• 282 Теми
  • 29,941 Відповідь

282 Теми

Що потрібно для підключення нового тарифного плану? / Зміна тарифного плану / Оплата за зміну тарифного плану

Доброго ранку! Скажіть, будь ласка, як довго буде виконуватися заявка на підключення нового тарифного плану? Справа в тому, що я оформив заявку заздалегідь, коли на рахунку було недостатньо коштів. У голосовому меню почув: “Сформуйте заявку зараз і вона виконається коли на рахунку буде достатньо коштів”. Вчора ввечері я поповнив рахунок на потрібну суму (50 грн. / Тариф "Онлайн 3G +"), але заявка не виконувалася тривалий час, а після півночі з рахунку списалася денна абонентська плата за моїм нинішнім тарифом.  Сьогодні ж вранці (буквально 40 хвилин тому), я поповнив рахунок ще на 5 грн, щоби на рахунку було достатньо коштів для заміни тарифу і спробував повторно замовити підключення того ж тарифу, але у відповідь почув: “Зараз виконується ваша попередня заявка. Будь ласка, передзвоніть пізніше”. Скільки ж вона ще буде виконуватись? Це трохи вже дістало...

Нові тарифи з Суперсилами: розповідаємо, що до чого

Нарешті це сталося! Ми запустили нову лінійку тарифів із Суперсилами. Розповідаємо, що це значить, як перейти на новий тариф і як ним користуватися.Що таке Суперсила?Суперсила — це послуга, яка доступна в тарифі без жодних доплат. Суперсилу можна вибрати раз і користуватися скільки потрібно або замовляти іншу хоч щомісяця.Які бувають Суперсили?Набір запропонованих послуг, які можна підключити без доплат, залежить від тарифу. Ви можете познайомитися з ними в детальному описі конкретного тарифу. Наприклад, у тарифі ТВІЙ Оптимум ми пропонуємо на ваш вибір одну з шести Суперсил: Домашній Інтернет; Київстар ТБ; 5 ГБ; 100 хвилин на інші мережі та за кордон; SIM для планшета; SIM для другого телефона. У яких тарифах є Суперсила?Наразі Суперсили входять у передплачені тарифи з лінійки ТВІЙ (ТВІЙ Вибір, ТВІЙ Оптимум, ТВІЙ Максимум), контрактні тарифи з лінійки ВАШ (ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім), тарифи ВСЕ РАЗОМ Оптимум і ВСЕ РАЗОМ Максимум, тарифи для бізнесу, а та

Як підключити новий тариф: покрокова інструкція

Життя не стоїть на місці, як і тарифна політика Київстар. Щороку з'являються нові тарифи - більш вигідні і комфортні. Сучасні абоненти знають про це і не ігнорують можливість оптимізувати витрати на зв'язок за допомогою декількох простих дій.Купили сімку кілька років тому і з того часу не міняли тариф? Цілком можливо, що ви платите за непотрібні послуги і переплачуєте за зв'язок. Час виправляти ситуацію.Крок 1. Дізнайтеся, як називається ваш тариф і які послуги в нього входять. Ви можете уточнити назву за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар», запиту *100*01*2# або дзвінка на короткий номер 466*66. Зазирніть в розділ «Архів тарифних планів» на нашому офіційному сайті і подивіться, скільки і за що ви платите.Крок 2. Зайдіть в розділ Тарифи на сайті https://kyivstar.ua. Оберіть свій регіон і порівняйте всі варіанти, запропоновані оператором в вашому місті.Крок 3. Порівняйте пропозиції для передплати і контракту: можливо, ви захочете змінити форму обслуговування, щоби залиша

Національний роумінгВажливо

В умовах військової агресії мобільні оператори Київстар, Vodafone Ukraine, lifecell, регулятор НКЕК, Держспецзв’язку й Міністерство цифрової трансформації України, НКРЗІ, НЦУ, Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України Українська асоціація операторів зв'язку "Телас" об’єднали свої зусилля, щоб забезпечити безперервність послуг зв'язку для своїх абонентів.Тому відсьогодні запускається національний роумінг між операторами в тестовому режимі. Тобто, при зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе вручну підключати зв'язок іншого оператора. Задля надійного функціонування мережі, оператори поступово надаватимуть можливість користуватися цією послугою всім абонентам. Спочатку він буде доступний для абонентів контрактної форми обслуговування в зоні активних бойових дій: Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області. Далі у Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій об

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку

Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок: дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.Також Київстар скасовує будь-які комісії в рамках послуги “Екстра гроші”, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.Щоб отримати додаткові 175 гривень треба лише ввести код *117# та виклик. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X# та виклик, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним Інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу.Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування:Оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у

Київстар підтримує безоплатними послугами абонентів у містах та селах, що найбільше постраждали через війну

Мобільний оператор зосереджує свою увагу на підтримці абонентів,  які знаходяться в містах та селах з активними бойовими діями, або у тимчасово окупованих населених пунктах.З 6 травня такі абоненти передплати кожні 7 днів будуть отримувати від Київстар безлімітні дзвінки в мережі, якщо вони не можуть оплати послуги.У інших абонентів передплати з 11 травня діятимуть стандартні умови їх тарифних планів. Проте, незалежно від регіону України, всі клієнти передплаченого зв’язку можуть скористатися безкоштовним сервісом Ми разом — вибрати один номер в мережі Київстар, на який вони завжди можуть телефонувати безплатно.Контрактні абоненти та бізнес-клієнти у цих містах та селах також можуть користуватися основними послугами оператора без оплати рахунку.Київстар продовжує підтримувати й клієнтів старшого віку та людей з інвалідністю. Абонентам тарифів Дзвінки для батьків та Інтернет для батьків у травні нараховано додатково 100 хв для дзвінків на інші мережі та 5000 Мб мобільного інтернету. Так

  • Люди та фото
    Civil.здобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Mykola Fayevichздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    pmayorovздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Vita Yatskoздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Dimastyjjaздобув бейдж "Люди та фото"
Показати всі бейджі