Роумінг як вдома: тепер внутрішні тарифи Київстар діють в 16 країнах ЄС


Рівень користувача 8
Позначка +3

Київстар збільшує підтримку своїх клієнтів, які змушені виїхати через війну до країн Європейського союзу. Тепер абоненти національного мобільного оператора можуть спілкуватись за своїми «домашніми» тарифами у 16 країнах. Це стало можливим завдяки послузі «Роумінг як вдома», яку компанія запустила у березні 2022 р.

До 9 країн ЄС, де вже понад місяць абоненти можуть користуватись мобільним зв`язком та інтернетом за тарифами, як в Україні, Київстар додає ще Францію, Іспанію, Австрію, Болгарію, Нідерланди, Латвію та Естонію.

Крім того, Київстар збільшує перелік тарифних планів, для яких діють нові умови. У контрактних та бізнес-клієнтів оператора, як і раніше, вони працюють майже у всіх тарифах. А для абонентів передплати будуть доступними не тільки в тарифах «ТВІЙ» та «ВСЕ РАЗОМ», а ще й в частині пропозицій 2019-2020 років. З їх повним переліком можна ознайомитися за посиланням.

«Мільйони українців вимушено виїхали за кордон і ми робимо для них те, що ще кілька місяців тому здавалося неможливим, – встановлюємо в Європі домашні тарифи Київстар. У колаборації з іноземними партнерами ми змогли суттєво змінити умови міжнародного роумінгу. Завдяки цьому понад 80% наших клієнтів можуть користуватися дзвінками та інтернетом за кордоном просто оплачуючи свій тариф. Це не лише дешевше та зручніше для них, але й дуже важливо для українського телекому. Чим більше клієнтів за кордоном будуть оплачувати свій тариф та користуватися послуги Київстар, тим більше ми зможемо інвестувати у відновлення інфраструктури в Україні та в підтримку клієнтів в районах з бойовими діями. Підтримуйте українське, а ми продовжимо робити все від нас залежне, щоб наблизити перемогу», – прокоментував Олександр Галушко, керівник департаменту додаткових послуг та операторських відносин Київстар.

Нагадаємо, що завдяки ініціативі Київстар «Роумінг як вдома» абоненти передплати можуть користуватися пакетом послуг свого тарифу на тих же умовах, що в Україні. Просто оплачуючи його вартість. Наприклад, в тарифі ТВІЙ Вибір: 15 Гб інтернету, безліміт на дзвінки в мережі Київстар та на вхідні дзвінки, 100 хвилин на інші мережі України та на номери країни перебування. І це лише за 175 грн або за 5,5 євро, що дешевше вартості послуг більшості європейських операторів.

Абоненти з контрактними тарифами та бізнес-клієнти отримують на місяць додатковий пакет послуг для зв’язку у роумінгу без доплат: 15 Гб мобільного інтернету, всі вхідні дзвінки – безлімітні, 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери та номери в країні перебування, а також 50 SMS.


41 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alinycuk, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик), а також в якій країні ви знаходитесь? 

Вже декілька днів працює зв'язок в Нідерландах. Зникло підключення мережі зв'язку. Тарифний план "Твій вибір"

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TV.Bor, уточніть, будь ласка, пробували зареєструватися в ручному режимі в мережі роумінгового оператора "KPN"? Ситуація не міняється? 

Можно где-то увидеть полные правила которые действуют в этом роуминге? Сейчас нахожусь в Германии. У меня тариф ТВІЙ Максимум. В тарифе 60 Гб без ограничения скорости. Скорость упала, ребенок учится по Zoom в украинской школе, видео тормозит. Оператор в чате написал, что в роуминге не 60 Гб , а 40 без ограничения скорости, причем об этом нигде не написано, это правда? Заказали услугу Турбо за 100 грн, чтобы снять ограничение скорости. Деньги сняло, а скорость не изменилась. Услуги в роуминге не действуют? Если так, то почему нигде об этом не написано? Как вернуть деньги за неработающую услугу? Как убрать ограничение скорости, чтобы ребенок мог нормально учиться?

Рівень користувача 4
Позначка +1

@icejazz, при використанні послуги “Роумінг як вдома” ви можете користуватись тими ж умовами за кордоном, що діють і в Україні. Це також розповсюджується і на умови надання мобільного інтернету для тарифного плану “ТВІЙ Максимум”. На максимальній швидкості доступно 60 ГБ трафіку, після чого інтернетом можна користуватись на меншій швидкості без обмеження за обсягами трафіку. 

