Корисно знати

Інтернет для мандрівників: вартість підключення до мережі в роумінгу


Рівень користувача 8
Позначка +3

Матеріал оновлено 29.10.2021

Мобільний інтернет за кордоном — невже це дійсно дорого? 

Так, якщо користуватися ним нерозважливо. Ми дамо декілька порад, щоб ви не були відірвані від світової мережі, але при цьому не витратили всі гроші світу на роумінг.

Для початку з’ясуємо, скільки ж коштує мобільний інтернет за кордоном.

Якщо коротко, то в кожній країні по-різному. А тепер нумо розбиратися.

Ми розділили весь світ на три тарифні зони:

  • Більшість країн (такі як Польща, Туреччина, Єгипет, США) перебувають у першій зоні, де 1 МБ коштує 0,50 грн

  • Деякі країни Південної Америки, Африки, Азії та Австралія (такі як Китай, Індія, Мексика, Бразилія) належать до другої групи, де 1 МБ коштує 1 грн

  • Решта країн належить до третьої групи, де 50 КБ коштує 6 грн

Якщо ви будете користуватися мобільним інтернетом поза суходолом, наприклад у круїзі, то 50 КБ мобільного інтернету коштуватимуть 20 грн.

Ми надаємо мобільний інтернет у пакетах по 100 МБ. Він починає діяти автоматично з того моменту, як ви почали користуватись інтернетом у роумінгу, і до 23:59 за київським часом. За добу можна замовити максимум 20 пакетів, тобто використати не більше 2 ГБ. 

А на що може вистачити 100 МБ інтернету? 

За приблизними розрахунками, з одним пакетом на день ви можете провести 1-2 години в соціальних мережах, якщо не будете завантажувати об’ємні фото чи відео. Або можете подивитися 30-хвилинне відео у низькій якості чи прослухати 10-12 пісень. Також 100 МБ на день вистачає, щоб почитати у Google про найближчі історичні пам’ятки або без перешкод користуватися онлайн-перекладачем. 

А тепер розглянемо все на прикладі

Припустимо, ви прилетіли у Варшаву і були настільки вражені тамтешніми краєвидами, що вирішили виставити фото у соціальні мережі. Щоб підключити мобільний інтернет у роумінгу, вам необхідно просто почати ним користуватись. Один пакет коштує 50 грн. На день вам знадобиться 300 МБ, отже всього ви витратите 150 грн. 

Якщо мобільний інтернет не починає працювати, на вашому рахунку не вистачає коштів (для передплати) або перевищено кредитний ліміт (для контрактників). Перевірити стан рахунку і статус послуги можна через Мій Київстар

Кілька корисних порад для мандрівників

По-перше, не гидуйте користуватися безкоштовним Wi-Fi у готелях та ресторанах. У Європі такий приємний бонус є навіть у парках. Але спочатку переконайтеся, що таке підключення є безпечним. 

По-друге, не забувайте, що дія пакетів обмежена в часі. Тому не радимо підключати їх наприкінці дня, якщо не плануєте використати всі мегабайти. 

По-третє, перед тим як увімкнути трафік на телефоні, вимкніть інтернет для тих додатків, які будуть вам непотрібні. У налаштуваннях телефона знайдіть додатки, якими ви не будете користуватись, та вимкніть для них Стільникові дані. Окрім цього, вимкніть автоматичне оновлення:

  • На Android зайдіть у Google Play, потім у Налаштуваннях знайдіть Оновлення додатків і виберіть Ніколи або Тільки через Wi-Fi

  • На IOS у Налаштуваннях зайдіть в iTunes Store, App Store, знайдіть Автоматичні завантаження та вимкніть їх

Якщо ви подорожуєте країнами першої чи другої тарифної зони і підключили пакет мобільного інтернету для роумінгу, ми не зніматимемо мегабайти, коли ви будете надсилати тестові чи аудіоповідомлення у месенджерах та користуватись картами Google, Apple Maps, Booking, AirBnB, Skyscanner і Tickets.ua. 

І ще один невеликий бонус від нас

Оформлюйте страхування на подорож за кордон у «Альфа Страхування» та отримуйте бонусні кошти на спілкування у роумінгу. Чим більше днів ви перебуваєте у роумінгу, тим більше бонусів отримуєте. 

 

От бачите, мобільний інтернет у роумінгу — це не так вже й болісно) А як ви заощаджуєте трафік за кордоном? Поділіться своїми порадами в коментарях, вони точно стануть комусь у пригоді. 


