Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні


Рівень користувача 1
Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 September 2017, 15:03

Переглянути оригінал

619 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@ntgurkan, пожалуйста,  обратитесь к  оператору Онлайн чата по ссылке https://kyivstar.ua/uk/support (сервис внизу страницы) или на странице "Обзор" системы "Мой Киевстар ", чтоб передали заявку в техотдел для проверки ситуации по сложностям.:disappointed_relieved:

 

Зникнув зв’язок Київстар закордоном. Не працює сім-карта. При чому декілька днів тому все було добре

Доброго дня, 

зіштовхнулась із наступною ситуацією: маю близько 10 років картку від Київстав, останні кілька років знаходжусь постійно за кордоном і тому використовую її по суті раз в рік, коли їду додому ну і часом для олайн банкінгу. Кілька тижнів тому потрібно було отримати підвердження смс і воно не прийшо і я помітила, що немає звязку. Я не можу навіть 466 набрати. Думаю, що, можливо, карту деактивували, оскільки я нею не часто користуюсь.

Оскільки, я не в Україні знаходжусь, то немаю можливості піти до магазину Київстар і якось її оновити. Але вона мені зараз потрібна активна. Ну і в мене нема облікового запису в мій Київстар, бо він мені ніколи був потрібен.

Так от мої запитання: як дізнатись чи сімка деактивована? і як її активувати самостійно, будучи за кордоном?

Зарання дякую за ваші коментари!

Рівень користувача 8
Позначка +3

SIM-карта деактивується після року бездіяльності.
Після цього ви можете протягом 1го місяця на предоплаті та 3х на контракті відновити її, та відповідно доступ до номеру.
Після цього, номер вже не ваш - він видається іншому абоненту, через деякий час.

Тому раджу якомога швидше вийти на зв`язок з оператором, дізнатись статус картки та відновити її, якщор це ще можливо.

Рівень користувача 6
Позначка

@nestorlipich, уточніть, будь ласка, у якій країні знаходитесь та чи увіімкнено в телефоні автоматичний пошук мережі? 

SIM-карта деактивується після року бездіяльності.
Після цього ви можете протягом 1го місяця на предоплаті та 3х на контракті відновити її, та відповідно доступ до номеру.
Після цього, номер вже не ваш - він видається іншому абоненту, через деякий час.

Тому раджу якомога швидше вийти на зв`язок з оператором, дізнатись статус картки та відновити її, якщор це ще можливо.

Ну я не те, що нею геть не користувалась. Я отримувала SMS, це рахується?

Тоді наступне питання: як вийти на звязок із оператором, якщо я не можу взагалі нічого зробити із карткою?

Перебуваю в Німеччині. Автоматичний пошук не працює

Рівень користувача 6
Позначка

@nestorlipich, в ручному режимі теж не вдається здійснити реєстрацію в мережі? 

Рівень користувача 8
Позначка +3

SIM-карта деактивується після року бездіяльності.
Після цього ви можете протягом 1го місяця на предоплаті та 3х на контракті відновити її, та відповідно доступ до номеру.
Після цього, номер вже не ваш - він видається іншому абоненту, через деякий час.

Тому раджу якомога швидше вийти на зв`язок з оператором, дізнатись статус картки та відновити її, якщор це ще можливо.

Ну я не те, що нею геть не користувалась. Я отримувала SMS, це рахується?

Тоді наступне питання: як вийти на звязок із оператором, якщо я не можу взагалі нічого зробити із карткою?

  1. Ні, рахується поповнення та вихідні дзвінки. Можливо ще й вхідні, але я не певний. SMS точно не продовжують дію номера
  2. З будь-якого оператора будь-якої країни на міжнародний номер ‭+380 (67) 466 04 66

@nestorlipich, в ручному режимі теж не вдається здійснити реєстрацію в мережі? 

Так, не вдається

Рівень користувача 6
Позначка

@nestorlipich, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн чату за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) для індивідуальної перевірки ситуації по вашому номеру телефону. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Lana K, ви можете звернутись до оператора через Онлайн чат за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки).

Вчера 02.12 находясь в Греции попросил приостановить с 1 января оплату по контракту и списывание за роуминг убрать. Для этого прошёл идентификацию - сказал номер паспорта и 3 популярных Номера телефона, которым я звонил. Проблема наступила сейчас. Сегодня приходят смс, что дается мне 25 смс снова (деньги за роуминг списываются значит?). А второе и главное - до меня теперь никто не может дозвониться. Даже Киевстар. Что произошло? Как это устранить? Это срочно и важно. Мой номер +38068ххххх73

Рівень користувача 8
Позначка +3

Так как же вам дозвонится, если вы сами приостановили обслуживание?

Или я не понял вашей ситуации?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ОлександрGreece:thinking: так как оплата снимается, могу предположить, что по номеру были отключены не все услуги роуминга. 
Дозвониться к вам не могут как-раз по причине того, что у вас частично-то услуги роуминга отключены. 
То есть, получается замкнутый круг.

