Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні


Рівень користувача 1
Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 September 2017, 15:03

Переглянути оригінал

564 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ozarkiv, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Якщо проблема і досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Afox, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 1

 Доброго дня! Знаходжусь у Нідерландах. Сім-карта не знаходить мережу з самого ранку . 

У знайомих, у кого Київстар, така  ж сама ситуація. Телефон перезавантажувала але нічого не змінилося. Також не дає приєднатися до жодної лоrальної мережі  ні в автоматичному, ні в ручному режимі. Що робити?  Це загальний збій в мережі Київстар чи саме проблема з Нідерландами? Як вирішити питання? 

Також знаходжусь у Нідерландах. Така ж проблема, не знаходить мережу.

Навiть нема змоги зв’язатися з техпiдтримкою, допоможiть, будь ласка.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vadym Kasian, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі зі здійсненням вихідних дзвінків в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Koritsa, @Dmytro Akhtiamov, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо нічого не вийде, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

І в мене так само, вже 3й день не працює Київстар, пише нема мережі, по тарифу оплата не знімається.

Звязку нажаль немає…

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anastacie4, @Afox, уточніть, будь ласка, в якій країні ви знаходитесь? 

Рівень користувача 1

@Koritsa@Dmytro Akhtiamov, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо нічого не вийде, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

Дякую, все запрацювало.

Не працює інтернет і мобільний звязок.

Оператори не можуть надати автоматичні налаштування.

Кидають ссилку яка не існує.

 

Рівень користувача 1

До чого реєстрація в кпн до Київстар? До вчора у мене працював і кпн, і київстар. У багатьох людей картки і акаунти під'єднані до номера, тому хочеться зрозуміти в чому проблема і як її вирішити.

@Anastacie4@Afox, уточніть, будь ласка, в якій країні ви знаходитесь? 

Нідерланди. Відписала вам в приват, як ви й питали 

Аналогічно. Знаходжусь у Нідерландах, третій день нема мережі

Добрый день,у меня и у ребенка тоже самое в Нидерландах уже третий день нет связи 

Добрий день. Вже четвертий день немає мережі у всієї сім'ї, Знаходимось у Нідерландах. Що сталося? Як вирішити це питання?

Рівень користувача 1

@Anastacie4@Afox, уточніть, будь ласка, в якій країні ви знаходитесь?

@Anastacie4@Afox

Також Нідерланди

 

Також Нідерланди

@Afox, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Відписала вам, але немає відповіді

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Afox, зараз відповім в особистих повідомленнях. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olenaa, @Julia Starovoit, @Olena56789, @Yuliya222, @Masha Kovb, @nata-sa, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо запропоновані рекомендації не допоможуть, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nillanelli, уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

До чого реєстрація в кпн до Київстар? ...

@Anastacie4, до того, що користуватись українською SIM-картою без реєстрації в мережі закордонного оператора технічно неможливо. 

Зараз йду до вас в особисті повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RmJ, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо запропоновані рекомендації не допоможуть, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

@RmJ, на сьогодні відкрита глобальна “аварія”: 

Роумінг. Складнощі із послугами роумінгу в Нідерландах (GSM)

У деяких абонентів, які знаходяться в Нідерландах, та підключені до роумінгового оператора «T-Mobile NL», можуть спостерігатися складнощі при здійснені дзвінків, а саме: звучить системна інформація на англійській мові та відбувається скидання дзвінка. Також спостерігаються складнощі із реєстрацією в мережі роумінгового оператора.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Рекомендуємо спробувати зареєструватися в ручному режимі у роумінгового оператора "KPN"”.

Якщо запропоновані рекомендації не допоможуть, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Зареєструю технічні скарги. 

Чи є якісь новини щодо усунення проблеми? Вже тиждень немає зв’язку.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Afox, передала запит колегам, чекаю на відповідь. Одразу напишу вам в приватні повідомлення. 

Відповісти