Корисно знати

Роумінг як вдома: для клієнтів Київстар в 9 європейських країнах діятимуть тарифи як в Україні


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 29 березня для абонентів передплати та з 30 березня для контрактних та бізнес-клієнтів, які вимушено виїхали через війну в одну з 9 країн Європи, у роумінгу почнуть діяти внутрішні тарифи оператора. Тобто, оплачуючи свій тарифний план як зазвичай, абоненти зможуть користуватися пакетом послуг за кордоном без жодних доплат.

Нова ініціатива Київстар стосується абонентів передплати з актуальними тарифними планами лінійки ТВІЙ та останніми тарифами ВСЕ РАЗОМ. У бізнес-клієнтів та контрактних абонентів нові вигідні умови будуть діяти для більшості тарифних планів.

Якщо ви абонент передплати, який користується одним зі старих тарифів, то можете перейти на нові пропозиції в додатку для самообслуговування Мій Київстар або подати заявку на зміну тарифу через короткий номер 466 та на сайті оператора.

«Історична кількість українців одночасно виїхали за кордон. Це створило багато технологічних та економічних викликів для країни та для телекомунікаційної індустрії. Перед Київстар постало питання: як допомогти мільйонам співвітчизників? Ми відреагували оперативно. З першого дня вторгнення росії ми почали нараховувати абонентам у роумінгу бонуси для безоплатного спілкування. На сьогодні це вже понад 300 млн гривень. Але це був тільки перший крок. Далі ми провели масштабну роботу з нашими європейськими партнерами, щоб зробити для клієнтів умови як вдома. Ми мріяли про це в мирний час, і нарешті нам це вдалося через велике співчуття партнерів до українців! Тепер, коли ви оплачуєте свій тариф – ним повноцінно можна користуватися у Європі. Це дешевше місцевих операторів, практичніше та безпечніше, адже у вас діє основний контактний номер, до якого часто прив’язані банківські сервіси, соціальні мережі та багато іншого» — коментує спрощення умов роумінгу Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар.

Для абонентів передплати та з тарифами ВСЕ РАЗОМ, якщо вони оплатили пакет послуг, будуть діяти стандартні умови їх тарифу. Наприклад, якщо у вас тариф ТВІЙ Вибір, то за кордоном ви зможете використати 15 Гб мобільного інтернету, безліміт діє на дзвінки в мережі Київстар та на всі вхідні дзвінки, є 100 хвилин для дзвінків на інші мережі України, а також на номери країни перебування. І все це лише за 175 грн або за 5,5 євро.

Бізнес-клієнти та контрактні абоненти Київстар у більшості тарифів отримають розширений об’єм послуг для роумінгу в доповнення до основного тарифу: 15 Гб мобільного інтернету, всі вхідні дзвінки — безлімітні, 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери та номери в країні перебування, а також 50 SMS. Для них також не будуть списуватися мегабайти при використанні безлімітних додатків: месенджерів, онлайн-карт та інших сервісів.

Навіть бізнес-клієнти з тарифами для IoT (для датчиків, GPS-навігаторів тощо), зможуть користуватися ними в роумінгу. Для цього їм будуть нараховувати пакет мегабайтів на місяць.

Серед країн, де тимчасово діятимуть спеціальні умови — Польща, Словаччина, Румунія, Угорщина, Молдова, Німеччина, Італія, Литва та Чехія.


35 Відповідей

Рівень користувача 1

Добрий день, є проблема у Німеччині з Київстаром –у  телефоні повністю зникла мережа.  Всі ручні та автоматичні повторні підключення здійснюються кілька разів на день, результату нема.  Пробували вставляти сімку в інший телефон – безрезультатно, мережі немає взагалі.  Коли Київстар зможе вирішити питання?

Рівень користувача 1

Добрий день. Як щодо тарифів з безлімітний трафіком: Ваш Оптимум, Ваш Вибір, Ваш Безлім? У них необмежений трафік у вищезазначених 9 країнах?

