за границей, хочу разорвать контракт, это возможно и какая процедура?

Рівень користувача 6
Позначка

@Heckfy , если номер оформлен на Ваши паспортные данные  (на физическое лицо), то необходимо наличие нотариально заверенной доверенности, с которой кто-либо из Ваших родных может обратится в магазин Киевстар для решения вопроса. Более детально можно уточнить информацию у оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support  .

Рівень користувача 8
Позначка +3

Важно - если вы так сделаете, ваша карта перестанет быть активной.
Потому не рекомендую проводить подобные операции, пока вы рискуете потерять связь

Рівень користувача 1

доброго дня. на даний момент я знаходжуся за кордоном (в Австралії). мені терміново потрібно відключити контракт з Київстар. в додаток зайти не можу,так як приходить смс з кодом,а я його отримати не зможу. в офіс,з документами також підійти не можу. підскажіть що  і як правильно зробити. дякую

Рівень користувача 8
Позначка +1

доброго дня. на даний момент я знаходжуся за кордоном (в Австралії). мені терміново потрібно відключити контракт з Київстар. в додаток зайти не можу,так як приходить смс з кодом,а я його отримати не зможу. в офіс,з документами також підійти не можу. підскажіть що  і як правильно зробити. дякую

якщо номер оформлений на Ваші паспортні дані (на фізичну особу), то необхідна наявність нотаріально завіреної довіреності, з якої будь-хто з Ваших рідних може звернутися в магазин Київстар для вирішення питання. Більш детально можна уточнити інформацію у оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support.

Рівень користувача 1

Це лише один варіант вирішення цієї проблеми? шляхом написання емейла в офіс київстар,з предоставленням копій документів,не можливо це зробити?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мені відомо про цей Варіант лише

Рівень користувача 8
Позначка +5

@1 2 3, на жаль, пан @Kaliniv D має рацію :worried:
Як варіант, ви можете скористуватись послугою “Тимчасове відключення номеру”

Відповісти