Вирішено

Не працює мобільний Інтернет від "Київстар" в роумінгу



Показати перший допис

122 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Dobrovolskyi, 🤔виконали рекомендації @Stas, вдалось вийти в Інтернет?
@Dobrovolskyi, 🤔виконали рекомендації @Stas, вдалось вийти в Інтернет?
Я не зрозумів які з них потрібно виконувати. В одних пише точка доступу internet, в інших ab.kyivstar.net.?
В інформаційному повідомленні є
Вітаємо в Угорщині!
У Вас підключений пакет "Ідеальний роумінг".
тарифи:
1 хвилина - 1 грн,
1 МБ - 0,10 грн,
1 SMS - 1 грн.
Для інтернету використовуйте в налаштуваннях точку доступу: internet
Перевірка залишку та терміну дії бонусних коштів за умовами пакета "Ідеальний роумінг": *120*1#
На Вашому рахунку хххх грн.
Набирайте номери у форматі:
+(код країни)(номер телефону).
Корисна інформація в меню Послуги за кордоном: *106# (безкоштовно).
Приємного спілкування!

Потім, після дзвінка на службу підтримки прийшло:
Для отримання інформації про послугу «Міжнародний роумінг» наберіть *106# і виклик або перейдіть за посиланням http://kyivstar.ua/kr-620/mm/roaming/ Бронюйте готель через www.hotels.kyivstar.ua, а ми оплатимо роумінг за вас

А посилання в ньому з хибною адресою.

В пристрої ввімкненою все належно: дозволена передача даних у роумінгу. Міняти вручну оператора не допомагає. Перезавантаження апарату також: знаходить мережу, ідентифікує, навіть замість 3G з'являється Н, але ані символу передачі даних, ані трафіку немає.

Так і користуюся роумінгом за допомогою тревелсім дорожче, але працює, а оплачена послуга київстаром поверненню не підлягає. Шкода, що повірив рекламі.

Чи все-таки така велика компанія може зарадити?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Dobrovolskyi
вот эти:
проверьте APN: internet
проверьте включена ли передача данных и передача данных в роуминге
какая форма обслуживания у вас? на контракте могли отключиться услуги.
Щойно з оператором ще раз перевірив всі налаштування
Появляється 3G, потім Е, Н, але інтернет не йде
В мене передоплата
Рівень користувача 8
Позначка +4
Щойно з оператором ще раз перевірив всі налаштування
Появляється 3G, потім Е, Н, але інтернет не йде
В мене передоплата

сотрудник оставил заявку? если да ждите, вас должны проинформировать
В какой стране находитесь?)

Щойно з оператором ще раз перевірив всі налаштування
Появляється 3G, потім Е, Н, але інтернет не йде
В мене передоплата
сотрудник оставил заявку? если да ждите, вас должны проинформировать
В какой стране находитесь?)

Був в Угорщині. Нині весь день в Відні.
Рівень користувача 5
К теме разговора- когда там будет 4G в роуминге или я что-то упустил?
Рівень користувача 8
Позначка +4
К теме разговора- когда там будет 4G в роуминге или я что-то упустил?
упустили) уже в некоторых странах есть 🙂
Рівень користувача 5

К теме разговора- когда там будет 4G в роуминге или я что-то упустил?упустили) уже в некоторых странах есть :)

