Корисно знати

Інтернет для мандрівників: вартість підключення до мережі в роумінгу



Показати перший допис

36 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Есть старндартный роуминг где Вы оплачиваете обьем услуг на день в зависимости от страны а есть идеальный роуминг где Вы оплачиваете определенную сумму (в зависимости какой Вам доступен) получаете бонусные средства за счёт которых Вы общаетесь по льготному тарифу в течении месяца. Для проверки какой пакет Вам доступен *505# (не помню заказ доступен ли за границей). В случае если Вы уже заграницей воспользуйтесь справкой в роуминге:

наберите запрос *105*466# и нажмите вызов

получите подтверждение

ожидайте входящий звонок эксперта с номера +380674660466

Рівень користувача 8
Позначка +1

Советую подключить услугу Идеальный роуминг. Так намного дешевле будет.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitamin.22, окремо підключати послуги “Роумінгу” не потрібно, так як вони є базовими на SIM-карті. З усією додатковою інформацією ви зможете ознайомитись за цим посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming.

З Київстаром я з початку його заснування, в свій час навіть був дилером КС. То, що компанія обманює своїх клієнтів, мабуть відомо всім, знаю і я це не зі слів. Хочу поділитися своєю маленькою історією великого обману. З вівторка по суботу я перебував в Німеччині, знаючи про київстаровський роумінг, давно маю польську карту Оранж, якою і користуюся в поїздці . Зазвичай одного поповнення на 30 zł хватає на днів 5-7. В цей раз я необачно забув взяти з собою додаткове поповнення. З вівторка до обіду суботи Оранж відпрацював нонстоп ( специфіка моїх поїздок полягає в постійному користуванні Інтернету ). Але, 30 zł закінчилися.

Вставив карту Київстар , написав одне повідомлення, проклав маршрут з Google Maps. Усьо! 100mb закінчилися, карту заблокували, так як був -.

( уточнення, в налаштуваннях стільникових даних майже всі програми у роумінгу відключаю, щоб не приходили сповіщення та не з’їдало Mb)

Поповнив на 300 грн рахунок, прокористувався роумінгом буквально години 3-4, виконав з десяток дзвінків на вайбер- ватсап, написав пару смс, та й зрештою був майже увесь час за кермом.

Потім карту вийняв від гріха подалі- вже під’їжджав до Польщі.

Яке ж було моє здивування через два дні! На київстаровський роумінг потрачено 425 грн!!! Куди , на що??? За весь час поїздки у мене було використано 737 Mb , після спілкування з оператором, яка під час розмови в основному мовчала, та не могла нічого сказати, мені було пояснено , що Київстаровського Інтернету було використано 700!!! Mb. То значить що Оранж за 4.5 дні з’їв 37 Mb, а Київстар 700!!!

За пів дня, без перегляду відео та різного контенту, а в основному на 10 дзвінків , правда 3 з них були відео , але ж на це НЕ МОГЛО піти 700Mb. Може у когось була подібна історія? 
Саме головне- як з цим можна боротися?

Свою історію з Київстар я вже напевно закінчив, єдине жаль свого номеру

 

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

За пів дня, без перегляду відео та різного контенту, а в основному на 10 дзвінків , правда 3 з них були відео , але ж на це НЕ МОГЛО піти 700Mb. Може у когось була подібна історія? 
Саме головне- як з цим можна боротися?

 

Не в захист Київстар, але відеодзвінки жруть дуже багато, я з Туреччини одним дзвінком на 20хв накрутив 1,5Гб. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Dmimark, розумію ваше невдоволення, але також погоджусь з @KurwaMatj щодо тарифікації МБ. 

Адже у месенджерах не тарифікується тільки текст, то у залежності від тривалості відеодзвінків дійсно могла бути така витрата + якщо працювали ще додаткові програми та оновлення. 

Рівень користувача 3

Добрый вечер! Не могу понять почему киевстар без моего решения и согласия дал мне не нужные минуты и Мб в роуминге, сняв со счета деньги! Это что за ерунда такая? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NT1980, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання фінансової інформації. 

Рівень користувача 3

@NT1980, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання фінансової інформації. 

На жаль, віртуальний робот Зоряна нічого не розуміє про роумінг….. 👍 молодці, як завжди найкращі!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NT1980, потрібно перейти за посилання https://kyivstar.ua/uk/support, а далі спуститись вниз: 

Натиснути на кнопку “Онлайн-консультант”. Далі описуєте ситуацію і очікуєте, коли до діалогу приєднається оператор.
Будь ласка, спробуйте. 

Також, ви можете замовити дзвінок оператора. Для цього потрібно набрати комбінацію *105*466# та виклик. 

Рівень користувача 3

@NT1980, потрібно перейти за посилання https://kyivstar.ua/uk/support, а далі спуститись вниз: 

Натиснути на кнопку “Онлайн-консультант”. Далі описуєте ситуацію і очікуєте, коли до діалогу приєднається оператор.
Будь ласка, спробуйте. 

Також, ви можете замовити дзвінок оператора. Для цього потрібно набрати комбінацію *105*466# та виклик. 

Дякую!

Відповісти