Вирішено

Послуга "Ідеальний роумінг" / Пакет "Спробуйте роумінг" / Пакет "Простий роумінг"



Показати перший допис

189 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Edi, тарифікація буде згідно умов підключеного пакету :wink:

Очень размыто описаны условия услуги.  Если я подключу услугу/пакет "Идеальный роуминг", то мой основной тариф продолжает действовать на Украине? Иными словами, с момента подключения "Идеальный роуминг" звонки внутри сети киевстар на территории Украины будут бесплатны?

Если я сегодня подключу услугу "Идеальный роуминг", а за границу еду через неделю - то бонусы начнут тратиться только за границей, или и на Украине тоже?

Свой тариф я не теряю? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Очень размыто описаны условия услуги.  Если я подключу услугу/пакет "Идеальный роуминг", то мой основной тариф продолжает действовать на Украине?

На Україні - ні, а в Україні - так.

 

Свой тариф я не теряю? 

Ніт.

Рівень користувача 6
Позначка

@NataliKrR, умови пакету “Ідеальний роумінг” діють виключно за кордоном. Поки ви знаходитесь в межах України у вас діятиме тарифний план. Щодо бонусів, то вони будуть використовуватися за межами України, але тармін їх дії буде визначатись з моменту підключення пакету “Ідеальний роумінг”.

Рівень користувача 1

Сьогодні перевірила на сайті Київстар наявність персоналізованої пропозиції Ідеальний роумінг. Вартість для мого номеру склала 190 грн. Я залишила заявку на підключення послуги на сайті, але через брак коштів на рахунку, послуга не підключилася. Я поповнила рахунок на 200 грн, сподіваючись на підключення послуги роумінгу. Замість того з мене списали 50 грн на оплату поточного тарифу, а роумінг так і не підключили. Я поповнила свій рахунок ще на 50 грн, щоб було достатьньо для оплати послуги Ідеальний роумінг. Але цього разу на сайті Київстар за моїм запитом висвітилось повідомлення, що така послуга для мого номеру недоступна. ??? Як це називається? Списали кошти за послугу, яка мені непотрібна, і не надали послугу, яку я замовила?? Це так сьогодні Київстар краде гроші в своїх абонентів? Чому після списання коштів за тариф послуга Ідеальний роумінг за 190 грн перестала існувати? Це все траполось впродовж 15 хвилин. Через чат 2 (!) оператори мені допомогти не змогли. До кого звертатись у цій ситуації? Я знаходжусь за кордоном і мені потрібен роумінг, а не оплата поточного тарифу для дзвінків в Україні.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я поповнила рахунок на 200 грн, сподіваючись на підключення послуги роумінгу. Замість того з мене списали 50 грн на оплату поточного тарифу, а роумінг так і не підключили. 

Це не Київстар краде гроші, а абоненти не знають умов обслуговування.

Якщо у вас неоплачена абонплата, незалежно де ви знаходитесь, в Україні, за порєбріком, чи на Марсі, як тільки достатня сума потрапляє на рахунок - знімається місячна абонплата.

 

Я поповнила свій рахунок ще на 50 грн, щоб було достатьньо для оплати послуги Ідеальний роумінг. Але цього разу на сайті Київстар за моїм запитом висвітилось повідомлення, що така послуга для мого номеру недоступна. ??? Як це називається? Списали кошти за послугу, яка мені непотрібна, і не надали послугу, яку я замовила?? Це так сьогодні Київстар краде гроші в своїх абонентів? Чому після списання коштів за тариф послуга Ідеальний роумінг за 190 грн перестала існувати? Це все траполось впродовж 15 хвилин. Через чат 2 (!) оператори мені допомогти не змогли. До кого звертатись у цій ситуації? Я знаходжусь за кордоном і мені потрібен роумінг, а не оплата поточного тарифу для дзвінків в Україні.

