Вирішено

Послуга "Ідеальний роумінг" / Пакет "Спробуйте роумінг" / Пакет "Простий роумінг"


Взимку їздила за кордон і підключала Інтернет за 200 грн.на місяць. Як дізнатися, чи існує ще ця пропозиція?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 10 May 2018, 12:00

Переглянути оригінал

189 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@delgado, так, діє. Це 1 тарифна зона. Написати деталі (вартість послуг)?

Доброго дня. Питання - чи діє послуга (тариф) “Ідеальний роумінг” у Словенії? В переліку на сайті цієї країни немає.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Natalya Vysochanska, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

В цій  ситуації потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Номер тел, по якому підключався роумінг: +38 097 хх хх 097

Доброго дня!

Шановний Київстар. Що у Вас відбуєваться в період війни? Підключається "Ідеальний роумінг" через запит, а приходить повідомлення про те, що "на жаль зараз у вас немає доступної пропозиції". Яким чином тоді підключати вашу послугу "Ідеальний роумінг", якщо вона не підключається ні по запиту ні через систему Мій київстар???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@G_S, на жаль, якщо потрібне підтвердження через SMS, запропонувати альтернативу я не зможу :worried:

Столкнулся с вопросом. Планирую выезд за границу, для этого хотел подключить “идеальный роуминг” для симки в машине. Через приложение можно подключить только “комфортный роуминг” за 1500 гривен - Спасибо Киевстар, но это перебор! Для того чтобы получить предложение по “идеальный роуминг” надо подтвердить запрос услуги кодом который приходит по СМС…  Доступа к СМС, естественно нет. Кто как решает проблему?

Рівень користувача 4
Позначка +1

@megajinn, у даній ситуації необхідна індивідуальна перевірка:nerd:

Замовити розмову з оператором у роумінгу можна набравши *105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
Послуга надається безкоштовно.

Також ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Вже другий місяць поспіль намагаюся активувати ідеальний роумінг за допомогою додатка. Не виходить. Пише "замовлення прийняте", але продовжує знімати по 50 грн на день. Знаходжуся в Італії, сім картка встановлена у автосигнализації, доступ до картки - тільки через Мій Київстар. Грошей на рахунку достатньо. 

Минулого разу вдалося вирішити проблему тільки через колл-центр, бо у чат боті ніколи немає вільних операторів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@StasyaP, на жаль, на це питання неможливо відповісти :worried:

Формується пропозиція в автоматичному режимі. 

І скільки часу треба чекати на формування нової пропозиції? :(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@StasyaP, на жаль, в новій IT-системі немає такого функціоналу, як “відкладена” заявка. Тому перед замовленням будь-якої пропозиції обов’язково потрібно мати достатню суму на рахунку. 

...Як знов отримати свою пропозицію ідеального роумінгу? :(

В цій ситуації залишається лише чекати на повторну пропозицію від системи. Формується пропозиція в автоматичному режимі. 

Замовила ідеальний роумінг, але не вистачило коштів на рахунку. Поповнила рахунок, але пропозиції ідеального роумінгу для мого номеру вже не існує! Як знов отримати свою пропозицію ідеального роумінгу? :(

Рівень користувача 4
Позначка +1

@IgorKochet, по тарифікації самої послуги “Ідеальний роумінг”. 

@IgorKochet, ви можете так же само користуватись послугою до закінчення терміну дії, але вже оплата буде йти з основного рахунку. 

А по какому тарифу ? 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@IgorKochet, ви можете так же само користуватись послугою до закінчення терміну дії, але вже оплата буде йти з основного рахунку. 

Что будет, если на идеальном роуминге закончатся деньги на бонусах, но время работы самого идеального роуминга ещё останется. ? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Agh, на жаль, це неможливо спрогнозувати :sweat:

Рівень користувача 1

Дякую. А не можете уточнити, “за кілька днів”, це 2, 5, тиждень …?

Позначка +1

Добрий день. Хотів підключити послугу “Ваш ідеальний роумінг” але на момент активації  рахунок ще не поповнився після переказу коштів і послуга не підключилась (різниця в часі була буквально пару секунд). Після цього пробував підключити послугу повторно, але отримую повідомлення: “К сожалению, сейчас для вас нет персонального предложения.” Чи можливо якимось іншим способом підключити мені послугу “Ваш ідеальний роумінг”?

Нажаль, але новий білінг працює так, що спочатку потрібно поповнювати рахунок, а лише тоді підключати послуги.

Це стосується не тільки “Ідеального роумінгу,” але й більштості послуг.

Раніше можна було підключати і до внесення коштів, але зараз тільки після.

В даному випадку треба дочекатится повторної пропозиції (вона з’явиться знову за кілька днів) і спробувати підключення знову, але з урахуванням вищевикладеного.

Рівень користувача 1

Добрий день. Хотів підключити послугу “Ваш ідеальний роумінг” але на момент активації  рахунок ще не поповнився після переказу коштів і послуга не підключилась (різниця в часі була буквально пару секунд). Після цього пробував підключити послугу повторно, але отримую повідомлення: “К сожалению, сейчас для вас нет персонального предложения.” Чи можливо якимось іншим способом підключити мені послугу “Ваш ідеальний роумінг”?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BTR, дякую вам за відгук :wink:

Рівень користувача 1

Воспользовался услугой “Идеальный роуминг”, все прошло на ура, неделя в Турции не испорчена фиговым Wi-Fi в отеле. Единственный минус, ушлый Киевстар, подсунул предложение дороже чем было изначально. За неделю до поездки предложение было 1 гиг за 190 грн., за два дня до выезда, стало 1,5 гига за 275 грн. Накануне выезда включил услугу - пауза оплаты за тариф (так как тариф не оплачиваю), затем пополнил счет на 275 грн., заказал услугу, пришло подтверждение о подключенной услуге, все заработало. И да, были опасения, что не смогу раздать интернет через роуминг, на ноут и телефон жены, с этим проблем не возникло.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Natalielysak, на жаль, в новій IT-системі немає такого функціоналу, як “відкладена” заявка. Тому перед замовленням будь-якої пропозиції обов’язково потрібно мати достатню суму на рахунку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Irinanamalina, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :worried:

На жаль, в новій IT-системі немає такого функціоналу, як “відкладена” заявка. Тому перед замовленням будь-якої пропозиції обов’язково потрібно мати достатню суму на рахунку. 

Щодо інформування, так, погоджуюсь з тим, що інформація в SMS недостовірна. Скаргу колегам передала. 

Відповісти