Вирішено

Не працює мобільний Інтернет від "Київстар" в роумінгу


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 1 відповідь

Не можу включити Інтернет від “Київстар” в Польщі! Що робити?

icon

Найкраща відповідь від Stas 19 December 2017, 11:45

Переглянути оригінал

122 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка

Вже 5 день інтернет так і не працює. Сьогодні у  довідковій службі роумінгу Київстар мій номер заблокували. Проблема не вирішена і Київстар замість вирішувати проблему просто самоусунувся. Така сама ситуація з номером жінки.

Рівень користувача 3
Позначка

Як можна зв'язатись з керівництвом з-за кордону. Тому що дівчата з служби у роумінгу кажуть що нічим допомогти не можуть?

Рівень користувача 3
Позначка

Вже тиждень за кордоном, інтернету так і немає :((((

Рівень користувача 1
Спасибо, заработала выбором сети МУвистар 3Ж и АПК интернет
Рівень користувача 8
Позначка +1
https://kyivstar.ua/ru/mm/roaming#faq-list
Раздел Настройка телефона в роуминге

code:
В случае возникновения проблем с доступом к интернету, проверьте настройки точки доступа GPRS в телефоне.
Скорректируйте настройки APN. Для всех абонентов Киевстар APN — internet.
Рівень користувача 3
Позначка

Передплачена форма. 10 днів за кордоном - інтернету як не було так і немає. Скоро вже додому.

Рівень користувача 5

К теме разговора- когда там будет 4G в роуминге или я что-то упустил?упустили) уже в некоторых странах есть :)

Так, призываю модераторов передать предложение- на странице "Роуминг", указывать значок 4G возле тех стран, в перечне, где есть доступ к таким сетям. @Xomyak
Рівень користувача 1
Так же мобильный инет не работает в Малайзии, до этого - не работал в Индонезии, хотя 3 дня назад в Сингапуре - работал.
Рівень користувача 3
Позначка

Налаштування в телефоні.

Рівень користувача 3
Позначка

@Volk-UA в додатку МКС повинна бути ввімкнена опція інтернету у роумінгу. Те що я писав раніше. Дивіться на скріншоті. В мене так. 

 

В мене в МКС такої послуги в переліку немає. Напевно тому що підключений Ідеальний роумінг

 

 

Рівень користувача 7
Позначка +1
Посмотрите еще здесь
Рівень користувача 1

@Fedorguf, тобто я вірно розумію, що зараз проблем зі швидкістю немає? 

Так

Рівень користувача 1
Опытным путем установлено, что мобильный интернет таки работает, НО только при переводе в режим 2G (EDGE). При переходе на 3G или LTE, выходит сообщение «Сбой активации сотовой сети». Естественно при том же самом APN- internet. Уточнил чтоб не возникало вопросов чей это косяк, пользователей не умеющих настроить интернет на телефоне или все-таки Киевстара
Рівень користувача 8
Позначка +4

Загальні поради: вам потрібно перевірити, чи підключена передачу даних в роумінгу в налаштуваннях телефону. Також, додатково, в налаштуваннях телефону перевірте коректність точки доступу: для контракту - www.kyivstar.net, для передоплати - www.ab.kyivstar.net. Майже не забув :nerd: на рахунку повинна бути сума для оплати пакета мегабайт.
P.S.: якщо у вас контрактна форма обслуговування послуги роумінгу повинні бути включені.

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Vadim71 Не может такого быть. Если в условиях- тарифа есть трафик интернета, то его можно тратить только когда номер в сети Киевстар. Когда номер регистрируется в роуминге, условия тарифа не работают.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Karyna Точку доступа поменяйте в настройках телефона
Для предоплаты: www.ab.kyivstar.net
Для контракта: www.kyivstar.net
Так же в настройках включите "передача данных в роуминге"
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Karyna Хороший аргумент 🙂 Но находясь в Украине, вы можете в точке доступа прописать все что угодно, для роуминга такое не прокатит 😉
Рівень користувача 8
Позначка +3
Рекомендую поставити це питання технічному відділу компанії: Відгуки
Також підійміть питання повернення коштів.
Рівень користувача 1

Германия, Цвизель. Не подключается к сетям 4ж ни автоматически, ни в ручную, ко всем трем сетям... Только 2ж.. Но на 2ж невозможно к примеру смотреть видео. Операторы помочь не могут, максимум создают заявку и приходит ответ "перезагрузите телефон и т.д." Деньги потрачены зря. Сигнал точно нормальный, местная симка немецкого водафона ловит 4ж нормально в том же телефоне, симки меняли местами - не помогает, скрины прилагал в поддержку и тут.. Киевстар кидалы.

Абсолютно згоден! Підтверджую ситуацію! Кидалово однозначно! На всіх телефонах 2G! Купив найдорожчий пакет з безлімітним інтернетом! Києвстар шахраї!

Рівень користувача 3
Позначка

Доброго дня!

