Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні


Рівень користувача 1
Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 September 2017, 15:03

Переглянути оригінал

619 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зареєструйтесь в мережі роумінгового партнера Київстар і отримайте СМС

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не зовсім зрозуміла яка у Вас проблема. Більш детальніше опишіть

Знаходжусь за кордоном, не можу отримувати дзвінки та смс, перевірити стан рахунку, пише " не зареєстровано в мережі" Як зареєструватися, і що це взагалі за реєстрація, місяць тому користувалася київстаром у роумінгу все було ок?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zaharb, уточніть, будь ласка, в якій країні ви знаходитесь? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazar7d, ви придбали стартовий пакет “Київстар”, або стартовий пакет закордонного оператора?

Доброго дня 
В мене такє питання на рахунок моєї сім карти, вона не робить. Я знаходжуся за кордоном в Нідерландах. Сімка не активна і не реєструється в мережі.
Сімка справна, в Україні робить, а за кордоном немає мережі. Пробував налаштувати мережу в ручну, роумінгові оператори знаходить але до жодного не підключається! Що це може бути?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Iuliia Panchenko, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RomanPs, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Доброго вечора! Знаходжуся зараз закордоном. Поповнила рахунок по свому тарифному плані нарахувало мегабайти а скористатися не можу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alinycuk, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик). А також в якій країні ви знаходитесь. 

Доброго дня, 

Не працює послуга роумінгу в Польщі. Отримали смс, що за номер послуга роумінгу відключена. Тарифний план Оптимум. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Prymaczenko, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Здравствуйте! Роуминг Германия. Была обычная сим карта, 3G, был очень плохой мобильный интернет. Обратилась к оператору, посоветовали оформить е-сим, мол 3G плохо берет в Германии. Оформила. В итоге вообще интернет пропал. Мне с утра в дорогу, в интернета никакого нет. Помогите пожалуйста решить проблему 

Добрий день!

Перший день перебування закордоном був чудовий зв’язок у трьох країнах. На другий день перебування закордоном пропав зв’язок взагалі. При виборі орепаторів з’являється повідомлення: Ваша sim-карта не дозволяє під’єднатися до цієї мережі.

Нахожусь за кордоном Нідерланди не можу зателефонував в Україну, заблокирована сім карта, при дзвінку говорить, що немає доступа к цієї послуги перетефонуйте в службу підтримки в Нідерландах, а при чому тут їхній сервіс, якщо це київстар

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jnnllbb KB cc, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити ситуацію з мобільним Інтернетом. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana231974, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі зі здійсненням вихідних дзвінків в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Рівень користувача 1

Добрий вечір! 

 

Сім-карта не знаходить мережу вже кілька годин. 

 

Знаходжусь у Нідерландах. У моїх знайомих, у кого Київстар, така сама ситуація. 

 

Телефон перезавантажувала.

Як вирішити питання? 

Залишилися без зв'язку.

Рівень користувача 1

Привіт! Вдень Київстар ще працював, надходило смс з кодом. Наразі стоїть хрестик, немає зв'язку аніяк . Зателефонувати до оператора, звісно, не можу . Дзвінки давно не здійснювались, бо за кордоном, але номер працював. Перезавантаження не допомогло.

Як зрозуміти що сталось і як діяти??

 

Доброї ночі. Наразі за кордоном, користуюсь інтернетом та дзвінками в роумінгу. Останні декілька днів були проблеми зі зв'язком, сьогодні зв'язок пропав зовсім. Пише, що не зарєєстрованний у мережі. Також не підключається до інших мереж. Не можу дзвонити та отримувати/відправляти sms. В чому може бути проблема? 

Аналогічна проблема, також не можу зв'язатись, sms не отримую, ніяку іншу мережу не можу підключити. У роумінгу.

Так само.

+

Київстар перестав працювати у Нідерландах.

Це є виключно у мене проблеми чи взагалі масова?

 

В мене та ж сама ситуація, нема мережі і у всіх знайомих тут в Нідерландах мережі нема! вже 3 дні…. Як виправити ситуацію? 

Відповісти