Корисно знати

Корисні роумінг-поради



Показати перший допис

92 Відповідей

Доброго вечора, моя дівчина знаходиться в Угорщині, але я зміг до неї дозвонитись і я не бачу щоб в мене забрали хвилини на дзвінки за кордон або гроші. Будь ласка поясніть як це працює. Мій тариф Київстар 4G, в мене включено в тариф 150хв на дзвінки за кордон, але я позвонив до дівчини на її Київстар поки вона в Угорщині і в мене не показує ні зняття коштів ні хвилин. Будь ласка поясніть як це все працює, щоб я знав в кого з нас і за що саме будуть зніматись кошти.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Kombadboi все правильно. У вас протарифицировало как звонок на Киевстар, то есть бесплатно, а с вашей девушки сняло 25грн за 10  минут роуминга.

@Kombadboi все правильно. У вас протарифицировало как звонок на Киевстар, то есть бесплатно, а с вашей девушки сняло 25грн за 10  минут роуминга.

 

Боже мій, вона мене вб'є 😅

Дякую за відповідь

Будет ли работать мой тариф за границей максимальный безлим +

Рівень користувача 8
Позначка +1

Будет ли работать мой тариф за границей максимальный безлим +

Якщо ви думаєте, що за 300грн десь в Єгипті чи Туреччині, у вас буде безлімітний інтернет,- то ні)
Користування Київстар за кордоном - називається Роумінг, і ціни там ну зооовсім інші))

Дешевше буде купити місцеву сім-карту.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@2Джунни1, ви можете ознайомитися з нашими тарифами в роумінгу (дзвінки, Інтернет та SMS) на сайті за посиланням.

Доброго дня!
Вчора отримав смс з пропозицією Ідеального роумінгу, хотів підключитися сьогодні, але пропозиції вже немає, як так?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy Sotsenko, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

17.08 , 18.08, 19.08 чисел в мене були зняті гроші за вхідні звінки.. і в програмі київстар є якіта номера і час розмови.. 1сек 13сек і 21сек… тепер питання! яким чином ці звінки відбулись? я був закрдоном і телефон весь час перебував в режимі літачка! в мене завіть в журналі звінків нема цих номерів.. за час моєї відсутності небуло жодних активностей по номеру! за що були зняті кошти!?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oliver Oleg, на жаль, за вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги.

Доброго дня, не рекомендую Роумінги від Киівстару. Підключили в Туречинні , кошти зняли, роумінг не працював. Подав заяву на повернення коштів-переводять з дня на день. Технічний відділ переносить заяву з дня на день. Купуйте сім-карту в краінах де відпочиваєте. Сім-карта коштувала 10$, а зняли 750 грн в киівстарі. 
Лохотрон!!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня, не рекомендую Роумінги від Киівстару. Підключили в Туречинні , кошти зняли, роумінг не працював. Подав заяву на повернення коштів-переводять з дня на день. Технічний відділ переносить заяву з дня на день. Купуйте сім-карту в краінах де відпочиваєте. Сім-карта коштувала 10$, а зняли 750 грн в киівстарі. 
Лохотрон!!!!!!

Сім-карта в Туреччині для нерезидентів вартує від $30, якщо вже на те пішло. Це звичайно не оправдовує те, що Київстар не надав оплачені послуги, але розраховувати на дешевий мобільний зв’язок від турецьких операторів - не варто.

На майбутнє: є безліч віртуальних операторів, купуєте в інтернеті їх eSIM, і за 5-10 доларів маєте інтернет.

Рівень користувача 6
Позначка

@Вадім Лисак, прикро, що так сталось :disappointed_relieved:  А чому ж до оператора не звернулись одразу для перевірки, з чим складнощі пов’язані? 

Рівень користувача 1

Подскажите, пожалуйста, можно ли находиться в роуминге с нулевым балансом?

Есть отдельный номер для финансовых операций, его задача только принимать SMS. Соответственно, баланс не пополняю уже несколько лет, только контролирую дату окончания по *114#. В роуминге это будет работать так же?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jambo, уточніть, будь ласка, мова йде про номер передплаченої форми обслуговування? 

Рівень користувача 1

@Jambo, уточніть, будь ласка, мова йде про номер передплаченої форми обслуговування? 

Предоплата, да.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jambo, так, ви можете знаходитесь в роумінгу з нульовим балансом. 

Відповісти