Ці обмеження було введено, щоб не допустити надмірного навантаження на системи Київстар та мережі наших партнерів за кордоном, які допомогають підтримувати зв’язок та інтернет для  наших громадян.

Додатково ще вточнила у колег про послугу “Турбо” та отримала відповідь, що самостійне замовлення не знімає обмеження швидкості у роумінгу.

До конца месяца можно ли каким-то образом снять ограничение скорости? Перезаказав пакет или еще как-то?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@icejazz, на жаль, лише дочекатись планового зняття оплати по тарифу. 

З кінця липня, як приїхав до Хорватії, стикнувся з проблемою реєстрації сімки Київстар в хорватських мережах. Автоматично в мережі не реєструвалась. 

Після пошуку мереж вручну, біля кожної знайденої хорватської мережі написано ЗАБОРОНЕНО. 

Але до якоїсь мережі все ж таки підключився та навіть деякий час користувався інтернетом як вдома. Але згодом забув вимкнути оновлення та "з'їв" доступні гігабайти та витратив гроші на рахунку. До начислення нового ракету Роумінг як вдома залишалось ще більше тижня і я "заморозив" номер. 

1 Вересня розморозив, але знову стикнувся з проблемою підключення до хорватських мереж. 

Через деякий час все ж таки підключився до якоїсь з списку (всі заборонені), але інтернету немає. 

Контрактний абонент. 

 

Чи хтось може підказати який саме оператор в Хорватії є "дружнім" або рекомендованим? Та чому в списку мереж всі заборонені?

 

 

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LOCKDOC, в першу чергу, приношу вибачення за те, що такий тривалий час на ваше повідомлення не надавалась “реакція”. 

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити проблему, або досі потрібна консультація?

@LOCKDOC, в першу чергу, приношу вибачення за те, що такий тривалий час на ваше повідомлення не надавалась “реакція”. 

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити проблему, або досі потрібна консультація?

Доброго. Так, проблема була вирішена завдяки чудовій службі підтримки в Telegram. Якщо стисло, то я сам був винен: в мене в профілі були дективовані “Вхідні дзвінки та СМС, GPRS у роумингу” та “Мобильний інтернет та ММС”. Після іх повторної активації інтернет знову запрацював.

 

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LOCKDOC, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗

Можно где-то увидеть полные правила которые действуют в этом роуминге? Сейчас нахожусь в Германии. У меня тариф ТВІЙ Максимум. В тарифе 60 Гб без ограничения скорости. Скорость упала, ребенок учится по Zoom в украинской школе, видео тормозит. Оператор в чате написал, что в роуминге не 60 Гб , а 40 без ограничения скорости, причем об этом нигде не написано, это правда? Заказали услугу Турбо за 100 грн, чтобы снять ограничение скорости. Деньги сняло, а скорость не изменилась. Услуги в роуминге не действуют? Если так, то почему нигде об этом не написано? Как вернуть деньги за неработающую услугу? Как убрать ограничение скорости, чтобы ребенок мог нормально учиться?

Теж виникла проблема з цим тарифом. Виявляється що тепер в ньому немає "додатків без плати за трафік ", і тому той "безлім" швидко закінчився.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Теж виникла проблема з цим тарифом. Виявляється що тепер в ньому немає "додатків без плати за трафік ", і тому той "безлім" швидко закінчився.

В безлімітних тарифах ніколи не було “додатків без плати за трафік”, це прерогатива тарифів з лімітованих трафіком.

Щойно перейшов на тариф "твій оптимум", перевірив у тік ток і Київстар тв, гігабайти знімаються…

Три місяці користувався "твій максимум" ютуб і Київстар тв працювали постійно.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Щойно перейшов на тариф "твій оптимум", перевірив у тік ток і Київстар тв, гігабайти знімаються…

Три місяці користувався "твій максимум" ютуб і Київстар тв працювали постійно.

Ну те, що цей механізм підглючує - це вже інше питання)

Телефонуйте в Підтримку, нехай складають заявку і ремонтують.

Стосовно “Твій Максимум” - там додатків без тарифікації немає, ймовірно ви попали під хвилю роздач 3 місяців безкоштовного VIP інтернету, які проводив Київстар влітку, там не було жодних обмежень по кількості трафіку і швидкості, тому вам здалось що це “додатки без тарифікації”. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PanKotskiy, будь ласка, перейдіть до цієї теми. Написала відповідь щодо сервісів. 

Відповісти