Вирішено

Не працює мобільний Інтернет від "Київстар" в роумінгу


  • Новачок
  • 1 відповідь

Не можу включити Інтернет від “Київстар” в Польщі! Що робити?

icon

Найкраща відповідь від Stas 19 December 2017, 11:45

Переглянути оригінал

94 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка

@Volk-UA в додатку МКС повинна бути ввімкнена опція інтернету у роумінгу. Те що я писав раніше. Дивіться на скріншоті. В мене так. 

 

В мене в МКС такої послуги в переліку немає. Напевно тому що підключений Ідеальний роумінг

 

 

Рівень користувача 2
Позначка

Вже тиждень за кордоном, інтернету так і немає :((((

Рівень користувача 6
Позначка

@Volk-UA, у вас та вашої дружини номера передплаченої форми обслуговування чи обслуговуються на умовах договору? 

Рівень користувача 2
Позначка

Передплачена форма. 10 днів за кордоном - інтернету як не було так і немає. Скоро вже додому.

Рівень користувача 6
Позначка

@Volk-UA, в даному випадку у Мій Київстар додатково не потрібно нічого підключати. Достатньо лише, щоб була правильна точка доступу прописана в налаштуваннях телефону і, згідно скріншоту, вона у вас прописана вірно. Потрібно додатково заявку передавати до технічного відділу для перевірки. Зверніться, будь ласка, повторно до  оператора (Онлайн чат за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) або на сторінці “Огляд” системи “Мій Київстар”).

Передплачена форма. 10 днів за кордоном - інтернету як не було так і немає. Скоро вже додому.

Такая же ситуация. Летом был в Албании не работал интернет у меня и жены (номера на предоплате), у друзей на контракте все ок. Поддержка отписалась, что по номеру все ок, проверяйте настройки. Я подумал, что проблема в новой прошивке телефона. (iOS 13…...) или у местных операторов. Сейчас в Турции и ситуация 1 в 1.

При этом у друзей на контракте все работает и около названия оператора рисует LTE.

Рівень користувача 8
Позначка +3

У вас neverlock или пользуетесь R-SIM?

neverlock

Рівень користувача 6
Позначка

@YZlatnik, в данной ситуации рекомендую обращаться к оператору (Онлайн чат по ссылке https://kyivstar.ua/uk/support (сервис внизу страницы) или на странице "Обзор" системы "Мой Киевстар")  снова и подсказать, что выполнили рекомендации, но интернет так и не работает. 

 

@YZlatnik, в данной ситуации рекомендую обращаться к оператору (Онлайн чат по ссылке https://kyivstar.ua/uk/support (сервис внизу страницы) или на странице "Обзор" системы "Мой Киевстар")  снова и подсказать, что выполнили рекомендации, но интернет так и не работает. 

 

Спасибо за совет! Очень плодотворно пообщались.

В общем, всем кому интересна эта тема, я нашёл решение: менять оператора. Поддержки нет, Услуги не работают. В 21 веке с нормальным аппаратом и деньгами на счету, я в странах Европы должен бегать от WiFi до WiFi.

Рівень користувача 6
Позначка

@YZlatnik,да уж, общение с операторами получилось не приятным:slight_frown:

Информация “чат завершено оператором” отображается в программе  не  только, когда сам оператор покидает диалог, но и когда плохое интернет-подключение (теряется сигнал), когда переходите на другие вкладки во время диалога…

Пообщаться с оператором Вы можете и в личных сообщениях в одном из наших сообществ - FB, Viber, Telegram.

Рівень користувача 2
Позначка

За 19 днів які був за кордоном інтернет так і не з’явився. Служба підтримки вирішити нічого не може. Написав претензію на відшкодування коштів за надані послуги. Київстар - Ви лайно!

Рівень користувача 6
Позначка

@Volk-UA, прикро, що вам довелось зіткнутись з даною неприємною ситуацією :slight_frown:

Оператор так и не помог, рекомендация так и не нашёл. Приехал в Болгарию, та же проблема. Заменил сим карту на е-сим и все заработало.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YZlatnik, дякую за зворотний зв’язок :innocent:

Як зв'язатися з оператором в роумінгу

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyrmasliuk, всю потрібну інформацію знайдете за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming/services/in_touch/roam_help

Також ви можете звернутись в Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support.

Не працює мобільний інтернет в роумінгу в Польщі та Німеччині. Кілька разів перевірив всі налаштування - все як потрібно. Але все рівно не працює. Звичайний телефонний зв'язок працює добре. 

Що робити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexander Ivanov, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Відповісти