З обмеженою швидкістю 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg_fdgfds, передала запит колегам для оновлення сторінки послуги 🤗

Рівень користувача 1

Тариф "твій оптимум", в роумінгу знімаються гігабайти при використанні "додатків без тарифікації трафіку". Так має бути? Де про це написано?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PanKotskiy, у роумінгу діють виключно обсяги хвилин, SMS, ГБ по тарифу. Інші сервіси, переваги тарифного плану, зокрема за умовами Суперсил, ОТТ (соцмережі, месенджери і так далі), Roly-Polу в тарифі, на роумінг НЕ поширюються.

На офіційній сторінці https://kyivstar.ua/uk/roaming-yak-vdoma ви можете знайти таку інформацію: 

Тобто щодо додатків без тарифікації трафіку інформації немає. Це слід розуміти так, що трафік використовуватись буде.

Рівень користувача 1

Але хтось хоче зробити по своєму..

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PanKotskiy, входження України в єдиний роумінговий простір Європейського союзу – складний та комплексний процес. Ми разом з іншими операторами, національним та європейським регулятором й іншими державними органами активно пропрацьовуємо це питання та з часом повідомимо більше деталей. 
Від себе відзначимо, що Київстар вже надає послуги зв’язку в роумінгу за внутрішніми українськими тарифами в 30 країнах світу, що стало можливо завдяки нашій активній роботі та підтримці місцевих операторів. Приєднання до єдиного роумінгового простору ЄС може допомогти продовжити дію цих умов, хоча на деяких інших умовах, які будуть залежати від конкретних домовленостей між українськими та європейськими операторами.

Добрий день. Як щодо тарифів з безлімітний трафіком: Ваш Оптимум, Ваш Вибір, Ваш Безлім? У них необмежений трафік у вищезазначених 9 країнах?

Добрий день. Як щодо тарифів з безлімітний трафіком: Ваш Оптимум, Ваш Вибір, Ваш Безлім? У них необмежений трафік у вищезазначених 9 країнах?

З обмеженою швидкістю

Дякую.

Обмежена швидкість буде з початку користування пакетом чи після використання певної к-сті трафіку? Якщо так, то що то за кількість і якою стане швидкість?

 
 

@Leonid Shvaiuk, інші послуги (наприклад дзвінки в інші країни) оплачуються за стандартними тарифами роумінгу. Тобто, якщо ви в Німеччині, але телефонуєте з номеру Київстар на польський номер, то оплата буде 30 грн. за хвилину. 
Скоріш за все ви не можете зателефонувати, так як у вас недостатньо коштів на рахунку. 

Десь би ще бачити ці “стандартні тарифи роумінгу”, а не дізнаватись по факту. Зробив два короткі двінки на британський номер, знаходячись в Польші і втратив 150 грн та 180 грн за кожний. Спеціально потім намагався знайти інформацію про тариф - але всюди лише “красиві” низьки цифри про те, як вигідно користуватись роумінгом від Київстар. Єдине що зміг нагуглити - це цей форум. 

І головне, не проблема було використати інший номер для двзінків, але весь цей інформаційний шум привчив, що нема сенсу уникати користування Українським номером за кордоном(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg_fdgfds, неприємна ситуація 🙁
Інформація є, але для того, щоби її знайти потрібно витратити час і знати, де шукати. Погоджуюсь з вами, що інформація повинна бути більш “прозорою”. 

Як знайти: інформація про “Роумінг як вдома” є за цим посиланням (ниже скріншот, де є посилання на стандартну вартість дзвінків): 

Якщо перейти за посиланням і відкрити інформацію про роумінг, розділ “Найчастіше запитують” (“Показати більше”) - “Скільки коштують вихідні дзвінки та SMS із роумінгу не в Україну?”, можна знайти це: 

Всі країни (табличку) можна проглянути самостійно. Все не копіювала. 

P.S.: зі своєї сторони передам прохання колегам винести цю інформацію на сторінку послуги. 

@Xomyak так, пробував пройти цей квест. Проблема в тому, що посилання “за стандартною вартістю в роумінгу” веде не на інформацію про стандартну вартість, а на головну сторінку про роумінг з усією рекламною мішурою там.

