Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналВідсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні
Зазвичай реєстрація в мережі – автоматична. Зараз буде складно встановити в чому саме була проблема, оскільки ви вже повернулися на територію України, і я так розумію зі зв’язком все в порядку.
Проблема могла бути з телефоном, SIM-картою або з не достатньою сумою коштів.
На рахунку має бути сума, якої достатньо для оплати відповідного пакета хвилин, SMS або МБ для спілкування за кордоном. Рекомендована сума – 100 грн.
З вартістю послуг в тій чи іншій країні можете ознайомитись на сторінці Роумінг за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming
Наступного разу, перебуваючи в роумінгу, ви можете скористатися допомогою через такі канали зв’язку:
• Написати у Viber kv.st/viber
• Надіслати запит *105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
Послуга надається безкоштовно.
Більше інформації на сторінці послуги Київстар довідка в роумінгу за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming/services/in_touch/roam_help
Ваш телефон не був зареєстрований в мережі іноземного оператора (роумінг-партнера). Це може відбуватися через те, що:
• телефон налаштований на ручний вибір стільникової мережі: вручну необхідно було здійснити пошук наявних мереж і вибрати мережу зі представленого списку для реєстрації чи телефон необхідно було налаштувати на автоматичний режим пошуку мережі (дивиться питання "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг);
• телефон налаштований на реєстрацію в мережах LTE (4G): на поточний час оператор "Київстар" не підтримує роумінг у мережах LTE навіть при використанні USIM-картки, тому раджу в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" або "Переважно 3G (UMTS/WCDMA)";
• послуги міжнародного роумінгу для абонентів передплаченної форми обслуговування активовані автоматично, для абонентів контрактної форми скоріше за все послугу необхідно додатково підключити.
- На рахунку було недостатньо коштів для користування послугами в роумінгу.
- Протягом 7 діб ваш номер не реєструвався в мережі роумінгового партнера.
В Спільноті вже давали відповіді на схоже питання.
Почитайте за посиланням https://community.kyivstar.ua/rouming-ta-mizhnarodniy-zv-yazok-16/vidsutniy-zv-yazok-v-roumingu-27/index1.html#post50
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.
Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.
Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)
Интересно... Спасибо, не знала таких нюансов, попробую)
Получилось. Всё объяснили... Но проблема до конца так и не решена:(((
Вам большое спасибо, Вы мне очень помогли! 🙌
Получилось. Всё объяснили... Но проблема до конца так и не решена:(((
Вам большое спасибо, Вы мне очень помогли! 🙌
Спасибо, очень приятно 🤗 . Надеюсь Вы решите вопрос с номером!
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.