Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні


Рівень користувача 1
Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 September 2017, 15:03

Переглянути оригінал

554 Відповідей

Рівень користувача 1

Добрий вечір! 

 

Сім-карта не знаходить мережу вже кілька годин. 

 

Знаходжусь у Нідерландах. У моїх знайомих, у кого Київстар, така сама ситуація. 

 

Телефон перезавантажувала.

Як вирішити питання? 

Залишилися без зв'язку.

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Nataliia Zavalii пользуетесь контрактом или предоплатой? На предоплате работает вроде только входящие звонки, интернет и входящие смс.
Рівень користувача 4
Позначка
На телефоні не відображалася назва оператора... Можливо щось з сімкою?Доброго дня, @Irina_Vredina!

Ваш телефон не був зареєстрований в мережі іноземного оператора (роумінг-партнера). Це може відбуватися через те, що:
• телефон налаштований на ручний вибір стільникової мережі: вручну необхідно було здійснити пошук наявних мереж і вибрати мережу зі представленого списку для реєстрації чи телефон необхідно було налаштувати на автоматичний режим пошуку мережі (дивиться питання "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг);
• телефон налаштований на реєстрацію в мережах LTE (4G): на поточний час оператор "Київстар" не підтримує роумінг у мережах LTE навіть при використанні USIM-картки, тому раджу в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" або "Переважно 3G (UMTS/WCDMA)";
• послуги міжнародного роумінгу для абонентів передплаченної форми обслуговування активовані автоматично, для абонентів контрактної форми скоріше за все послугу необхідно додатково підключити.
Рівень користувача 1

Здравствуйте, проблема в Германии с Киевстар - телефон перестал ловить любую сеть. Все переподключения вручную и автоматически перепробованы каждый день по несколько раз. Пробовали и вставить в симку в другой телефон - безрезультатно, нет сети вообще. Когда будет решена проблема на стороне Киевстар? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Добрый день. Отключился роуминг. Пополняю счет но так и не появляется связь. Что делать ? 

Проблема вже відома, вже працюють.

 

Шановні абоненти, зараз у частини наших клієнтів можуть спостерігатися складнощі в роботі послуг у роумінгу.

Ми перепрошуємо за виникнення такої ситуації. Разом з нашим роумінговим партнером ми вже працюємо над відновленням послуг. Розуміючи важливість зв’язку з рідними та друзями у цей непростий час, ми докладаємо всіх зусиль, щоб всі сервіси запрацювали у повному обсязі якомога швидше.

 

 

Рівень користувача 1

Добрий день, допоможіть, будь ласка - не працюють сім картки у роумінгу, Німеччина. Проблеми з'явилися у кінці квітня. Зв'язок один раз повертався, а з 1 травня нема прийому, не допомагає ручний вибір мережі. Мережа telekom.de чомусь заборонена, на ній зв'язок працював. те ж саме з іншим номером. Обидва номери контрактні. Все працювало добре з лютого.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Увімкніть роумінг в налаштуваннях телефону

Рівень користувача 1
Здравствуйте, пропала связь на Киевстар, нет уже дня четыре, мне звонят, а гудки идут, но вызова у меня нет, писать и звонить не могу . Мне что, заблокировали карту?
Рівень користувача 8
Позначка +3

Не видет сеть

Для начала скажу что после 1 года неактивности, вы теряете доступ к номеру, поскольку он идёт в переиспользование.
Потому если ваши 8 месяцев непополнения шли после ещё 4х месяц аналогичных действий, про номер можете забыть. Ну, правда в течении ещё одного месяца после года неактивности его всё же можно восстановить, далее только выкупить, и то если им ещё никто не пользуется и его не пустили в продажу.

Если же это не ваш случай - убедитесь что роуминг на телефоне включен.
Если включен, но сеть не находит - можете выбрать сеть поддерживаемого оператора вручную, возможно это поможет.

Список операторов для роуминга смотрите на сайте Киевстара в разделе Роуминг.

Рівень користувача 8
Позначка +3
Попробуйте выбрать вручную другого оператора
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Koritsa, @Dmytro Akhtiamov, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо нічого не вийде, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

Рівень користувача 1

Привіт! Вдень Київстар ще працював, надходило смс з кодом. Наразі стоїть хрестик, немає зв'язку аніяк . Зателефонувати до оператора, звісно, не можу . Дзвінки давно не здійснювались, бо за кордоном, але номер працював. Перезавантаження не допомогло.

Як зрозуміти що сталось і як діяти??

 

Рівень користувача 1

@Koritsa@Dmytro Akhtiamov, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо нічого не вийде, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

Дякую, все запрацювало.

Рівень користувача 1

Доброго дня. У мене та ж сама проблема. Знаходжусь за кордоном. Я можу телефонувати але для інших я поза зоною та смс не отримую. Коли зник зв’язок не знаю. Кілька тіжнів не користувалася телефоном. Але зараз мені потрібно підтвердити операцію в інтернет банкінгу кодом з смс.

Рівень користувача 8
Позначка +4
@denisd попробуйте отменить переадресацию (##002# вызов).
если не поможет, обращайтесь для решения в чат.
Рівень користувача 1
Ещё утром разговаривал по телефону сейчас на Кипре нет сети ни у меня ни у жены ни у знакомых мой номер 067ххххх00
Рівень користувача 6
Позначка

@ntgurkan, пожалуйста,  обратитесь к  оператору Онлайн чата по ссылке https://kyivstar.ua/uk/support (сервис внизу страницы) или на странице "Обзор" системы "Мой Киевстар ", чтоб передали заявку в техотдел для проверки ситуации по сложностям.:disappointed_relieved:

 

Рівень користувача 1

Простите, написал в личку. С телефона не понятно где пишешь. Хотел в тему свою написать.

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Yehor009, @Shel, вчера действительно наблюдались массовые сложности с сетью за границей. На текущий момент связь восстановлена. Приношу извинения за временные сложности. И благодарю за понимание 🤗
Рівень користувача 1
Спасибо!! Связь есть и нормальная👍
Рівень користувача 1

@Ikob, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що телефонія, мобільний Інтернет працюють, не працює лише сервіс SMS? Тобто ви не можете отримати SMS з коротких номерів, номерів сервісів? 

Не працювало 57 діб нічого. Але учора несподівано з'явився зв'язок. Я не зовсім розумію причин. 

Рівень користувача 8
Позначка +2
@Alexandros_777, обычно, если звонят на один номер, а попадают на другой, включена переадресация или набирают некорректно номер. 🤔
Рекомендую обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для детальной проверки.
Рівень користувача 5
Странно это всё конечно. А вы пробовали изменить роуминговую сеть? Иногда в партнёрских сеть отсутствует возможность приёма вызовов

Добрый день, @denisd /. На вашем счету достаточно средств для получения входящих звонков в роуминге? Напишите вашу страну прибывания сюда или уточните сами тарифы на сайте Киевстар в разделе роуминг.На данный момент ~500 грн, должно быть достаточно. Эстония. Последний раз ко мне успешно звонили 29 июля. О том, что что-то не так я узнал вчера - списались 30 грн., а ко мне так и не дозвонились.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.

Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)
Рівень користувача 8
Позначка +4
надеюсь получится) 😊

Відповісти