З 29 березня для абонентів передплати та з 30 березня для контрактних та бізнес-клієнтів, які вимушено виїхали через війну в одну з 9 країн Європи, у роумінгу почнуть діяти внутрішні тарифи оператора. Тобто, оплачуючи свій тарифний план як зазвичай, абоненти зможуть користуватися пакетом послуг за кордоном без жодних доплат.

Чому вже 3 місяці не працює стабільно роумінг у Швейцарії. Я вимушений постійно давити на свій телефон щоб шукати місцевого оператора, потім спробувати реєєструватись іц е продувжуєтсья цілодобово. Я не можу контролювати дзвінки в Україну та з неЇ, підтримувати зв”язок з банком, входити в свій кабінет Київстар та інше. Водафон працює через цих же місцевих операторів без питань. Ніколи не прерівається зв”язок… Вже три місяці пишу звернення , а боти оператори не виходять на зв”язок  і не вирішують проблеми. Ганьба!!!

 

«Формируя команду, опираюсь на три фактора: общие ценности, высокий уровень профессиональных навыков и кроссфункциональный опыт». Комаров

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor20222022, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

 

Иллюстрация того что телефон ловит всех операторов и Францию и Германию и Швейцарию. Но в Германии и Франции все рабюотает отлично. а вот в Швейцарии роуминга  нет.

 

 

Подскажите официальную электронную почту руководства Киевстар, для того чтобы автоботы техподдержки мне перестали давать указания а занялись своими служебными обязанностями. У меня накопилось за три месяца достаточно статистики, фотодокументов, свидетелей чтобы заставить Киевстар компенсировать мне все что было оплачено за роуминг и не получено как услуги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor20222022, в першу чергу, приношу вибачення за те, що такий тривалий час на сторінках Спільноти не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Додаткові питання написала в особисті повідомлення.

Щодо офіційної електронної адреси, всю інформацію знайдете в цій темі

Роумінг як вдома буде враховувати суперсилу? +5Гб або Відео на ходу, наприклад?

Маю на увазі в Німеччині чі інших 8 країнах.

Чі буде “Роумінг як вдома” у Австрії? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vans, щодо роботи послуги в Австрії інформація, на жаль, не надходила. Але ваше прохання зареєструю і передам на розглядання колегам. 

У роумінгу діють виключно обсяги хвилин, SMS, ГБ по тарифу. Інші сервіси, переваги тарифного плану, зокрема за умовами Суперсил, ОТТ (соцмережі, месенджери і т д), Roly-Polу в тарифі, на роумінг НЕ поширюються.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vans, уточнення: 
“Доступність “Роумінгу як вдома” в інших країнах ЄС залежить від умов, які можна буде отримати в рамках наших переговорів з іншими операторами. Ці умови можуть відрізнятися в залежності від кількості українців у певній країні, від умов наших європейських партнерів. Але не зважаючи ні на що, ми продовжуємо підтримувати наших абонентів усіма доступними для нас методами вже зараз”.

Київстар якщо ви пропонуєте безкоштовні послуги, то потрібно їх надавати насправді безкоштовно, а не знімати кошти по стандартним умовам. Мені вже не одна смс прийшла що роумінг як вдома активований, але кошти зняло за звичайним тарифом.

 

Але що НАЙБІЛЬШЕ ОБУРЮЄ що пройшов вже місяць, а КОШТИ НІХТО НЕ ПОВЕРНУВ. Заявку ЦІЛИЙ МІСЯЦЬ РОЗГЛЯДАЮТЬ. А із-за мінусу на рахунку я не можу користуватися необхідними мені послугами, а гасити мінус я не готовий, тому що від вас не дочекаєшся що ви його повернете потім!

 

Київстар, ставайте клієнтоорієнтованими і виправляйте свої помилки у системі. І кошти клієнту потрібно одразу повертати, а не ігнорувати заявки.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DmytroDmytro, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом 😔

Маю надію, що заявка все ж буде розглянута і кошті будуть повернуті найближчим часом. 

Всі ваші зауваження додатково зареєструю і передам колегам у відповідний відділ. 

Доброго дня. Підкажіть будь ласка,  я тимчасово знаходжусь за кордоном, чи можу я дзвонити в Україну та в середині Італії зі свого номеру Київстар?

Відповісти