Вирішено

Оплата за роумінг в прикордонній зоні


  • Новачок
  • 0 відповідей

Проїжджаю часто транзитом ділянку молдовського кордону, Одеська область. Часто вискакує повідомлення (вітаємося в Молдові). Це не страшно. Останній раз зупинився за митницею відпочити і Київстар успішно зняв 80 грн. за роумінг, який не підключав, а в смс пишуть, що він підключений. Як його відключити? Дякую.

icon

Найкраща відповідь від Stas 20 November 2017, 20:18

Переглянути оригінал

37 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
@Victoriia Shcherbinina, да, в каком именно населенном пункте находились? 🤔
Живу в Харькове. Никогда такого не было, чтобы списывались деньги за роуминг
Рівень користувача 8
Позначка +4
Живу в Харькове. Никогда такого не было, чтобы списывались деньги за роуминг
если в Харькове, то нужна индивидуальная проверка, пишите в чат или звоните 466.

Живу в Харькове. Никогда такого не было, чтобы списывались деньги за роумингесли в Харькове, то нужна индивидуальная проверка, пишите в чат или звоните 466.

Спасибо! Только пробиться к оператору нереально
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Victoriia Shcherbinina Пишите в чат.
Внизу страницы онлайн консультант
Рівень користувача 1

Сьогодні мені прийшло СМС “За 35 грн вам надано інтернет-пакет у роумінгу...”.З мене зняли 35 грн за роумінг та 35 грн за мобільний інтернет, та загнали рахунок у мінус (при тому що у мене передплата).  Але я не тільки не перетинав кордон але навіть не наближався до прикордонної зони, я був весь день на відстані 200 км від кордону. Крім того, я не замовляв цю послугу!!!

Питання: скількох абонентів так нагріває наш “шановний” оператор. І чому для зняття коштів за те, що я не замовляв потрібно 10 секунд, а для розгляду мого питання потрібно 7 днів і не факт, що мені ці кошти повернуть.   

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Edyardo555, :thinking: я вірно зрозуміла, що ви вже звертались до оператора стосовно цієї ситуації? Запит на перевірку та повернення коштів залишили? Потрібно почекати?  

Позначка

З мене зняли 100 грн за використання роумінгу, хоча я знаходжуся у с Розквіт Луганської області. Відразу попереджую, що я нікому не дзвонив і мені також ніхто не дзвонив. Як повернути гроші? До кого звертатися?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви біля російського кордону. Ваш телефон підключився до одного з російських операторів. Тому гроші й зняло за інтернет в роумінгу. В налаштуваннях телефону виберіть ручний пошук мережі, тоді телефон не буде підключатись до російських операторів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad Vladych, погоджуюсь з коментарем @Cherevach

Пробували в налаштуваннях телефону встановити "Ручний вибір мережі", щоби телефон не підключати до мережі автоматично?

В меня зняли 60 грн за дзвінок за границею. Ніякого дзвінка не було здійснено. Можу надати історію дзвінків. Як повернути ці кошти?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dtim, уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? Можливо ви знаходитесь в прикордонній зоні?

Відповісти