Так, призываю модераторов передать предложение- на странице "Роуминг", указывать значок 4G возле тех стран, в перечне, где есть доступ к таким сетям. @Xomyak
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Dobrovolskyi, після вашого спілкування оператор передав запит на перевірку в технічний відділ?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@zh.zhrvlv, отличная идея. Передала 🤗
@Dobrovolskyi, після вашого спілкування оператор передав запит на перевірку в технічний відділ?
Вже вдруге зарезервував заявку. Крайній термін виконання 2 вересня. Нині 30 серпня. А вже 4 вересня буду в Україні.
Виймав другу картку, виключав пакетні дані, міняв місцями слот 1 на 2, - результат все той же: реєструється в мережі, ідентифікує 3G, потім з'являються Н або Е, але інтернету немає.
Чому в естонського оператора TravelSim через Україну може все працювати, а Київстар не здатен забезпечити зв'язок? Це так по нашому?
Попереднього разу, коли ваплатив (в вересні 2018 року) за роумінг, також не зміг користуватися послугою. Тепер це так не залишу. Чекайте мою скаргу в Івано-Франківському офісі з вимогою повернення коштів і компенсації збитків.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Dobrovolskyi, дивно 🤔 Якщо всі налаштування коректні, спробуйте підключитися вручну до іншого оператора місцевого.
Рівень користувача 1
В Венгрии мобильный интернет НЕ РАБОТАЕТ, никакие настройки не помогут! Киевстар на уровне (
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Paly4, попробуйте установить точку доступа (APN): Internet и проверить, чтобы была активна передача данных в роуминге.
Также, если не поможет, попробуйте вручную выбрать другого местного оператора и подключиться к нему.
Если и это не поможет, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей.
Если не будет wi-fi, то воспользуйтесь услугой "Киевстар справка в роуминге".
Рівень користувача 1
Опытным путем установлено, что мобильный интернет таки работает, НО только при переводе в режим 2G (EDGE). При переходе на 3G или LTE, выходит сообщение «Сбой активации сотовой сети». Естественно при том же самом APN- internet. Уточнил чтоб не возникало вопросов чей это косяк, пользователей не умеющих настроить интернет на телефоне или все-таки Киевстара
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Paly4, не все операторы предоставляют сеть 4G. Например, в Венгрии у оператора "Telenor" есть 4G для наших абонентов. Все детали по настройкам здесь.
Рівень користувача 3
Позначка

Доброго дня!

Вже 3 день не можу підключити мобільний інтернет (передачу даних) у роумінгу. Замовив ще в Україні пакет "Ідеальний роумінг" собі і дружині. Заїхав вже у п'яту країну - був у Румунії, Угорщині, Сербії, Македонії і зараз у Албанії - інтернет не працює ні в мене ні у дружини ні в одній з країн. Змінювали налаштування, змінювали телефони - проблема не зникла. Викликав операторів по *105*466# з обох телефонів з різних країн по п'ять раз і розказував їм всю ситуацію кожен раз з початку. Вирішити не можуть - передають заявку спеціалістам які просто надсилають в котрий раз смс : Шановний абоненте! На момент перевірки, спроб виходу в інтернет - немає. Рекомендуємо, перезавантажити телефон, переглянути точку доступу APN повинно бути прописано internet, вимкнути WiFi включити передачу даних і повторити спробу.  З повагою, Київстар

Що робив:

Поставив APN: internet, активував

Включив: передачу даних у роумінгу

Включив: мобільні дані.

Міняв телефони: Samsung S10 plus, Samsung S9 plus, Huawei p20 pro.

Скидав налаштування мережі

Перезавантажував телефон безліч разів

Що відбувається:

У всіх країнах є п'ять поділок мережі оператора роумінгу та буква R над ними. Дзвінки працюють. Інтернету немає. Служба підтримку роумінгу додзвонюється, але допомогти не можуть і в результаті в котрий раз надсилають sms з рекомендаціями і закривають заявку.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Volk-UA перевірте в Мій Київстар чи увімкнена опція передачі даних GPRS. Потім по можливості вставте сімку в інший смартфон і протестуйте там

Рівень користувача 3
Позначка

У додатку Мій Київстар опції увімкнення gprs немає.

Спробував на трьох телефонах: Samsung S10 plus, Samsung S9 plus, Huawei p20 pro.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volk-UA, уточніть, будь ласка, як зараз справи? Інтернет працює?

Рівень користувача 3
Позначка

Вже 5 день інтернет так і не працює. Сьогодні у  довідковій службі роумінгу Київстар мій номер заблокували. Проблема не вирішена і Київстар замість вирішувати проблему просто самоусунувся. Така сама ситуація з номером жінки.

Рівень користувача 3
Позначка

Як можна зв'язатись з керівництвом з-за кордону. Тому що дівчата з служби у роумінгу кажуть що нічим допомогти не можуть?

Рівень користувача 3
Позначка

Налаштування в телефоні.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Volk-UA в додатку МКС повинна бути ввімкнена опція інтернету у роумінгу. Те що я писав раніше. Дивіться на скріншоті. В мене так. 

 

Відповісти