Корисно знати

Корисні роумінг-поради



Показати перший допис

92 Відповідей

Як відключити роумінг
Рівень користувача 8
Позначка +1
Если предоплата то никак 🙂
Як додзвонитися на номер 477, якщо я в роумінгу?
Рівень користувача 8
Позначка +1
На 477 никак. Можно только оператору *105*466#
Если Вам нужно подключить/услугу то зайдите через Мой Киевстар
Ось тут вказано у розділі "Додаткова інформація"
Абоненти з цим тарифним планом можуть скористатися опцією «Платіть, коли користуєтеся» та сплачувати за послуги тільки в день користування. Підключити цю опцію можна за номером 477 або https://tel:477*68

Ця опція теж буде достіпна через "Мій Київстар"?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Обратитесь к оператору через *105*466# звонок бесплатный. Соединение происходит на прямую с оператором
Просто жирний мінус київстар, я полетів в Грузію по роботі. Перед вилітом не зміг зв'язатись з з оператором, на рахунку були гроші в результаті - 55 грн, і з всього я просто робив виклик, і написав одне смс, інтернету не було, просто не була люта ненависть до вашого автоматизму.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Mr Faust, мені дуже шкода, що ви потрапили в таку незручну ситуацію 😥

Детальна інформація стосовно роумінгу є на нашому офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming (вартість послуг та умови оплати).

Що стосується зв'язку зі службою підтримки, в якості альтернативи можна використовувати Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (інформація на майбутнє), так як в контактний центр надходить дуже велика кількість звернень.
Якщо Ідеальний роумінг розрахований на 30 днів, то підключати його треба в день виїзду за кордон?
Чи можна у випадку, якщо цей пакет буде використаний, замовити додатковий пакет ідеального роумінгу вже на території іншої країни?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@raisalarisa58, такий пакет можна буде підключити лише, якщо отримаєте знову смс із пропозицією підключення.
Стосовно підключення першого пакету - його підключити в день від"їзду?
Тобто, відлік 30 днів починається з моменту підключення?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@raisalarisa58, так, 30 днів з моменту підключення. 🤓

Такой вопрос… У меня в тарифном пакете сим-пара, будет ли она в роуминге работать также, или нет смысла с собой брать?

Рівень користувача 8
Позначка +2

@MaxymO, если у вас сим для интернета, то сим-картой услуги «SIM для планшета» можно пользоваться в роуминге (тарификация будет происходить согласно роуминговым тарифам). 

Рівень користувача 1

як зв‘язатися з оператором з-за кордону?

Рівень користувача 8
Позначка +3

*105*466# - безкоштовний дзвінок від оператора на ваш номер

Також рекомендую зберегти до себе в офлайн ось цю пам`ятку

Позначка +1

А ще у роумінгу є пакети хв, МБ та SMS, замість поштучного їх надання. Саме із-за пакетності роумінг стає таким “вигідним” :smiley:

Рівень користувача 1

Ok, thanks 4ur help guys. Ch

Позначка +1

@antorymich, а ви так і проживаєте за кордоном?

Как пополнить бонусы в пакете простой роуминг? Осталось 80 а пакет до 31го мая

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Stas s03 никак. Дальше деньги по тому же тарифу уже будут сниматься с вашего основного счета. Поэтому пополните счёт и пользуйтесь дальше.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Stas s03, повторное подключение пакета доступно, при условии, что предыдущий уже отключён. А отключение происходит автоматически по истечению срока действия. То есть, остается только ожидать 31 мая :shrug_tone2:

Здравствуйте! Почему у меня снимает деньги за то что мне звонят из-за рубежа? А не я кому то звоню, что за бред??? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Все входящие звонки зарубежем платные

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ReseR, так как вы находитесь за границей, то оплата как за исходящие, так и за входящие звонки снимается именно с вашего номера. Оплата не снимается только за входящие SMS :nerd:

Подробнее ознакомиться с тарифами роуминга можно на странице официального сайта

Все детали дополнительно можно узнать у оператора https://kyivstar.ua/uk/support

Відповісти