Вирішено

Вартість Інтернету, SMS та дзвінків в роумінгу / Знялись кошти, послугами в роумінгу не користувався



Показати перший допис

411 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

Після користування роумінгом з номеру 466 прийшло смс з проханням взяти участь в опитуванні щодо якості послуг роумінгу. Взяв у ньому участь шляхом відправки декількох смс з певними цифрами від 1 до 10 у відповідь на номер 466. Згодом виявилось, що за кожне смс з мого рахунку списувались грошові кошти.

Чи давно участь в опитуваннях від Київстар платна?

Більше не прийматиму участь в подібних розводах від оператора і нікому не рекомендую на них відгукуватись.

Зробіть скріншот повідомлення з проханням прийняти участь, і скріншот ваших відправлених смс.

Я не засмічую телефон повідомляннями і видяляю їх як тільки вони мені більш не потрібні. По історії витрат в додатку та часу мені очевидно, що це 4 повідомлення, які я 05.05 відправляв на 466. Інших смс-повідомлень я того дня не відправляв. Інформація на який номер було здійснено відправку повідомлень, за які були зняті кошти, наявна у самого оператора і при бажанні він її може перевірити.

На гарячій лінії як завжди тупо відморозились.

“Ок, перевіряємо - чекайте - 10 хвилин музики - розрив з’єднання.”

Рівень користувача 8
Позначка +5

@S_Tkachenko:thinking: уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви повторно до оператора не звертались?

Рівень користувача 1
Позначка

@S_Tkachenko:thinking: уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви повторно до оператора не звертались?

Так

Рівень користувача 8
Позначка +5

@S_Tkachenko, будь ласка, спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації фінансової заявки. 

Після оновлення ПЗ в Київстарі  з 17.05.2021 У мене з рахунку почали зніматися гроші приблизно по 50-75 грн  за вхідний дзвінок в роумінгу. Знаходжусь в Польщі вже 4 місяці МНОЮ АКТИВОВАНА ПЕРЕАДРЕСАЦІЯ ВСІХ ВХІДНИХ ДЗВІНКІВ КОЛИ Я БУВ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ! Допоможіть розібратися або як звязатися з технічною підтримкою?

Рівень користувача 6
Позначка

@Udlinitel, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Як звернутися до оператора онлайн чату ???? За вашим посиланням не працює кнопка ОНЛАЙН ЧАТ

Рівень користувача 6
Позначка

@Udlinitel, дякую що повідомили :pray_tone1:  Негайно передаю інформацію технічним фахівцям для виправлення ситуації.

Спробуйте поспілкуватись з оператором в особистих повідомленнях в одній з наших спільнот (FBViberTelegram).

Зараз через фейсбук спілкуюся ...Не  приходить СМС для ідентифікації

Рівень користувача 6
Позначка

@Udlinitel:disappointed_relieved: , спробуйте перезавантажити телефон, іноді такі дії допомагають отримати смс в роумінгу (з власного досвіду)

Если я подключу роуминг .на Украине могу звонить по прежнему тарифу?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Если я подключу роуминг .на Украине могу звонить по прежнему тарифу?

 

До назв країн застосовується прийменник “В”.  Як виключення, країни-острови.
 

 

 

Какого ты пишешь не по теме?Учить будешь  своих детей !

Рівень користувача 6
Позначка

@Julia198428, при підключенні послуг, які дозволяють економити в роумінгу, тарифний план не змінюється. Відповідно в межах України дітиме тарифний план, а за кородом  вартість послуг буде згідно роумінг-пакету.

На сайте мой  Киевстар, такая липа: 

120 + Inc. Россия, Италия, Польша, Чехия и Германия
01.04.2021-30.06.2021
120/2 х, как это понимать, и когда наладите возможность узнавать информацию по телефону, на запрос вообще ответ, что минут нет… Сегодня 3 июня. на всякий случай.
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Тор Георг, на поточний момент відкрита “аварія”: 

USSD. Складнощі з відображенням кількості використаних послуг у роумінгу при USSD-запиті *106*1*2# та виклик (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при запиті USSD-комбінації *106*1*2# та виклик, кількість використаних хвилин, МБ і SMS в роумінгу відображається як "0", при цьому абонент успішно використовує послуги.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 479581

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Подскажите а как происходит списание денег в роуменге. Если я не буду пользоваться телефоном у меня ничего не будет списываться?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Подскажите а как происходит списание денег в роуменге. Если я не буду пользоваться телефоном у меня ничего не будет списываться?

Ну абонплата буде зніматись по вашому тарифу, незалежно чи ви за кордоном чи в Україні.
За те що ваша сімка просто ввімкнеться в мережі оператора іншої країни - нічого не зніметься))

Якщо у вас передоплата - просто не тримайте гроші на рахунку.

Якщо у вас контракт - то я б взагалі рекомендував вам забутись сім-карту в Україні, а то там почнуться качелі з кредитним лімітом, технічним трафіком, і т.д.))

