Взимку їздила за кордон і підключала Інтернет за 200 грн.на місяць. Як дізнатися, чи існує ще ця пропозиція?
Найкраща відповідь від Xomyak
Переглянути оригіналВзимку їздила за кордон і підключала Інтернет за 200 грн.на місяць. Як дізнатися, чи існує ще ця пропозиція?
Найкраща відповідь від Xomyak
Переглянути оригіналЗамовила ідеальний роумінг, але не вистачило коштів на рахунку. Поповнила рахунок, але пропозиції ідеального роумінгу для мого номеру вже не існує! Як знов отримати свою пропозицію ідеального роумінгу? :(
...Як знов отримати свою пропозицію ідеального роумінгу? :(
В цій ситуації залишається лише чекати на повторну пропозицію від системи. Формується пропозиція в автоматичному режимі.
Формується пропозиція в автоматичному режимі.
І скільки часу треба чекати на формування нової пропозиції? :(
Вже другий місяць поспіль намагаюся активувати ідеальний роумінг за допомогою додатка. Не виходить. Пише "замовлення прийняте", але продовжує знімати по 50 грн на день. Знаходжуся в Італії, сім картка встановлена у автосигнализації, доступ до картки - тільки через Мій Київстар. Грошей на рахунку достатньо.
Минулого разу вдалося вирішити проблему тільки через колл-центр, бо у чат боті ніколи немає вільних операторів.
Замовити розмову з оператором у роумінгу можна набравши *105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
Послуга надається безкоштовно.
Також ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”.
Столкнулся с вопросом. Планирую выезд за границу, для этого хотел подключить “идеальный роуминг” для симки в машине. Через приложение можно подключить только “комфортный роуминг” за 1500 гривен - Спасибо Киевстар, но это перебор! Для того чтобы получить предложение по “идеальный роуминг” надо подтвердить запрос услуги кодом который приходит по СМС… Доступа к СМС, естественно нет. Кто как решает проблему?
Доброго дня!
Шановний Київстар. Що у Вас відбуєваться в період війни? Підключається "Ідеальний роумінг" через запит, а приходить повідомлення про те, що "на жаль зараз у вас немає доступної пропозиції". Яким чином тоді підключати вашу послугу "Ідеальний роумінг", якщо вона не підключається ні по запиту ні через систему Мій київстар???
В цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.
Доброго дня. Питання - чи діє послуга (тариф) “Ідеальний роумінг” у Словенії? В переліку на сайті цієї країни немає.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.