Вже 3 день не можу підключити мобільний інтернет (передачу даних) у роумінгу. Замовив ще в Україні пакет "Ідеальний роумінг" собі і дружині. Заїхав вже у п'яту країну - був у Румунії, Угорщині, Сербії, Македонії і зараз у Албанії - інтернет не працює ні в мене ні у дружини ні в одній з країн. Змінювали налаштування, змінювали телефони - проблема не зникла. Викликав операторів по *105*466# з обох телефонів з різних країн по п'ять раз і розказував їм всю ситуацію кожен раз з початку. Вирішити не можуть - передають заявку спеціалістам які просто надсилають в котрий раз смс : Шановний абоненте! На момент перевірки, спроб виходу в інтернет - немає. Рекомендуємо, перезавантажити телефон, переглянути точку доступу APN повинно бути прописано internet, вимкнути WiFi включити передачу даних і повторити спробу.  З повагою, Київстар

Що робив:

Поставив APN: internet, активував

Включив: передачу даних у роумінгу

Включив: мобільні дані.

Міняв телефони: Samsung S10 plus, Samsung S9 plus, Huawei p20 pro.

Скидав налаштування мережі

Перезавантажував телефон безліч разів

Що відбувається:

У всіх країнах є п'ять поділок мережі оператора роумінгу та буква R над ними. Дзвінки працюють. Інтернету немає. Служба підтримку роумінгу додзвонюється, але допомогти не можуть і в результаті в котрий раз надсилають sms з рекомендаціями і закривають заявку.

Рівень користувача 3
Позначка

У додатку Мій Київстар опції увімкнення gprs немає.

Спробував на трьох телефонах: Samsung S10 plus, Samsung S9 plus, Huawei p20 pro.

Рівень користувача 3

Пришло от Киевстара отличное предложение “Спілкуйтеся за кордоном у 30-ти країнах за ту ж плату, що в Україні. Для цього змініть тариф на LOVE UA та отримуйте: 12 ГБ інтернету, безлім на вхідні дзвінки, 1200 хвилин на укр.мережі та номери країни перебування (після використання хв на Київстар безлім) за 150 грн/4 тижні. Тариф діє у роумінгу (тимчасово) та в Україні. Замовити: *929*214# або у Мій Київстар kv.st/agU Більше про роумінг: kv.st/rlh”

Пополнили на 150 грн, подключили и…
телефон не подключается к 4G сетям вообще ни vodafone, ни telerom, ни o2. Автоматический выбор отключали, пробовали вручную к каждой, в поддержку обращались, отписки “Шановний абонент! Обмеження за номером не встановлені. Рекомендуємо включити автоматичний вибір мережі, перезавантажити апарат, перевірити APN точка доступу Internet, вимкнути Wi-Fi, включити стільникові дані. Слава Україні!”

Так же прошу заметить что 4g на телефоне работает без проблем, на местной симке Водафона, проверяли в двух слотах, и киевстар так же тыцали в два слота, только 2g, на 2g интернет что есть, что нет, так же упомяну что всё происходит в городе, уровень сигнала полный, с приёмом нет проблем. Вот такое кидалово от Киевстар… 150 грн зря выкинуто, поддержка помочь не может. Скрины прилагаю.

 

 

 

Рівень користувача 1
Так и не получилось заставить работать моб.инет Киевстара в Малайзии.

Ответ от тех.поддержки КС:
Уважаемый абонент! На момент проверки сложности с интернетом по Вашему номеру не выявлены. Сложности могут быть связаны с временными перегрузками в сети локального характера. Рекомендовано отключить авто выбор сети, и вручную зарегистрироваться в сети другого роуминг - оператора. С уважением, Киевстар.


По умолчанию - выбирается оператор Maxis. Выбрать другого оператора - так и не получилось. Было что то вроде "сим карта запретила этого оператора", либо что то вроде "неудалось зарегистрироваться в сети".

Как вариант, попробовал покопать на счет несовместимости "европейской модели телефона" с частотами которые используются в Азии. Обратился в саппорт Самсунга (у меня Samsung Galaxy S9+). Ответ:

Со стороны самого телефона такого рода ограничения на работу мобильного интернета отсутствуют. В данной ситуации рекомендуем Вам попробовать сменить режим сети, для этого нажмите: Настройки - Подключения - Мобильные сети - Режим сети - Выбрать режим "Только 2G" (либо "Только GSM"), а так же проверить работу устройства с sim-картой другого оператора мобильной связи, поскольку зачастую такие сложности возникают именно со стороны сети оператора.


Переключение в режим 2G/EDGE - не помогло. Неработало так же.

Резюме:
  • Мобильный интернет с карточкой КС в роуминге неработает в Малайзии и Индонезии.
  • Никакие пляски с настройками не помогают.
  • В Настройки -> Сведения о телефоне -> Состояние -> Состояние SIM-карты, в пункте "Состояние мобильной сети" значение всегда "Подключение..."
  • Доступный мобильный оператор в Малайзии - Maxis. К другим операторам подключиться не удалось. Оператора в Индонезии - не записал.
  • Вх./Вых. звонки в роуминге в Малайзии - работают без проблем (на укр.номера и с укр.номеров, про другие кейсы - не знаю).
  • В Сингапуре и Польше, на том же телефоне и тех же настройках - мобильный интернет работает без проблем.
Рівень користувача 1
Позначка
Якщо у вас в роумінгу не працює Інтернет, спробуйте в полі Тип Точки Доступна (APN Type) прописати "default". Якщо це не допомогло, можна спробувати не прописувати нічого і подивитися, чи запрацює Інтернет у такому випадку.

Сейчас нахожусь в роттердаме и киевстар у меня в роуминге. Смс на киевстар от телеграма не приходит, подозреваю что из за роуминга. Мне очень важно зайти в тг. Что делать?

Відповісти