Попробуйте обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона для индивидуальной проверки. 

При дзвінку у банк не коректно відображається мій номер. Банк відповідно не може авторизувати за фінансовим номером

Залишили за кордоном без грошей!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pashuha, послуга роумінгу надається Компанією “Київстар” спільно з певними роумінговими партнерами, мобільними операторами країни перебування клієнта. При здійсненні вихідних дзвінків саме партнер забезпечує всі технічні аспекти проходження дзвінка і доставки його кінцевому одержувачу.

У зв'язку з тим, що при маршрутизації викликів можуть бути використані кілька проміжних провайдерів, можливі випадки підміни або втрати номера абонента. Для вирішення подібних питань потрібно зробити аналіз маршруту проходження дзвінка і провести роботу з партнером по зміні маршрутизації для усунення проблем.

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки. 

В роуминге на Шри Ланке замечена проблема, которую Киевстар игнорирует:

1. Киевстар сообщил, что в роуминге на Шри Ланке можно пройти регистрацию у 4х мобильных операторах на выбор в ручном режиме. По факту, смартфоны регистрируются только в 1 операторе. Интернет может очень плохо работать 10 минут, а потом перестает работать.

2. Если кто-то из Украины звонит на номера в роуминге - на смартфонах отображаются другие входящие номера - Китая, США и других стран.

3. Звонящие мне абоненты могут дозвониться либо к другому абоненту - иностранцу, либо на автоответчик, который притчу читает!

К оператору звонили - безрезультатно.

Сотрудники в чате на Facebook проблему не признают.

Первый рейс в Шри Ланку вылетел 28 декабря 2020 года, второй рейс 02.01.2021 года. Рекомендую пользоваться услугами роуминга других мобильных операторов. Проблема замечена на острове Шри Ланка у всех абонентов Киевстар.

Лично я заплатил за роуминг 380 грн. (190 + 190 грн.). Киевстар отказывается отключать эту услугу и возвращать финансовые средства.

Не можете предоставить услуги - не беритесь.

Информация о низком качестве роуминга Киевстар передана туристическим компаниям Украины.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VBN, да уж…, ситуация не из приятных :confused:

К сожалению, через Сообщество мало чем получится помочь. 
Понимаю, что ваше сообщение носит скорее предупреждающий характер, но, все же, проблема есть, а никакой реакции нет. Так быть не должно.

Попробуйте обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона для регистрации технической заявки в индивидуальном порядке.

у мене 3 питання:

  1. Я була в Болгарії 07.01.2021р. і мені оператор автоматично нарахував 10хв за 25 грн. у роумінгу. Я здійснила 2 дзвінка загальною тривалістю до 10хв.  Як виявилось на території України з мене вирахували по 25 грн. За кожен дзвінок. Чому? Як так вийшло?
  2. Поки я буда за кордоном, вхідні дзвінки не надходили, однак люди з України писали мені у месенджерах, що слухавку знімає який араб! Що це за …..? Хто знімав трубку? І знову ж таки, як так могло статись?!
  3. Як додзвонитись до реального оператора? І не розказуйте про 466, там не має такої функції !!!Поки я була за кордоном, ніяка підтримка у роумінгу не працювала, я запит на допомогу декілька раз відправляла!!!
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Оксана😡, на жаль, в Спільноті мало чим зможемо допомогти. В цій ситуації без оператора не обійтись. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання відповідей на всі ваші питання. 

Рівень користувача 1

 В Январе подал заявку на смену тарифа. Сегодня это должно было случиться, но 
обнаружил на утро, что сняли за старый тариф 225гр, за смену 150 грн и еще сверху добавил. 4000 с мелочью грн. 
4 раза писал на горячую линию. Постоянно один ответ, что мы не можем сейчас посмотреть информацию по вашему номеру. В итоге нахожусь в Польше без связи с заблокированным телефоном. 
 Номер у меня уже 8 лет.

Еще в прошлый раз без обьяснения причин мне заблокировали и отняли у меня второй номер, якобы были с него нежелательные звонки. Притом не вернули с него 400 грн. Походы в офис ничего не дали.
 Отсюда делаю вывод, что Киевстару плевать на своих клиентов. Это контора с великим наследием совка в своей системе и непрофессиональными работниками. Таково мое мнение.

 

Рівень користувача 1

Второй день. Постоянно через онлайн чат - ответ один.

 

Рівень користувача 1

Телефон заблокирован, 4000 висят якобы за роуминг за одну ночь - никто ничего сказать не может. В детализации пуустота. Просто пофигу на клиента.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Antonww7, на жаль, в Спільноті мало чим зможемо допомогти. В цій ситуації без оператора не обійтись. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки. 
Якщо оператор не може допомогти, може хоча б технічний відділ зможе пролити світло на цю незрозумілу фінансову ситуацію. 

Відповісти