36 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Есть старндартный роуминг где Вы оплачиваете обьем услуг на день в зависимости от страны а есть идеальный роуминг где Вы оплачиваете определенную сумму (в зависимости какой Вам доступен) получаете бонусные средства за счёт которых Вы общаетесь по льготному тарифу в течении месяца. Для проверки какой пакет Вам доступен *505# (не помню заказ доступен ли за границей). В случае если Вы уже заграницей воспользуйтесь справкой в роуминге:

наберите запрос *105*466# и нажмите вызов

получите подтверждение

ожидайте входящий звонок эксперта с номера +380674660466

Рівень користувача 8
Позначка +1

Советую подключить услугу Идеальный роуминг. Так намного дешевле будет.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitamin.22, окремо підключати послуги “Роумінгу” не потрібно, так як вони є базовими на SIM-карті. З усією додатковою інформацією ви зможете ознайомитись за цим посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming.

З Київстаром я з початку його заснування, в свій час навіть був дилером КС. То, що компанія обманює своїх клієнтів, мабуть відомо всім, знаю і я це не зі слів. Хочу поділитися своєю маленькою історією великого обману. З вівторка по суботу я перебував в Німеччині, знаючи про київстаровський роумінг, давно маю польську карту Оранж, якою і користуюся в поїздці . Зазвичай одного поповнення на 30 zł хватає на днів 5-7. В цей раз я необачно забув взяти з собою додаткове поповнення. З вівторка до обіду суботи Оранж відпрацював нонстоп ( специфіка моїх поїздок полягає в постійному користуванні Інтернету ). Але, 30 zł закінчилися.

Вставив карту Київстар , написав одне повідомлення, проклав маршрут з Google Maps. Усьо! 100mb закінчилися, карту заблокували, так як був -.

( уточнення, в налаштуваннях стільникових даних майже всі програми у роумінгу відключаю, щоб не приходили сповіщення та не з’їдало Mb)

Поповнив на 300 грн рахунок, прокористувався роумінгом буквально години 3-4, виконав з десяток дзвінків на вайбер- ватсап, написав пару смс, та й зрештою був майже увесь час за кермом.

Потім карту вийняв від гріха подалі- вже під’їжджав до Польщі.

Яке ж було моє здивування через два дні! На київстаровський роумінг потрачено 425 грн!!! Куди , на що??? За весь час поїздки у мене було використано 737 Mb , після спілкування з оператором, яка під час розмови в основному мовчала, та не могла нічого сказати, мені було пояснено , що Київстаровського Інтернету було використано 700!!! Mb. То значить що Оранж за 4.5 дні з’їв 37 Mb, а Київстар 700!!!

За пів дня, без перегляду відео та різного контенту, а в основному на 10 дзвінків , правда 3 з них були відео , але ж на це НЕ МОГЛО піти 700Mb. Може у когось була подібна історія? 
Саме головне- як з цим можна боротися?

Свою історію з Київстар я вже напевно закінчив, єдине жаль свого номеру

 

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

За пів дня, без перегляду відео та різного контенту, а в основному на 10 дзвінків , правда 3 з них були відео , але ж на це НЕ МОГЛО піти 700Mb. Може у когось була подібна історія? 
Саме головне- як з цим можна боротися?

 

Не в захист Київстар, але відеодзвінки жруть дуже багато, я з Туреччини одним дзвінком на 20хв накрутив 1,5Гб. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Dmimark, розумію ваше невдоволення, але також погоджусь з @KurwaMatj щодо тарифікації МБ. 

Адже у месенджерах не тарифікується тільки текст, то у залежності від тривалості відеодзвінків дійсно могла бути така витрата + якщо працювали ще додаткові програми та оновлення. 

Рівень користувача 3

Добрый вечер! Не могу понять почему киевстар без моего решения и согласия дал мне не нужные минуты и Мб в роуминге, сняв со счета деньги! Это что за ерунда такая? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NT1980, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання фінансової інформації. 

Рівень користувача 3

@NT1980, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання фінансової інформації. 

На жаль, віртуальний робот Зоряна нічого не розуміє про роумінг….. 👍 молодці, як завжди найкращі!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NT1980, потрібно перейти за посилання https://kyivstar.ua/uk/support, а далі спуститись вниз: 

Натиснути на кнопку “Онлайн-консультант”. Далі описуєте ситуацію і очікуєте, коли до діалогу приєднається оператор.
Будь ласка, спробуйте. 

Також, ви можете замовити дзвінок оператора. Для цього потрібно набрати комбінацію *105*466# та виклик. 

Рівень користувача 3

@NT1980, потрібно перейти за посилання https://kyivstar.ua/uk/support, а далі спуститись вниз: 

Натиснути на кнопку “Онлайн-консультант”. Далі описуєте ситуацію і очікуєте, коли до діалогу приєднається оператор.
Будь ласка, спробуйте. 

Також, ви можете замовити дзвінок оператора. Для цього потрібно набрати комбінацію *105*466# та виклик. 

Дякую!

Відповісти