Корисно знати Вирішено

Тариф/послуга для дзвінків на закордонний номер / Правила набору номеру


Підкажіть оптимальний тарифний план не сильно дорогий для дзвінків до Польщі та в якому форматі набирати номер

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 20 November 2018, 13:05

Переглянути оригінал

232 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Другак:thinking: ви плануєте спілкуватись з родичами котрі знаходяться в Єгипті? У них місцевий номер, або номер мережі “Київстар”? 

Добрый день стоимость звонка в Азейбаржан? Спасибо 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Марина - -, ви плануєте телефонувати на місцевий номер, або номер мережі “Київстар”?

Добрий день!

Останнім часом Київстар почав обирати найбільш незахищених - людей похилого віку, маскуючись під нібито “прекрасні” акції .

Моїй мамі, якій 70 років, прийшла SMS з пропозицією за 20 грн отримати 20 хв розмов  на номер за кордон. Вона дуже зраділа, тому що в неї у Великобританії є родичі, та вони не вміють користуватися Viber, тому спілкуватися з ними можливо тільки за допомогою звичайних дзвінків.

Вона перезвонила, та через 18 сек звязок обірвався (невідомо чому). Через деякий час вона перезвонила знову, і Київстар зняв за 15 хвилинну розмову 300 грн! А 300 грн для пенсіонера, який отримує 2400 грн пенсії - це велечезні гроші

Я допускаю, що Київстар в умовах акції писав, що можливий тільки 1 дзвінок до 20 хв, а не багато дзвінків, загальною тривалістю до 20 хвилин.

Але ж Київстар знав, яка цільова аудиторія цієї акції!!! Що основними користувачами її будуть пенсіонери, які не вміють користуватися месенджерами !!! Я на 100% впевнений, що розрахунок був саме на то, що людина не розбераться в умовах акції і позвонить декілька разів, вже за космічними тарифами. Це просто негідно такої компанії.

Прошу працівників київстару дати відповідь, як зробити так, щоб на телефон не приходило ніяких сповіщень про акції, тому що більшість цих акцій націлені на то, щоб нав’язати послуги, які зовсім не потрібні користувачам, або які розраховані на технічну неграмотність людей похилого віку

Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Київстар не знає скільки років абоненту так як 90% не зарєстровані номери попередньої оплати
  2. Перед підключенням акційних пропозицій потрібно вивчати умови так як є декілька таривних зон.
Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Перейдіть на передоплату і не тримайте лишніх коштів на рахунку.
Рівень користувача 8
Позначка +5

@ahmedgeorg, в першу чергу порадила би вам звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки фінансової ситуації, та інформації щодо отриманої пропозиції. 

Також оператор зможе подати заявку на блокування повідомлень з акційними пропозиціями. 

Відповісти