 

Рівень користувача 8
Позначка +3

LTE жратиме трохи трафіку, а Київстар тарифікуватиме його “з думкою про вас”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg Tarasenko, з усіма умовами роумінгу ви можете ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming :pencil2:

Hi there,

I'm sorry for speaking English, I hope someone can help me? I'm in The Netherlands, and via the ‘MyKyivstar’ app, I topped up 175 UAH, for an ‘unlimited fun’ package. (See screenshot)

From what I've learned so far, this cannot be used for roaming, so it was useless to pay for this package, while being abroad.

So two questions, did I then lose this money, or can I transfer/change this bundle to the default 0,50 UAH/1Mb & free Whatsapp package?

Or how do I put funds on the SIM, to be able to use for roaming? I'm hesitant to transfer again money to the SIM. I know it can also be done via the mobile site pay.kyivstar.ua, but would that make a difference, compared to putting money on the sim via the app, which didn't work for me?

Thanks so much!

Dennis


Гугл-перевод:
Всем привет,
Прошу прощения за то, что говорю по-английски, надеюсь, кто-нибудь может мне помочь? Я нахожусь в Нидерландах и через приложение «MyKyivstar» пополнил 175 грн на пакет «Безлимитное развлечение». (См. Снимок экрана)

Насколько я знаю, это нельзя использовать для роуминга, поэтому было бесполезно оплачивать этот пакет, находясь за границей.

Итак, два вопроса: потерял ли я эти деньги, или я могу перевести / поменять этот пакет на стандартный 0,50 грн / 1 Мб и бесплатный пакет Whatsapp?

Или как мне положить средства на SIM-карту, чтобы их можно было использовать в роуминге? Не решаюсь снова переводить деньги на симку. Я знаю, что это также можно сделать через мобильный сайт pay.kyivstar.ua, но будет ли это иметь значение по сравнению с тем, чтобы вкладывать деньги в симуляцию через приложение, которое у меня не сработало?

Спасибо!

Рівень користувача 8
Позначка +3

First of all, there are only two ways you can pay for roaming with Kyivstar.

 

The first one is the simplest, yet the lease cost-effective, case - simply enable roaming and you’ll get billed like so:

10 min of calls - 25₴ / package (Including incoming calls).

100 mb of Internet access - 50₴ / package,

25 SMS - 25₴ / package.

 

Each of these packages is billed separately. For example, if you’ll use only Internet access, you’ll not pay for SMS or calls.

And you can have an unlimited amount of those packages in a day, as far as I know.

 

The second option is to use either the “Simple roaming” package (for occasional trips) or the “Comfortable roaming” package (for regular trips). I recommend this option.

In short, you’ll pay 1500₴, get 800 bonuses which are active for 4 weeks, 

and use these bonuses for calls, Internet access or/and SMS messaging, for the prices listed below:

1₴ per minute of calls,

0.1₴ per MB of Internet Access,

1₴ per SMS.

This will give you approximately 8GB of Internet access traffic for 1500₴ while roaming.

 

 

Also, an additional fee will incur for calls and SMS to other countries (besides Ukraine).

You will get billed for calls to local Netherland numbers.

30₴/min for call to Netherlands number (only outgoing), and 8₴ per sent SMS to Netherlands number.

 

You may verify this information or find more details here.

Also, you can exchange text messages in Viber and WhatsApp app without charging mobile Internet
The conditions apply to a successfully paid internet package.
Exchange of photos, audio and video, video calls — are charged according to the basic conditions.

As for your other questions, I’m unable to give you an answer.

First of all, there are only two ways you can pay for roaming with Kyivstar.

 

Thank you so much Kikiwora for your elaborative explaination. :)

The main thing that I found confusing, was that when I deposited 175 UAH credit on my prepaid via the Kyivstar app, it automatically spent it on a 4 week plan called ‘Fun unlimited’, without presenting me an option for this. And so then I found out that I cannot use this credit (since it automatically went to the plan), for roaming. For roaming it seems I would have to deposit additional credits to the prepaid sim.

Now is it that, in order to use the prepaid sim for roaming, as a basis I would need to have this minimal 175 UAH plan, besides additional credit for use when roaming? Or is it, that just because I deposited 175 UAH, it automatically selected this ‘Fun unlimited’ plan, and if I would have deposited, let's say, 100, or 200, I would have been able to use all for roaming?

 

Thanks again guys! спасибо большое!
Dennis

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pHneutral, after the account is replenished, the subscription fee is charged according to the tariff. If there is enough money in the account to pay in full, the full payment will be charged. If there is less money on the account, then the daily payment for the tariff will be charged.
That is, in order to use roaming, the tariff plan must be paid. 

@pHneutral, after the account is replenished, the subscription fee is charged according to the tariff. If there is enough money in the account to pay in full, the full payment will be charged. If there is less money on the account, then the daily payment for the tariff will be charged.
That is, in order to use roaming, the tariff plan must be paid. 

Aha ok, thanks a lot for the confirmation! 🙏🏻

Відповісти