Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні


Рівень користувача 1
Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 September 2017, 15:03

Переглянути оригінал

619 Відповідей

Дякую. мені вже написали і все працює.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Afox, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Добрый день!Находимся в Нидерландах,недели 2 назад перестал работать Киевстар.Пишет,что не зарегистрирован в сети при любой операции...Пакет оплачен (Твій старт) пользуемся им уже 2 мес.,все было отлично .Что сейчас происходит?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Nekrasova, спробуйте зареєструватися в ручному режимі в мережі роумінгового оператора "KPN”. 

Знаходжуся у Польщі пів року,  приблизно останні три місяці моя сім карта київстар була вийнята з телефону.  Сьогодні вставив її в телефон лу Польщі),  але зараз на ній відсутній зв'язок.  Чи є можливість відновити зв' язик,  перебуваючи у Польщі. 

Знаходжуся у Польщі пів року,  приблизно останні три місяці моя сім карта київстар була вийнята з телефону.  Сьогодні вставив її в телефон лу Польщі),  але зараз на ній відсутній зв'язок.  Чи є можливість відновити зв' язик,  перебуваючи у Польщі. 

Я не спец, але в вашому випадку я би спробував варіант поповнити баланс на мінімальну сумму (10 грн без комісій через додаток/сайт київстар)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ibis, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій. 

Доброго вечора. Також не працює зв‘язок у Нідерландах. Бачила тему, однак не розумію як саме зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN”. Чи є інструкція якась? Номер телефону 0680875ХХХ. Завчасно дякую.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Daria Barbash, інструкцію ви можете знайти у розділі: "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг та при “Виборі мережі” обирайте оператора “КNP”.

Якщо ситуація не зміниться, будь ласка, напишіть оператору Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Дякую, однак в мене навіть вибору мережі немає. Пише «немає сім». Я перечитала всі ваші посилання і форум, нічого не допомагає. Плату за тариф такж зняло, однак зв‘язку немає. Допоможіть будь ласка.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Daria Barbash, пишу у особисті повідомлення😉

Добрий день

Пропала мережа, вже 20 годин немає покриття та неможливо підключитися до жодної з них(роумінг Чехія)

Купляти нову сім карту чи є можливість що покриття з'явиться?

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Misha Kritsak, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для перевірки ситуації з покриттям у вказаній країні.

Добрий день. Вже близько тижня немає мережі в роумінгу (Чехія, Прага). Була в Германії - все добре, повернулася сьогодні - не працює. Це якась глобальна проблема чи що робити? Дякую

Рівень користувача 3

Немеччина - не підключається до мереж 4g всіх трьох операторів, ні автоматично, ні вручну, підключається тільки до 2g мережі, якою неможливо користуватися. Настройки всі вірні, оператори не можуть допомогти, оформлюють заявку, на що приходить відповідь стандартна, на скріни не дивляться. Хто поверне кошти? 

Рівень користувача 1

Xomyak, будь ласка зареєструйте нову заявку, написав у приватні повідомлення.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Gedusik, у даній ситуації необхідна індивідуальна перевірка, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для перевірки ситуації у вказаній країні.

в мене в Берліні немає мережі на номері 0977ХХХ729. мені на нього приходять важливі повідомлення, я неможу зайти, так як пише поза мережею, я навіть в мій київстар неможу зайти бо пише що код скинули на номер, а номер поза мережею, що мені робити?

В мене та сама проблема. Я думав що недостатньо коштів на рахунку, але навіть після попвнення мережа не стала доступною. Коли я намагаюсь вручну вибрати оператора я бачу список доступних, але до жодного за них неможливо підключитися. В автоматичному режимі мережі немає і пише що працюють лише “екстренні виклики”, що значить що сімка працює і фактично зареєстрована в мережі. Як можна побачити стан рахунку не маючи ніякого доступа до мережі? 

Рівень користувача 1

Мой номер 068ххххххх не подключается к сети. Мне надо счёт пополнить или что делать? Было раньше все нормально, пока не начал пытаться позвонить с него, после этого пропала сеть, теперь с этой карты только экстренный вызов доступен. Нахожусь в Эстонии

Рівень користувача 4
Позначка +1

@dinna97, чи пробували перевіряти Sim-карту у іншому телефоні? ручний вибір мережі у налаштуваннях?

Рівень користувача 4
Позначка +1

@ko3yn, у даній ситуації необхідна індивідуальна перевірка, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону.

@Helen04, та я б з радістю! Але і там також треба авторизуватись и отримати пароль чи тимчасовий код, який має надійти на мій номер, який не приймає ніяких смс через те що не знаходиться в мережі… 

@dinna97, чи пробували перевіряти Sim-карту у іншому телефоні? ручний вибір мережі у налаштуваннях?

Так, та сама ситуація і коли картка в іншому телефоні 

в налаштуваннях, коли картка в телефоні, взагалі не можу вибрати мережу 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@BUTYLSKIY, спробуйте переставити SIM-карту в інший телефон і протестувати її роботу або встановити ручне підключенння до мережі місцевого оператора.
Якщо ситуація не зміниться зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/ru/support для проведення перевірки.

Відповісти