Потрібно розуміти, що “Ідеальний роумінг” - це спецпропозиція, і її потрібно підключати на території України.
Ясєн пєнь, що розумна система Київстар побачила що ви вже за кордоном, і смисл вам пропонувати роумінг втричі дешевше, якщо ви тепер заплатите по повному тарифу?)) 

В ідеалі потрібно було підключити “Ідеальний роумінг” в Україні, або не світити картку за кордоном, і підключити послугу через Мій Київстар, і після того вже користуватись номером. 
 

Рівень користувача 1

“Розумна система” сама запропонувала мені цю пропозицію, коли я вже була за кордоном. А в момент, коли я стала її підключати, пропозиція після поповнення коштів раптом стала недоступною. Якби я знала, що вона зникне, то і не поповнювала б і рахунок, щоб мої гроші списувались на непотрібну мені послугу. Вкрали 50 гривень на рівному місці. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

“Розумна система” сама запропонувала мені цю пропозицію, коли я вже була за кордоном. А в момент, коли я стала її підключати, пропозиція після поповнення коштів раптом стала недоступною. Якби я знала, що вона зникне, то і не поповнювала б і рахунок, щоб мої гроші списувались на непотрібну мені послугу. Вкрали 50 гривень на рівному місці. 

Не вкрали, а зняли на абонплату, згідно умов обслуговування.
Якби ви знали умови тарифу, ви б спочатку ввімкнули “Паузу абонплати”, а потім замовляли послугу. Тепер будете знати))

Рівень користувача 1

Ок, а що тоді з персоналізованою пропозицією? У 11:45 коли на рахунку 0 грнвона існує, а після поповнення рахунку у 11:59 вона вже не існує? Це теж залежить від абонплати?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ок, а що тоді з персоналізованою пропозицією? У 11:45 коли на рахунку 0 грнвона існує, а після поповнення рахунку у 11:59 вона вже не існує? Це теж залежить від абонплати?

Повторюсь, система побачила вашу активність.

З свого досвіду, до поїздки за кордон мені пропонували 500мб за 100грн, коли я вже приїхав за кордон, і мені місцевий оператор зацінив 750грн за 10Гб інтернету, рішив підключити Ідеальний роумінг, але там вже не було за 100грн, а приблизно 5Гб за 700грн... Це маркетинг))
Ви зробили помилку що згадали про Ідеальний Роумінг, будучи вже за кордоном.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Muravska, немає значення, де підключати пакет - на території України, або за кордоном. 

На жаль, за вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. У модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази. Спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для вирішення питання. 

Рівень користувача 3
Позначка

Скажіть, будь ласка, я підключив пакет ідеальний роумінг. Як буде тарифікуватись вайбер закордоном (Німеччина). Бо я бачив десь на сайті, що вайбер повідомлення і голосові дзвінки не тарифікуються? Чи дійсно це так?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@shpychak1995, так, все вірно. Обмін текстовими повідомленнями та аудіодзвінки не тарифікуються. Відеовиклики, а також голосові і відеоповідомлення в мессенджері - тарифікуються за стандартними умовами

Не получается заказать ещё один пакет «Идеального роуминга». Не могу нигде найти причину. Что можно сделать в такой ситуации? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Повторно заказать пакет ИР, после окончания первого, нельзя. Да и логики в этом нет , ведь дальше будет снимать по тому же тарифу только уже с основного счета. Или вы имели в виду заказ ИР после окончания месяца пользования предыдущим предложением ИР?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@binodovna:thinking: дуже багато залежить від того, який саме пакет у вас підключено. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 1

Добрый день, подскажите,
нет ли ограничений на раздачу интернета на другие устройства с телефона, подключенного к услуге “Идеальный роуминг”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BTR:thinking: фактично, обмежень немає. 

Рівень користувача 2
Позначка

Немного про услугу, а скорее про её отсутствие.

