Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні



Показати перший допис

548 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка +1
@sredkov, приветствую вас в сообществе!
Очень странную ситуацию вы описали. Дело в том, что состояние счета не влияет на регистрацию в сети. Даже номер на условиях договора с минусом на счете будет регистрироваться в роуминге (услугами пользоваться не сможет, но сеть будет). Если у Вас в роуминге возникнут подобные сложности, обращайтесь в Онлайн-Чат для детальной проверки, так как выяснить причины можно только в режиме онлайн (во время проявления сложностей).
@sredkov, приветствую вас в сообществе!
Очень странную ситуацию вы описали. Дело в том, что состояние счета не влияет на регистрацию в сети. Даже номер на условиях договора с минусом на счете будет регистрироваться в роуминге (услугами пользоваться не сможет, но сеть будет). Если у Вас в роуминге возникнут подобные сложности, обращайтесь в Онлайн-Чат для детальной проверки, так как выяснить причины можно только в режиме онлайн (во время проявления сложностей).


И тем не менее - телефон практически сутки отказывался регистрироваться в какой либо сети. Не в автоматическом, не в ручном режимах. Хотя сети при этом видел. И как только я пополнил баланс - телефон тут же зарегистрировался.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@sredkov, все же если подобная ситуация повторится, пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для детальной проверки ситуации😉
Рівень користувача 1
Вже більше тижня неможливо здійснити дзвінок з-за кордону через інтернет-сервіс (VoIP) - весь час одна і та ж відповідь "З'єднайтеся з абонентом за його рахунок. Сума на Вашому рахунку недостатня для виклику". Така проблема з усіма номерами від Київстар, на відміну від номерів інших провайдерів в Україні...
Допоможіть, будь-ласка.
Є кілька варіантів:
  • Напишіть нам у Viber kv.st/viber
  • Надішліть запит https://tel:*105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
  • Послуга надається безкоштовно.
  • Детальніше – на сторінці послуги «Київстар довідка в роумінгу».
Рівень користувача 8
Позначка +3
Рекомендую одразу написати заявку до технiчного вiддiлу, через цю форму.
Рівень користувача 1
Є кілька варіантів:
  • Напишіть нам у Viber [url-custom=http://kv.st/viber] kv.st/viber[/url-custom]
  • Надішліть запит [url-custom=tel:*105*466#] *105*466#[/url-custom]. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
  • Послуга надається безкоштовно.
  • Детальніше – на сторінці послуги «Київстар довідка в роумінгу».
Рекомендую одразу написати заявку до технiчного вiддiлу, через цю форму.


Дякую,
звернусь через запропоновані методи..
Нещодавно номер перестав реєструватися в мережі в роумінгу. Спочатку думав: номер заблоковано. Дзвонити оператору неможливо, бо телефон не реєструється в мережі. Зайти в Мій Київстар неможливо, бо смс приходить на телефон, який не реєструється в мережі. Звернувся до робобаби-зоряни, бо то одна єдина можливість зв"язатися з оператором. На питання "Доброї ночі, чому не реєструється номер ХХХ в мережі?", вона відповідає "Приємних снів". Почав рити інформацію, як кріт. Можливо, проблема в тому, що на рахунку менше ніж 100 грн., які потрібні для того, щоб користуватися роумінгом. А скільки на рахунку - хто його знає. Тоді як перевірити баланс? На моє питання, який у мене баланс, дура-зоряна відповідає: "Довідники можете подивитись тут". А потім питає, чи допомогла мені вона мені. Клацаю на "ні". Тоді вона говорить, щоб я спитав у комьюніті. Ага, ось воно як... Шановне комьюніті, шановні експерти, шановні зоряни, скажіть, який у мене баланс на рахунку?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Durst, раді вітати вас в нашій спільноті!
Скористайтесь, будь ласка, рекомендаціями з найкращої відповіді в цій темі. Також перегляньте відповіді наших користувачів, можливо знайдете причину, а також вихід з ситуації, що склалась😉
Якщо нічого не допомогло, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки стану номеру.
У меня находясь в Грузии неделю проработал 3g интернет,а вчера отрубился и ничего не помогает
Рівень користувача 8
Позначка +3
Для начала, на счету должны быть деньги.
Также рекоменду проверить расходы на Роуминг в системе "Мой Киевстар"
Деньги на счету есть и с настройками все хорошо, вчера работал до пол дня, а потом просто исчез значок 3g и вместе с ним мобильный интернет и сегодня ко мне дозвонится могут через раз

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Dima5750 пробовали перезагрузить телефон?
как вариант, попробуйте подключится к другой сети
Уже перепробовал все и карточку вынимал ни чего не помогает,интернет не появляется ни в какую,наверное глюк с карточкой,я был в горах там не было связи после этого интернет больше не появлялся
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Dima5750 а точка доступа в настройках какая? должна быть internet
только что получилось,перешёл на Билайн появился 3g, но какая то хрень со входящими через раз могут дозвониться
У Киевстар проблемы с роумингом довольно таки часто происходят
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dima5750. приветствую в сообществе!
В роуминге получаете связь не от Киевстар, а от оператора к которому подключились. Действительно, можно попробовать в ручном режиме пробовать подключить к оператору другой сети. А вот звонки не должны проходить через раз, обратитесь к нашим операторам в онлайн консультантам, чтобы проверили в чем причина: https://kyivstar.ua/uk/support
Доброго дня. Я знаходжусь за кордоном і тут не працюе жоден оператор але е інтернет. Чи е можливість продивитися вхідні смс через інтернет???
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Dmytriy1502, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔ви маєте на увазі, чи є можливість проглянути тексти смс через Інтернет?
Так. Потрібно терміново, але жодного звязку крім інтернету немае.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Dmytriy1502, на жаль, ні. Текст повідомлень у інтернеті не відображається 😞
добрий день, знаходжуся в Індії, після того як витягнула і вставила картку, мені не надходять смс, а також при спробі дзвінка видає повідомлення Не зареєстровано в мережі, на телефоні світиться, що мережа є. Порадьте, будь ласка, як це виправити?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@ritag, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔пробували обрати в ручному режимі, в налаштуваннях телефону, іншу мережу роумінгового оператора? Ситуація не міняється?

Відповісти