Вирішено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні


Рівень користувача 1
Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 вересень 2017, 15:03

Зазвичай реєстрація в мережі – автоматична.



Зараз буде складно встановити в чому саме була проблема, оскільки ви вже повернулися на територію України, і я так розумію зі зв’язком все в порядку.



Проблема могла бути з телефоном, SIM-картою або з не достатньою сумою коштів.

На рахунку має бути сума, якої достатньо для оплати відповідного пакета хвилин, SMS або МБ для спілкування за кордоном. Рекомендована сума – 100 грн.



З вартістю послуг в тій чи іншій країні можете ознайомитись на сторінці Роумінг https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming



Наступного разу, перебуваючи в роумінгу, ви можете скористатися допомогою через такі канали зв’язку:



• Написати у Viber kv.st/viber

• Надіслати запит *105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.

Послуга надається безкоштовно.



Більше інформації на сторінці послуги Київстар довідка в роумінгу

https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming/services/in_touch/roam_help
Переглянути оригінал

283 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3
Зазвичай реєстрація в мережі – автоматична.

Зараз буде складно встановити в чому саме була проблема, оскільки ви вже повернулися на територію України, і я так розумію зі зв’язком все в порядку.

Проблема могла бути з телефоном, SIM-картою або з не достатньою сумою коштів.
На рахунку має бути сума, якої достатньо для оплати відповідного пакета хвилин, SMS або МБ для спілкування за кордоном. Рекомендована сума – 100 грн.

З вартістю послуг в тій чи іншій країні можете ознайомитись на сторінці Роумінг https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming

Наступного разу, перебуваючи в роумінгу, ви можете скористатися допомогою через такі канали зв’язку:

• Написати у Viber kv.st/viber
• Надіслати запит *105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
Послуга надається безкоштовно.

Більше інформації на сторінці послуги Київстар довідка в роумінгу
https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming/services/in_touch/roam_help
Рівень користувача 4
Позначка
На телефоні не відображалася назва оператора... Можливо щось з сімкою?Доброго дня, @Irina_Vredina!

Ваш телефон не був зареєстрований в мережі іноземного оператора (роумінг-партнера). Це може відбуватися через те, що:
• телефон налаштований на ручний вибір стільникової мережі: вручну необхідно було здійснити пошук наявних мереж і вибрати мережу зі представленого списку для реєстрації чи телефон необхідно було налаштувати на автоматичний режим пошуку мережі (дивиться питання "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг);
• телефон налаштований на реєстрацію в мережах LTE (4G): на поточний час оператор "Київстар" не підтримує роумінг у мережах LTE навіть при використанні USIM-картки, тому раджу в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" або "Переважно 3G (UMTS/WCDMA)";
• послуги міжнародного роумінгу для абонентів передплаченної форми обслуговування активовані автоматично, для абонентів контрактної форми скоріше за все послугу необхідно додатково підключити.
Дві доби поспіль не можу додзвонитися до оператора. Виникла проблема з вхідними дзвінками за кордоном. Чоловік сказав, що чув повідомлення «дзвінки заблоковані». Повернулася до України і дзвінки приймаю успішно. Що це було?
Рівень користувача 8
Позначка +3
@Ejenya, добрий день. Стосовно системного повідомлення. Воно може звучати в двох випадках:

- На рахунку було недостатньо коштів для користування послугами в роумінгу.
- Протягом 7 діб ваш номер не реєструвався в мережі роумінгового партнера.

В Спільноті вже давали відповіді на схоже питання.
Почитайте за посиланням https://community.kyivstar.ua/rouming-ta-mizhnarodniy-zv-yazok-16/vidsutniy-zv-yazok-v-roumingu-27/index1.html#post50
Дякую, все зрозуміло!
Некоторое время не использую номер. Но регулярно пополняю. После попытки активации в роуминге номер не полключился ни к одной из заграничных сетей. Как узнать заблокирован ли номер или всё ещё обслуживается находясь за границей ? И по возможности восстановить. Спасибо
Рівень користувача 8
Позначка +4
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.

Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.

Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)

Интересно... Спасибо, не знала таких нюансов, попробую)
Рівень користувача 8
Позначка +4
надеюсь получится) 😊
надеюсь получится) 😊
Получилось. Всё объяснили... Но проблема до конца так и не решена:(((
Вам большое спасибо, Вы мне очень помогли! 🙌
Рівень користувача 8
Позначка +4
надеюсь получится) 😊
Получилось. Всё объяснили... Но проблема до конца так и не решена:(((
Вам большое спасибо, Вы мне очень помогли! 🙌

Спасибо, очень приятно 🤗 . Надеюсь Вы решите вопрос с номером!
Я більше року знаходжуся в іспанії. Номером Київстар не користуюся, але він постійно висить в роумінгу, в смартфоні на дві сім. Кілька днів назад номер перестав працювати повністю. Ну думаю, треба поповнити. Поповнив на 10 грн. без результату. Як спасти номер? Він мені важливий, на ньому банк, Гугл, купа інших сервісів. Може сума поповнення за мала? Скажіть на скільки треба. Я в розпачі. Доступу до офісів Київстар в мене немає.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Напишите в чат на официальном сайте через Зоряну. Уверен Вам помогут 🙂
Рівень користувача 5
Позначка +1
@kostyamat, здравствуйте! @Stas😃 прав, для проверки информации по Вашему номеру, необходимо обратиться к оператору в чат, информация будет проверена и вам помогут🤗
Рівень користувача 7
Позначка +4
@kostyamat, спробуйте декілька разів перезавантажити телефон або обрати в настройках "ручний пошук" мережі. Можливо, телефон просто втратив мережу роумінгового партнера.
Ні Зоряна, ні живий оператор допомогти не змогли. Просить серію сімки, а я її під нано обрізав. Цифри не збереглися. Обидва ІМЕІ мої вона в мережі не бачить. ((
Рівень користувача 8
Позначка +4
@kostyamat некоторые программы для телефонов могут отображать серийный номер сим карты (IMEI код не нужен)
Рівень користувача 7
Позначка +4
@kostyamat, телефон так і не змогли зареєструвати в мережі? Мої попередні рекомендації не допомогли? Після ручного пошуку мережі телефон хоч якогось оператора пропонує? Якщо так, то яка помилка виникає при його виборі?
Мені СМС не приходять. Сімка в мережі іспанського оператора реєструється без проблем.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@kostyamat, напишіть мені в приватні повідомлення свій номер телефону + дату/ час, коли вам відправляли смс та з якого номеру.
Нет входящих и исходящих звонков из Египта в УКраину , нет связи с оператором , а чат бот вообще не способен помочь . Уважаемый киевстар , что с моим номером?
Рівень користувача 8
Позначка +4
денег на счете достаточно? услуги роуминга включены? если да, то сообщите в чат, через "Зоряну" на оф. сайте правый нижний угол.
Как мне дозвонится к оператору в Украину ?

Відповісти