Ідеальний роумінг - услуга не для всех. Его могут подключить только те, кто часто бывает за границей (это фиксирует сеть Киевстар). При том моя жена за 2021 год была второй раз, я третий раз, и мне услугу подключили, ей нет.
Узнать про все заранее для неё было сложно, ибо печальный по качеству сервис Киевстар это может сказать только при личном (!!!) обращении. Бредово, но таковы реалии XXI века для этого будто бы “национального оператора”. Они видно живут еще в середине XIХ века, и про телефонную поддержку не знают, а вернее на неё “забили” и заменили автоответчиком с одной фразой “все операторы заняты”.

Но самое интересное было потом, по прилету в Болгарию. У меня успешно сразу включился “Ідеальний роумінг”, но… только на голосовые звонки, не нужные мне совсем. А вот интернет не заработал. Обращение в поддержку (ура, там еще есть живой оператор!) не помогло, они радостно сообщили, что “все отлично”. А у меня было не отлично, и копание в настройках не помогало.

И я прямо в автобусе купил у гида два пакета болгарского Теленор по 15Гб каждый, за минуту их включил. Все заработало, и в 100 раз дешевле “неидеального” руоминга от Киевстар, и работало прекрасно и быстро 10 дней до самого отлета в Киев.

При этом обычный, неадекватно дорогущий и совсем не “идеальный” стандартный руоминг Киевстар у супруги заработал сразу и без танцев с бубнами, и даже проработал 10 минут до отключения и замены на Теленор.

При поездке в Стамбул все повторилось, “Ідеальний роумінг” так же был без интернет и в Турции.

Так что сервис “Ідеальний роумінг” могу оценить на 2* из 10* - голосовые звонки таки у них проходят. Впрочем, это чуть больше, чем ничего, ибо кому они сейчас нужны, если нет передачи данных?
Деньги списаны, а услуги нет. И почему я не удивлен, если это Киевстар?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр Ерохин, прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і заткнутись з таким сервісом :worried:

Оператор повинен був оформити заявку на некоректну роботу послуги і передати на розглядання в технічний відділ. 
Шкода, що підтримка нічого не зробила….

Рівень користувача 2
Позначка

Немного про услугу, а скорее про её отсутствие.
...

Сервис “Ідеальний роумінг” могу оценить на 2* из 10* - голосовые звонки таки у них проходят. Впрочем, это чуть больше, чем ничего, ибо кому они сейчас нужны, если нет передачи данных?

Деньги списаны, а услуги нет. И почему я не удивлен, если это Киевстар?

Коротко - все что надо знать об услуге “Ідеальний роумінг”:
- о ней сложно узнать (работает с вами или нет) и трудно подключить
- в итоге она не работает должным образом
- местный оператор ВСЕГДА будет удобнее и дешевле
Повторять эксперимент я не буду ни в каком случае. И не рекомендую услуги никому.

Это примерно как в мультфильме ВинниПух:
― Разве я не попал?
― Не то чтобы совсем не попал. Но только не попал в шарик.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр Ерохин:worried:

Поповнив рахунок на 1500грн. Тицяю в додатку "підключити" простий роумінг. Відповідь "щось пішло не так". Через запит - відповідь: "для вас немає доступних пакетів". Що це означає. Сьогодні вже буду в Туреччині. Потрібен зв'язок. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Andriy Kohut, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази для перевірки індивідуальної інформації. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, можливо консультант надасть додаткові рекомендації. 

Поповнив рахунок на 1500грн. Тицяю в додатку "підключити" простий роумінг. Відповідь "щось пішло не так". Через запит - відповідь: "для вас немає доступних пакетів". Що це означає. Сьогодні вже буду в Туреччині. Потрібен зв'язок. 

По прильоту в туреччину запропонувало пакет ідеальний роумінг за 750грн. Схоже в додатку інфа про застарілий "простий роумінг" а про "ідеальний роумінг" не було нічого.

Відповісти